Gå til innhold

har du strekkmerker?

Har du strekkmerker?  

62 stemmer

1. 1. Har du strekkmerker?

• ja
      77
    • nei
      32

Fremhevede innlegg

Gjest Clamydia
Skrevet

Har du strekkmerker, og hvor og hvorfor?

Jeg har strekkmerker på hoftene og leggene, jeg la på meg litt ifjor og vips! Har noen på baksida av låra fra puberteten antar jeg.

Jeg har noen strekkmerke lignende greier på framsiden av leggene, men der er det vel ikke normalt å ha det vel??

Huff, jeg håper det er fordi huden er tørr eller no :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, har to fødsler bak meg, men ingen strekkmerker - heldigvis! Tror det ligger i genene, mamma har heller ikke noen!

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg har masse på rompa!! :sur:

Skrevet

Nei, ingen.

Gjest gjestest
Skrevet

bare skryt, dere har bare ikke sett dere i speil bakfra!

Gjest seroxata
Skrevet

jeg trodde jeg hadde noen på lårene, men de er forsvunnet :o så da er det vel ikke strekkmerker det var..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har strekkmerker litt rundt omkring. De har kommet av at jeg bruker en sterk kortison salve som tynner ut huden veldig.

Skrevet

Ja, strekkmerker har jeg masse av. Fikk de da jeg gikk gravid. Mest merker har jeg på magen og puppene!

Skrevet

:-) Ingen strekk merker her etter tre barn,til og med tvillinger!!!!Og det må jeg si jeg er veldig fornøyd med. :wink:

Gjorde ikke noe spes. med huden min heller.

vi er forskjellige.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Jepp. Massevis, overalt :veldigsur:

Skrevet

Mer enn nok .. fikk "overalt" første gang jeg var gravid .. og bedre ble det ikke neste gang..

- men gjør det meg noe særlig... :riste: - noen av oss får det når vi blir gravide .. og det er det desverre lite å gjøre med..

Skrevet

Har ingen, og det har ikke mamma heller så det er nok arvelig (men har ikke født barn ennå ..).

Hadde faktisk noen på innsiden av lårene da jeg var endel tyngre enn jeg er nå, men de er faktisk helt borte.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Har ingen, og det har ikke mamma heller så det er nok arvelig (men har ikke født barn ennå ..).

Hadde faktisk noen på innsiden av lårene da jeg var endel tyngre enn jeg er nå, men de er faktisk helt borte.

Samme her.

Hadde noen på innsiden av lårene før. Men, de er borteeeee!

Skrevet

Har ingen. Men har ikke fått noen barn enda da.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Ja på magen, lårene og rumpa :veldigsur: . De kom da jeg gikk mye opp i vekt på kort tid, nå er jeg på vei ned igjen men neimen om de stygge strekkmerkene forsvinner :evil:

Skrevet

Har ingen strekkmerker æ heller....men har har andre "valker" å plages me.. nokka e d no,,men ka farsken e no blitt over 40 så da så.. da ska d være litt her å der... :ler:

Skrevet

Ja, har noen på magen som jeg fikk i slutten av svangerskapet.

Skrevet

På lårene og litt på rumpa. Og har ikke fått barn enda...

Sånn er det, skulle vært mer fornøyd med rumpa mi da jeg var 20! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...