Gå til innhold

Har menn en sjette sans for damer?


Gjest Sweet Ingrid

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet Ingrid
9 timer siden, oysterlover skrev:

Til TS: Kan du ikke bare ligge med noen menn om det plager deg at du er så kåt? Det er vel det kroppen forteller deg. 

 

Har ikke mulighet til det akkurat nå. Har et dødt ekteskap på vei ut i rennesteinen, og vil ikke komplisere det. Så må bare holde ut😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Sweet Ingrid said:

Har ikke mulighet til det akkurat nå. Har et dødt ekteskap på vei ut i rennesteinen, og vil ikke komplisere det. Så må bare holde ut😆

Hvorfor ikke rette denne lysten mot din mann, positivt mot å redde ekteskapet ditt?

Anonymkode: 5a56b...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sweet Ingrid skrev:

Det er grenser for hva jeg får til på en liten tur på butikken da. Som et eksempel. Får laange blikk fra menn tvers over frysedisken, liksom. Og menn på jobben er ekstra «på». 
Er vant til å få blikk altså, men i de kåte periodene blir blikkene ekstra lange og litt mer «valpete».

Det er nok du som har blitt mere våken på dette. Slike ting har vel foregått i hele din voksne alder, men du har bare ikke lagt merke til det. 

Sånn har jeg hatt det i hele min kjønnsmodne alder. Må alltid undertrykke mine seksuelle følelser. Selv i forhold har jeg vært sprekkferdig kåt, men blitt systematisk avvist og dermed måtte undertykke mine lyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 29_j skrev:

Ja men herre... Jeg har hormonspiral og er like våt og kåt (om det er lov å skrive høyt) nå slm før. Dere menn leser at damen blir tørr i skjeden og man nærmest blir som i overgangsalderen. Det er feil! 

Jeg er kvinne selv. Det handler ikke om å gå rundt kåt hele tiden. Det handler om at kvinner på hormonprevensjon velger feil partnere. De velger partner basert på det de tenker og føler og utsonder når de går på hormonprevensjon. Det de egentlig vil ha og ønsker seg og blir tiltrukket av er noe helt annet. Noe veldig mange finner ut av, for sent.

Jeg ble heldigvis mer tiltrukket av min partner etter jeg sluttet på hormonprevensjon. Han lukter helt fantastisk. En lukt jeg ikke la merke til tidligere. Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg ble mer tiltrukket av han, men effekten kom nesten umiddelbart etter at hormonene var ute av kroppen. Merket også at sexlysten kom tilbake, men det er ikke noe som er så viktig for meg, fordi min er høy uansett pga noe annet.

Anonymkode: 68e9b...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 29_j skrev:

Altså jeg er åpen for at livet er enklere på mange mulige måter uten hormonspiral. La du på deg også ved hormonprevensjon? 3år siddn jeg vaf uten, så kan nesten ikke huske😄

Nei, la ikke på meg av hormonprevensjon. Jeg bare tåler det ikke. Blir sur, deprimert, får hodepine og er generelt en lite hyggelig person. Pluss da lavere sexlyst og fæl hud.

Anonymkode: 68e9b...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kaisada skrev:

Eh, har menn overhodet en sjette sans? 

En sjette sans i som at de kan helt ubevisst merke når en kvinne har eggløsning, ja. Akkurat som kvinner som ikke går på hormonprevensjon kan lukte seg frem til en passende partner.

Anonymkode: 68e9b...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er nok du som har blitt mere våken på dette. Slike ting har vel foregått i hele din voksne alder, men du har bare ikke lagt merke til det. 

Sånn har jeg hatt det i hele min kjønnsmodne alder. Må alltid undertrykke mine seksuelle følelser. Selv i forhold har jeg vært sprekkferdig kåt, men blitt systematisk avvist og dermed måtte undertykke mine lyster.

Kanskje det. Håper det. 
 

Har aldri tenkt over det før, fordi jeg ikke skjønte det, men det er jo nesten tortur å være så kåt. Må være kjipt å alltid ha det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sweet Ingrid skrev:

Kanskje det. Håper det. 
 

Har aldri tenkt over det før, fordi jeg ikke skjønte det, men det er jo nesten tortur å være så kåt. Må være kjipt å alltid ha det sånn. 

Av og til er det skikkelig kjipt ja. Ihvertfall når hun du bor sammen med ikke er interessert i sex. Her er noen av grunnen til at enkelte velger en partner på si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sweet Ingrid skrev:

Kanskje det. Håper det. 
 

Har aldri tenkt over det før, fordi jeg ikke skjønte det, men det er jo nesten tortur å være så kåt. Må være kjipt å alltid ha det sånn. 

Det er vel settinger som gjør at du ikke er det da? Som for eks på besøk hos foreldre/svigers, eller andre usexye tilstelninger? 

Anonymkode: 62b67...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel settinger som gjør at du ikke er det da? Som for eks på besøk hos foreldre/svigers, eller andre usexye tilstelninger? 

Anonymkode: 62b67...617

Nei, det er det som er litt av problemet. Det sitrer liksom hele tiden, det er ikke det at jeg tenker på sex så mye men heller kroppen som kjører sitt eget løp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Av og til er det skikkelig kjipt ja. Ihvertfall når hun du bor sammen med ikke er interessert i sex. Her er noen av grunnen til at enkelte velger en partner på si. 

Syns det må være lov da, men bør være avklart med partner da. Utroskap er ikke greit. Åpenhet er greit. Syns jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sweet Ingrid skrev:

Nei, det er det som er litt av problemet. Det sitrer liksom hele tiden, det er ikke det at jeg tenker på sex så mye men heller kroppen som kjører sitt eget løp. 

Slik kan det være for kvinner, onanerer du ikke hver dag for å lette på trykket?

Har knullet en kollega som var slik som deg av og til, vi hadde sex på jobb pga vi jobbet kveldsvakt. Hun var umettelig.

Anonymkode: 09438...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sweet Ingrid
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik kan det være for kvinner, onanerer du ikke hver dag for å lette på trykket?

Har knullet en kollega som var slik som deg av og til, vi hadde sex på jobb pga vi jobbet kveldsvakt. Hun var umettelig.

Anonymkode: 09438...7e0

Nei, det hjelper uansett ikke. Blir bare verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sweet Ingrid skrev:

Nei, det hjelper uansett ikke. Blir bare verre. 

Jeg også har sånne perioder. Tror det handler om alder. Er du over 40?

Anonymkode: 1e65f...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også har sånne perioder. Tror det handler om alder. Er du over 40?

Anonymkode: 1e65f...c46

Nei, det er noen år til. Det er fordi jeg sluttet med prevensjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, megda skrev:

Ja, faktisk er det slik at når man er nærmere eggløsning så oppfattes kvinner vakrere og får mer kvinnelige trekk for å maksimere et biologisk potensial for å tiltrekke seg en partner. 

Det med hormonprevensjon er også et morsomt tema rent seksuelt, da hvilken type menn du selv blir interessert i endres i samsvar med om du bruker slik prevensjon eller ikke. 

Faktisk så var dette litt romantisk 🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...