Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei vennen!

Gratulerer masse med jobb!! Det blir nok deilig å komme seg ut å tjene litt peng igjen tenker jeg.. :wink:

Men du må ikke glemme oss her på KG da... :fy:

Aner desverre ikke hvordan man skal regne ut drikke jeg..vet ikke hvor mye man beregner per person..Men kan spørre Lasse senere..han lærte vel om sånt på kokkeskolen... :wink:

Ha en fin kveld! :klem:

glømma dåke? som om da går an :hoho: neida...dataen har blitt min andre heim den itte at eg traff dåke :wink:

kosa deg :klem:

Skrevet

Så kjekt du har fått deg jobb :hoppe: Gratulerer så mye!

Og ja, jeg tror vi blir litt bryllupsrar i hodet av å være så mye her inne på :kghjerte::klaske::hoho:

Bra vi er flere... :oops:

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer med jobb forresten!! Det har eg glømt å sei!!! Om 4 timar og 10 min er eg heime att!! Wheeee!!

Skrevet
Gratulerer med jobb forresten!! Det har eg glømt å sei!!! Om 4 timar og 10 min er eg heime att!! Wheeee!!

ååååå,so kjekt!! :hoppe:

takk! eg bjønna på opplæring imåro,litt skummelt,men eg gler meg :wink: venta på at sjefen ska ringa og gi meg nåken jobbdaga...håpe hu ringe snart,spent på kor masse eg får.... :roll:

Skrevet

ååååå,so kjekt!! :hoppe:

takk! eg bjønna på opplæring imåro,litt skummelt,men eg gler meg :wink: venta på at sjefen ska ringa og gi meg nåken jobbdaga...håpe hu ringe snart,spent på kor masse eg får.... :roll:

Lykke til med jobbedag i morgen! :) Det går nok veldig bra, du virker som et positivt menneske, og det må jo være bra på enhver arbeidsplass!

Ha en fin helg :vinke:

Skrevet

Hei :P

Ble nysgjerrig på boken din jeg og så ser jeg at du skal gifte deg på dagen nesten et år etter meg :)

Gratulerer med jobb :klappe: Det må jo føles supert da :wink:

God helg :vinke:

Skrevet

Lykke til med jobbedag i morgen! :) Det går nok veldig bra, du virker som et positivt menneske, og det må jo være bra på enhver arbeidsplass!

Ha en fin helg :vinke:

:P takk! so søte du e :wink:

goe helg t deg og,søte du :klem:

Skrevet

Takk for hilsen!

God helg til deg også!

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Lykke til på jobb i morgon, det går nok strålande!! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hei kjære!! Koss gjekk det på jobb i dag? Har tenkt på deg! :) Og du? Når var det du skulle til Stavanger, forresten? For eg veit ikkje heilt når eg kjem meg på Ikea, det blir kanskje ikkje i heile sommar, så dersom du vil, så kan eg overføre pengar til deg, og så kunne du har kjøpt min kvote med stoff og champagne-glas også? Dersom du ikkje syns det er stress, då sjølvsagt... For det er kanskje litt mykje på ein gong? Men tenkte berre at det hadde vore litt synd om det, mot formodning skulle bli utsolgt eller gå ut av produksjon eller noko, desse tinga våre.... :) Skjønner?

Håpar du har det fint forresten! *klemme*

Skrevet
Hei kjære!! Koss gjekk det på jobb i dag? Har tenkt på deg! :) Og du? Når var det du skulle til Stavanger, forresten? For eg veit ikkje heilt når eg kjem meg på Ikea, det blir kanskje ikkje i heile sommar, så dersom du vil, så kan eg overføre pengar til deg, og så kunne du har kjøpt min kvote med stoff og champagne-glas også? Dersom du ikkje syns det er stress, då sjølvsagt... For det er kanskje litt mykje på ein gong? Men tenkte berre at det hadde vore litt synd om det, mot formodning skulle bli utsolgt eller gå ut av produksjon eller noko, desse tinga våre.... :) Skjønner?

Håpar du har det fint forresten! *klemme*

god mårron søte du :P ska på jobb snart :) gjekk fint igår,men litt uvant å gå og stå så masse(opplæring),men kjekt å jobba igjen :wink:

klart eg kan handla inn,blir stas å få ordna nåken ting,litt ekstra kyss på lista :ler:

vett du kor eg kan hanla litt fint papir til invittane?

må gå...bjønna halv 8...

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Flott at du kan ordne det! Når skulle du reise?

Fint papir.. Hmmm.. På Binders har dei mykje fint papir, trur eg. Og så kan du kjøpe ein pakke med 100 ark med akvarell-papir for 100,- på Panduro. :)

Skrevet
Flott at du kan ordne det! Når skulle du reise?

Fint papir.. Hmmm.. På Binders har dei mykje fint papir, trur eg. Og så kan du kjøpe ein pakke med 100 ark med akvarell-papir for 100,- på Panduro. :)

takk for tipset :P reise på fredag :)

kan handla eg då :) gler meg,men mannen gjer ikkje....men han skal, han skal... :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

takk for tipset :P reise på fredag :)

kan handla eg då :) gler meg,men mannen gjer ikkje....men han skal, han skal... :hoho:

Hehe... Morsomt.... :ler: Satsar vi på å kjøpe 40 meter stoff då eller? Dersom du sender meg ein PM med kontonummeret ditt, skal eg overføre pengar til deg eg! :)

Annonse
Skrevet

god kveld alle samen :wink:

nå må eg gå...har fått eit aldri så lite hint om å slåkka pcen... :ler: viar herved resten av kvelden t min kommande mann :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
god kveld alle samen :wink:

nå må eg gå...har fått eit aldri så lite hint om å slåkka pcen... :ler: viar herved resten av kvelden t min kommande mann :ler:

Det hørtes lurt ut! Kos deg!! ;)

Skrevet

go mårrån :o

her e eg :wink: har jobba i helga :danse: tjent peng :danse: så nå e da full gang i planlegginga! weeeeeeeee,då ska da handlast glas og stoff t dukane :P symaskin får eg låna av svigermor. einaste problem e at eg ikkje har sitt ein symaskin si ungdomskulen....iiiiiik, øve 9 år si :oops: men da går seg vel t? joda,alt ordna seg :ler:

var og sjekka ut lokalet i går :) målte rommet og kom fram t at me har ca ti sitteplassa for lite,og nå kutta eg ikkje gjestelista meir :cry: men mannen sa me kunne ta oss ein tur seinare og setta utover borda,mens svigermor meinte da va plass :P da MÅ ver plass,da e der eg vil ha festen :ler: dessutan e da liggeplassa t alle gjestane,så me sleppe ordna transport på natta og hotellrom t alle :wink: kjøkkenet e stort og greit,men me glømte jo å sjekka koss da stod t med servise og bestikk :-( jaja,blir nok fleire tura tenkje eg :roll:

imåro e da jobb igjen,blir spennande! opplæring ein nye plass. gler meg :)

Skrevet

Så morsomt å begynne å handle inn! :hoppe:

Og lykke til med symaskinen! Du kommer nok fort inn i det igjen, og duker er ikke så vanskelig å sy... men litt tålmodighet trenger du nok, blir noen meter...

Og det med lokalet order seg sikkert! Du kan som regel regne med at enkelte ikke kan komme (selv om ikke det er gøy).

Ha en fin mandag :vinke:

Skrevet

Du har jammen kommet godt i gang du! :)

Lokalet ordner seg sikkert, alltid plass til fler enn man tror.. :wink:

Ha en flott dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...