Gå til innhold

har du strekkmerker?

Har du strekkmerker?  

62 stemmer

1. 1. Har du strekkmerker?

• ja
      77
    • nei
      32

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også noen på innsiden av låret, men de er nesten borte nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, på hoftene etter pubertet. Synes bare de er morsomme, ser ut som tigerstriper :)

Stor sjanse for at jeg får ved eventuell graviditet, tenker jeg, siden jeg fikk i pubertet. (fikk former sånn plutselig)

Murf

• 2 år senere...
Skrevet

noen små runt bystene har jeg..... men etter to svangerskap,der det ene var med tvillinger,så klager ikke jeg :)

Skrevet

Jadda - har strekkmerker både her og der - det er da helt normalt

Skrevet
Har du strekkmerker, og hvor og hvorfor?

Jeg har ikke strekkmerker, nei.

Skrevet

Jeg har på innsiden av lårene etter at jeg plutselig fikk former i tidlig 20-årene. De er bleke og plager meg lite :)

Gjest Gjest
Skrevet

På puppene, magen, på overarmene, og faktisk i armhulene.

Antar det enten var hormonene i p-pillene jeg spiste som tenåring, eller vektøkningen som kom samtidig. Vanskelig å si om det er pga hormonene som ødela huden eller om det var at huden ble raskt utsprengt.

Men de holder på å blekne nå .)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har masse strekkmerker. På lårene, magen og øverst på rumpa. Bryr meg overhodet ikke om det.

Skrevet

Jepp, jeg og har dem.

På innsiden av lårene, på magen, på rompa og på overarmene.

Men bryr meg ikke så fryktelig mye... :)

Gjest Gjest_thei_*
Skrevet

så heldige dere er som ikke bryr dere om merkene..det gjør jeg... syns det er helt forferdelig men "øver" meg på å godta dem..

har mange merker både i armhule,på puppene,mage,hofter,lår å knær.... veeeldig ømfintlig hud da.... har sett verre tilfeller og mine har bleknet en del... dette er noe som hjelper litt på en nedbrutt selvtilitt.... har også tenkt å ta masse sol for å gjemme dem litt.

Skrevet

Jeg har noen på hoftene og innsiden av lårene som fortsatt synes litt.

Hadde på puppene og under armene også, men det er borte nå.

Jeg tenker egentlig ikke over det så mye, for det er jo helt naturlig.

De har bleknet på meg etter at jeg fikk av meg "valpefettet" etter puberteten ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg ble 20 fikk jeg kvinnekropp og la på meg 10 kg ca.

Da fikk jeg strekkmerker på lårene, rumpa og bak på leggene....

De syns nesten ikke lenger, og de plager meg ikke siden dette er noe nesten alle har. Forstår ikke plagen så lenge det er snakk om normale mengder..

Skrevet (endret)

Ja, jeg har mange, på magen, rumpa og litt på siden av brystene.

Fikk dem da jeg gikk med 1. mann. Går ut fra at jeg fikk så mye fordi jeg egentlig ikke var ferdig utvokst selv enda og at jeg har arvet tendensen etter damene på morsida i familien. Det har ikke noe med tørr hud å gjøre.

Ellers så lever jeg helt ok, med dem, selv om jeg ikke er så veldig glad i å sprade rundt med bar mage på sommeren. Heldigvis har de blitt litt mindre synlige etterhvert, men det betyr bare at de ikke lyser mot meg i blårosa lenger. Jeg hadde komplekser for dem da jeg var i slutten av tenårene og nettopp hadde fått dem.

Endret av absinthia
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt mange.... de har vel neppe forsvunnet (det gjør de jo ikke), men de fleste syns ikke lenger. Fikk øverst på lårene og hoftene i puberteten, og senere la jeg også på meg kraftig og fikk på puppene, på innsida låra, nederst på magen ved underlivet og på siden av midja. De plaget meg mye før, da var de rød, lilla og godt synlige. Nå er det bare noen lyse små på innsida av låra, veldig lyse på siden av midja og knapt synlige over underlivet. Nå skjemmer de meg ikke, tenker knapt over dem. Cellulitter derimot.....

Skrevet

To-tre stk øverst på rompa (litt nedenfor korsryggen) fordi jeg vokste så fort i en periode når jeg var tenåring. Plager meg ikke til daglig kan man si :) Og så noen helt usynlige noen på hoftene, fra dengang jeg plutselig fikk hofter over natta. Mamma fikk ingen når hun var gravid, så jeg håper dette er arvelig...

Skrevet (endret)

Ingen strekkmerker (er 21, ingen barn), og jeg har tydeligvis ikke anlegg for det heller, da jeg ikke kan huske å ha sett noen i slekta med strekkmerker :)

Endret av Rawien
Skrevet

Jeg har litt på hoftene, puppene og innsiden av lårene etter puberteten. Men de er nesten usynlige, ser de bare i veldig godt lys.

Magen derimot har fått sebrastiper over det hele, det er faktisk mer strekkmerkehud enn vanlig hud der... Og store dype "kloremerker" på hoftene, men de er bare tøffe i forhold. Nå er det bare 3 mnd siden fødsel da så de hsar god tid på å bli litt finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...