Gå til innhold

Vegglampe prøver på en mini.

Vegglampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.11.2020 den 9.11, Amatariel skrev:

Ja det skjønner jeg godt! Verdens mest spesielle følelse!! Da slipper du tur til Hausken altså! 😄

Vi slipper hvertfall å reise 9 timer igjen. Vi kryssa bokstavelig talt landet for å reise dit 🤭🤭

På 5.11.2020 den 13.39, Snurrepurre skrev:

Gratulerer så mye!! 😍😍😍

Takk 🥰

14 timer siden, mammahjarte skrev:

Åå grattis 😄

Takk 🥰

5 timer siden, Amatariel skrev:

Hvordan går det med testen, har den blitt sterkere? 😀

Den var sterkere i går. Ikke testet i dag. Tenkte jeg skulle teste på mandag. Jeg har tross alt svidd av nesten 900kr på el tester og graviditetstester. 2 uker før positiv test. 😂😂 vi var forberedt på at dette ville ta tid. Det har tatt en god stund alt. 

Dristet meg til å bestille tidlig ul i desember.:ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vegglampe skrev:

Den var sterkere i går. Ikke testet i dag. Tenkte jeg skulle teste på mandag. Jeg har tross alt svidd av nesten 900kr på el tester og graviditetstester. 2 uker før positiv test. 😂😂 vi var forberedt på at dette ville ta tid. Det har tatt en god stund alt. 

Dristet meg til å bestille tidlig ul i desember.:ninja:

Ja man bør vel ikke teste hver dag uansett - for hcg øker jo ikke synlig på den tiden. Jeg har et temmelig fast regime de gangene jeg blir gravid (høres jo helt fjernt ut, men fakta er jo at jeg har blitt gravid mange ganger) og det er å ta digitale tester med èn ukes mellomrom så får jeg se økning frem til 3+ iallefall. Etter det blir det å forholde seg til UL. Herlig at du har bestilt time! Da har man en dato å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette virkelig sant?? Det føles veldig uvirkelig.. sånn at jeg forventer å våkne fra denne drømmen, og at noen forteller meg at det er bare tull. Jeg ser jo hva testene sier.

20201109_113749.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig sant! 😄 Men jeg skjønner at du syns det er uvirkelig. Sist jeg var gravid med et svangerskap som holdt løpet ut så klarte jeg ikke å tro og forstå at jeg var gravid før jeg kjente sparkene rundt uke 16. Ingen tester og ikke engang tidlig UL fikk meg til å forstå det ordentlig. Var liksom bare en skjerm, vanskelig å fatte at det var meg dette gjaldt.

Men fin-fin økning på deg! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gurooooooooo skrev (På 23.11.2020 den 20.18):

Hei Vegglampe. Hvordan går det? 💛

Hei :vinke:

Så hyggelig at noen er innom å spør, spiren sitter enda, men formen er dessverre ganske dårlig. Men jeg er ved godt mot. Ultralyd om noen uker 😄 Er 8+1 i dag .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...