Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #301 Del Skrevet 20. juni 2005 Veit du korleis du skal jobbe framover då? Gledar meg veldig til å treffe deg!! Det blir moro!!!! Har du tenkt noko meir på korleis STD-korta dine skal vere, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 20. juni 2005 Veit du korleis du skal jobbe framover då? Gledar meg veldig til å treffe deg!! Det blir moro!!!! Har du tenkt noko meir på korleis STD-korta dine skal vere, forresten? ja,har fått ein lista... aner ikkje ....men...mannen sa"kanskje monogrammet på framsia og magneten og nåken ord inni?" hmmmm,får tenka litt på da :-? trenge ikkje senda dei ut før 6 august,så eg har litt tid ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #303 Del Skrevet 20. juni 2005 ja,har fått ein lista... aner ikkje ....men...mannen sa"kanskje monogrammet på framsia og magneten og nåken ord inni?" hmmmm,får tenka litt på da :-? trenge ikkje senda dei ut før 6 august,så eg har litt tid ennå Mannen din sin idè var fin.... Eg veit berre korleis eg jobbar denne veka, men vi kunne kanskje prøve å finne ein dag for å treffes snart, kanskje? Kunne du tenke deg å komme på Odda-treff i sommar, forresten kanskje??? Natta vennen.... Stooooooor klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 21. juni 2005 klart eg vil ver m kan ta m stoffet t dukane eg då flinke mann eg har! men vil ha nåke band og litt stæsj på korta og våkna idag og va friske!!! for ein fantastiske følelse da e å kunne pusta idag ska eg nyyyyta dagen m alle mine,for helga ska eg jobba :o lurte på om eg sku bestilt meg ein tiara på ebay...hmmm...mannen e litt nervøs om dagen,ittesom eg har lært meg å handla på nettet har so lyst å gifta meg snart!!! :-x vil ikkje venta!!! men ska jo i bryllup i august,og da gler eg meg t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. juni 2005 #305 Del Skrevet 21. juni 2005 Stor klem til godjenta ! Si fra hvis du finner noen fine tiaraer på ebay.. er på utkikk selv nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surfinia Skrevet 21. juni 2005 #306 Del Skrevet 21. juni 2005 Stikker bare innom for å ønske fortsatt god dag til deg Surfinia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. juni 2005 #307 Del Skrevet 21. juni 2005 En blomst til deg i sommerværet! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 21. juni 2005 #308 Del Skrevet 21. juni 2005 Kommer stadig pakker fra eBay til meg også gitt... Har bestilt 2 tiaraer jeg... :oops: Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #309 Del Skrevet 21. juni 2005 Eg gleeeeeedar meg til du kjem på Odda-treff!!! Når passar det best for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 21. juni 2005 Eg gleeeeeedar meg til du kjem på Odda-treff!!! Når passar det best for deg? hmmmm...har faktisk ikkje plana neste veka,men passer jo best på kvelden då...har ikkje bil,så da må bli buss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #311 Del Skrevet 21. juni 2005 hmmmm...har faktisk ikkje plana neste veka,men passer jo best på kvelden då...har ikkje bil,så da må bli buss... Seleena håpar på å få låne bilen til mammaen sin, kanskje du kan sitte på med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 21. juni 2005 Seleena håpar på å få låne bilen til mammaen sin, kanskje du kan sitte på med henne? jaaaaa! hadde vore grett har hu dagbok so eg kan spørr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #313 Del Skrevet 21. juni 2005 Det har ho veit du! Skal vi sjå...... *leite* Her ja! Seleenas nye. Åh, det blir så moro å treffes altså!!!! Skal eg ta med meg bryllups-permen min, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 21. juni 2005 Det har ho veit du! Skal vi sjå...... *leite* Her ja! Seleenas nye. Åh' date=' det blir så moro å treffes altså!!!! Skal eg ta med meg bryllups-permen min, eller? jepp!! må jo sjå om du har nåken idea eg kan stjela :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #315 Del Skrevet 21. juni 2005 Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. juni 2005 #316 Del Skrevet 21. juni 2005 Så spennende at det er mange av "dere" så dere kan treffest Er ikke mange fra sunnmøre her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #317 Del Skrevet 21. juni 2005 Så spennende at det er mange av "dere" så dere kan treffest Er ikke mange fra sunnmøre her nei... Gøy at det er fleire av oss ja!! Har du etterlyst sunnmøringar her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #318 Del Skrevet 22. juni 2005 for ein fine dag eg har hatt!! masse kos m mann og barn ikveld får eg symaskinen t svigermor i hus;så då e da berre å bjønna å sy har bestilt meg tiara hjå ebay og stempel. gler meg t å bjønna eg imåro e da jobb,på fredag e da dobbel-vakt,men mandag har eg fri...blir neppe nåke sying før da... :cry: men snart kjeme jo symaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. juni 2005 #319 Del Skrevet 22. juni 2005 Oj! :D Så mye du har ordna da! Blir artig å begynne og fikse! Ha en finfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. juni 2005 #320 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei vennen! Kan jeg få se bilde av tiaraen du har bestilt...? Er litt på utkikk selv c..... Kose deg med symaskinen i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå