Gå til innhold

Har menn en sjette sans for damer?


Gjest Sweet Ingrid

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet Ingrid
2 minutter siden, oysterlover skrev:

Vet ikke om jeg vil kalle det sjette sans, for kvinner endrer jo adferd under eggløsning. De kler seg mer utfordrende (rød kjole som klassisk eksempel) og kan bli mer direkte mot menn, og noen ganger ganske aggressive. Det er sikkert mulig med et feromonkomponent og, men kvinner oppfører seg aktivt slik at de fasiliteter sex under eggløsning. 

Det er grenser for hva jeg får til på en liten tur på butikken da. Som et eksempel. Får laange blikk fra menn tvers over frysedisken, liksom. Og menn på jobben er ekstra «på». 
Er vant til å få blikk altså, men i de kåte periodene blir blikkene ekstra lange og litt mer «valpete».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

Nei, en bør ikke det. Men vi er jo så forskjellige at ingens reaksjoner er helt like. Noen blir røde som tomater, mens andre tar det til seg som et kompliment. 

Ser den ....

men 

det er jo extra avslørende om hun blir rød som en tonat da,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
4 minutter siden, 29_j skrev:

Ikke sexy med damer som løper rundt kåt dagen lang, ei heller menn. 

Jeg har hormonspiral i meg, å det har aldri satt en demper på sexlysten. Jeg blir like K** nå som før. Har ikke noe å si. I jobbsammenheng er det ikke vanlig å løpe rundt brunstig uten at det er grunn for det, når det oser brunstighet blir det bare ekkelt. Det handler om tanker. 

K31

Er enig i det, prøver å skjule det og føler meg som et dyr. Men kan ikke noe for det. Det er ikke bare tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hormonprevensjon skulle vært forbudt. Kvinner er mye gøyere uten :)

Anonymkode: 7890c...5c8

Enig. Og tenk så mange skilsmisser som kunne vært ungått dersom kvinner hadde falt for riktig mann første gangen.

Anonymkode: 68e9b...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Master1 skrev:

Ser den ....

men 

det er jo extra avslørende om hun blir rød som en tonat da,,,,

Min søster blir det. Hun har hatt noen typer , men når det kommer til temaer som romantikk eller sex, så ser vi tomaten i henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

Min søster blir det. Hun har hatt noen typer , men når det kommer til temaer som romantikk eller sex, så ser vi tomaten i henne 

Stakkars henne da 

Det nå virjkelig være plagsomt for henne.......

Hun må prøve å slappe av og venne seg litt til å snakke om romantikk og sex

kanskje det vil hjelpe.

Begge deler er jo veldig naturlige ting 

og i for seg viktig å kunne snakke fritt om i et evt.forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner gløder mer, og får en roligere og mer sensuell stemme når de har eggløsning. Menn legger merke til det uten at de tenker over det. 

Anonymkode: ff92b...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det er nok ingen sjette sans inne i bildet. Menn er veldig oppmerksomme på kvinner, noen glaner til og med. Da skal det godt gjøres at noen som er kåte slipper unna. Husk mange menn er eksperter på å observere kvinner, de har lang erfaring, I tillegg er de ofte utstyrt med overdreven selvtillit, noe som kan gi en selvforsterkende effekt dersom du er så kåt at du er usikker. Til sammen gjør dette det vanskelig for en kåt kvinne å slippe ubemerket unna oppmerksomheten.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, 29_j skrev:

Ikke sexy med damer som løper rundt kåt dagen lang, ei heller menn. 

Jeg har hormonspiral i meg, å det har aldri satt en demper på sexlysten. Jeg blir like K** nå som før. Har ikke noe å si. I jobbsammenheng er det ikke vanlig å løpe rundt brunstig uten at det er grunn for det, når det oser brunstighet blir det bare ekkelt. Det handler om tanker. 

K31

Er du sikker på at det ikke demper? Det kan jo være en medvirkende grunn til at du ikke løper brunstig rundt hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, I Grosny skrev:

Er du sikker på at det ikke demper? Det kan jo være en medvirkende grunn til at du ikke løper brunstig rundt hele tiden.

Hehe, tenkte likt. Mange kvinner kjefter på andre og kaller de griser og horer, og påstår samtidig at de selv er kåtere enn noen gang. Hm....

Anonymkode: 5a560...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Jeg trodde i hvert fall at lysten var normal, den var vanlig og helt jevn....mens nå er den vanlig bortsett fra en uke i måneden som er helt vill. Egentlig glad for at jeg gikk på prevensjon så lenge, dette er jo tortur. Har menn det sånn? Hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke liker det og at han gikk over grensa, men selv elsker jeg og våkne av å bli klådd på. Både i lange og korte forhold 🤷‍♀️

Anonymkode: ce4f4...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du ikke liker det og at han gikk over grensa, men selv elsker jeg og våkne av å bli klådd på. Både i lange og korte forhold 🤷‍♀️

Anonymkode: ce4f4...27b

Hva snakker du om? Er du i feil tråd?

Anonymkode: 1e65f...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS: Kan du ikke bare ligge med noen menn om det plager deg at du er så kåt? Det er vel det kroppen forteller deg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sweet Ingrid skrev:

Jeg trodde i hvert fall at lysten var normal, den var vanlig og helt jevn....mens nå er den vanlig bortsett fra en uke i måneden som er helt vill. Egentlig glad for at jeg gikk på prevensjon så lenge, dette er jo tortur. Har menn det sånn? Hele tiden?

Haha, jeg kjenner  meg  såå igjen.  Går heller  ikke på hormoner. Og den kåtskapen rundt  eggløsning er helt vill! 

Anonymkode: 49d83...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, barnløs i midten av 20 årene....?

Dette er kroppen din som sier på tide med mann, barn og familie 😀

Anonymkode: 5a56b...bdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg kjenner  meg  såå igjen.  Går heller  ikke på hormoner. Og den kåtskapen rundt  eggløsning er helt vill! 

Anonymkode: 49d83...4ab

Hahahar vel sett dere! Jeg er mest interessert i fotball jeg da, men de halvnakne kvinnene med eggløsning, som av og til løper over fotballbanen, er fine innslag, dersom kampen er kjedelig da.

Anonymkode: 5a560...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får det til å høres så mystisk ut. Er ikke så vanskelig å oppdage hun på T-banen som sitter med røde kinn, fikler med hendene, biter seg i underleppa og leter oppsøkende rundt etter blikk. 

Anonymkode: 1e3ee...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 29_j skrev:

Ikke sexy med damer som løper rundt kåt dagen lang, ei heller menn. 

Jeg har hormonspiral i meg, å det har aldri satt en demper på sexlysten. Jeg blir like K** nå som før. Har ikke noe å si. I jobbsammenheng er det ikke vanlig å løpe rundt brunstig uten at det er grunn for det, når det oser brunstighet blir det bare ekkelt. Det handler om tanker. 

K31

Selv om du ikke merker forskjell, kan andre gjøre det. Tap av sexlyst er en ganske vanlig bivirkning på prevensjon. I tillegg tror jeg det er underrapportert. Jeg har iallefall aldri sagt ifra til legen om det. Ikke andre jeg kjenner heller. Og tipper ts ikke løper til legen for å fortelle det heller. 

Anonymkode: 8f1ad...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
11 timer siden, Sweet Ingrid skrev:

Jeg trodde i hvert fall at lysten var normal, den var vanlig og helt jevn....mens nå er den vanlig bortsett fra en uke i måneden som er helt vill. Egentlig glad for at jeg gikk på prevensjon så lenge, dette er jo tortur. Har menn det sånn? Hele tiden?

Mange menn har det slik mer eller mindre hele tiden. Du venner deg til det. Tror ikke det er så synlig som du føler det, selv om det nok er synlig. De fleste kvinner blir bare mer positive når de er kåte, noe menn selvsagt setter pris på. Å være kåt og flørtende tar ingen skade av. Så lenge ingen misforstår fullstendig, slik enkelt kvinner har en tendens til å misforstå menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...