Gå til innhold

Har menn en sjette sans for damer?


Gjest Sweet Ingrid

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet Ingrid

Jeg sluttet på hormonprevensjon i våres og siden da har jeg blitt så veldig kåt hver måned! Det er faktisk ganske plagsomt. Det sitrer i kroppen hele tiden, og det er så forstyrrende når jeg er i et møte på jobben for eksempel. Jeg får uansett ikke gjort noe med det, så jeg prøver bare å undertrykke det. 

Når jeg er slik, er det også mange flere menn som jeg får lange blikk fra. På butikken og overalt. Er det sånn at menn har en sjette sans eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, faktisk er det slik at når man er nærmere eggløsning så oppfattes kvinner vakrere og får mer kvinnelige trekk for å maksimere et biologisk potensial for å tiltrekke seg en partner. 

Det med hormonprevensjon er også et morsomt tema rent seksuelt, da hvilken type menn du selv blir interessert i endres i samsvar med om du bruker slik prevensjon eller ikke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Merker at jeg også da er varmere og har rødme i kinnene og sånt. Føler jeg har et blinkende skilt over hodet:

 

⬇️ 🚦KÅT 🚦 ⬇️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan greier homofile å finne hverandre?

Hvordan greier dopdealeren å finne kundene sine på gata og unngå sivilt politi?

Det handler ikke om feromoner eller endret utseende. Det handler om ørsmå signaler du sender ut ubevisst som fanges opp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
1 minutt siden, Master1 skrev:

Hva er flaut med å være kåt...

Midt på lyse dagen, på jobb? Ikke riktig setting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Men, skjønner menn at kvinnen er kåt eller syns de bare hun ser ekstra sexy ut? For det siste kan jeg leve med😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sweet Ingrid skrev:

Midt på lyse dagen, på jobb? Ikke riktig setting. 

Aldri feil å være kåt 

er en nokså naturlig ting det 

og like deilig alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
Akkurat nå, Master1 skrev:

Aldri feil å være kåt 

er en nokså naturlig ting det 

og like deilig alltid.

Nei, ikke deilig. Veldig deilig hvis man kan ha sex med noen, men ikke i sølibat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Master1 skrev:

Hva er flaut med å være kåt...

Det å være kåt er ikke flaut, men å motta lange blikk fra menn kan være flaut for noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sweet Ingrid said:

Men, skjønner menn at kvinnen er kåt eller syns de bare hun ser ekstra sexy ut? For det siste kan jeg leve med😁

det er jo opp til deg egentlig og om du kan kontrollere enkle automatiske signaler du sender ut. kan du skjule humøret ditt ellers? trist, sint, glad etc. så lenge man blir mer klar over ubevisste kroppslige signaler, så kan du begrense det. 

Vil nok si at de fleste menn ikke skjønner det om du ikke vil at de skal skjønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sweet Ingrid skrev:

Nei, ikke deilig. Veldig deilig hvis man kan ha sex med noen, men ikke i sølibat. 

Hvorfor leve i sølibat 

igrunnen

Husk en lever bare en gang ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle det sjette sans, for kvinner endrer jo adferd under eggløsning. De kler seg mer utfordrende (rød kjole som klassisk eksempel) og kan bli mer direkte mot menn, og noen ganger ganske aggressive. Det er sikkert mulig med et feromonkomponent og, men kvinner oppfører seg aktivt slik at de fasiliteter sex under eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
1 minutt siden, megda skrev:

det er jo opp til deg egentlig og om du kan kontrollere enkle automatiske signaler du sender ut. kan du skjule humøret ditt ellers? trist, sint, glad etc. så lenge man blir mer klar over ubevisste kroppslige signaler, så kan du begrense det. 

Vil nok si at de fleste menn ikke skjønner det om du ikke vil at de skal skjønne.

Ja, og prøver så godt jeg kan å skjule det. Greit nok hvis menn bare syns jeg er ekstra...interessant uten å vite hvorfor, men om de tenker «hm, hun virker litt het» så ... er det litt flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

Det å være kåt er ikke flaut, men å motta lange blikk fra menn kan være flaut for noen

En børt da ikke bli flau over at noen syns du er atraktiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonprevensjon skulle vært forbudt. Kvinner er mye gøyere uten :)

Anonymkode: 7890c...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Master1 skrev:

En børt da ikke bli flau over at noen syns du er atraktiv....

Nei, en bør ikke det. Men vi er jo så forskjellige at ingens reaksjoner er helt like. Noen blir røde som tomater, mens andre tar det til seg som et kompliment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...