Gå til innhold

Blir menn faktisk avslappet av å kna på et par pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke kåt av å ta på puppene under sex heller? Eller som forspill til sex?

Anonymkode: 01b6b...d0e

For meg er det ikke mer spesielt, seksuelt sett, enn å ta på naken hud, det er deilig og opphissende, men blir ikke spesielt kåt. Blir feks atskillig kåtere av å stryke en kvinne på lårene. Selvsagt har det også litt med hvor fine henholdsvis puppene og lårene er. Er puppene ekstremt fine, og passer helt perfekt til overkroppen, blir de ekstra attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Paramount skrev:

For meg er det ikke mer spesielt, seksuelt sett, enn å ta på naken hud, det er deilig og opphissende, men blir ikke spesielt kåt. Blir feks atskillig kåtere av å stryke en kvinne på lårene. Selvsagt har det også litt med hvor fine henholdsvis puppene og lårene er. Er puppene ekstremt fine, og passer helt perfekt til overkroppen, blir de ekstra attraktive.

Hvorfor ikke heller, ''Oi denne personen har en veldig tiltrekkende personlighet''

? Alt går bare på det fysiske?

Anonymkode: 95a41...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, megda skrev:

For min del tenker jeg på det rent biologisk. moren er vår trygghet i verden når vi er små og kvinner representerer denne tryggheten ved nærhet på sett og vis.vi ammer når vi er små og det blir en ubevisst assosiasjon til dette på senere stadier. der pupper på kvinner representerer dette på sett og vis. Noe i den retningen.

     Å neida, det gjør vi ikke. Vi (barn) dier. Mødre ammer oss. ;) Sånn er det med den saken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke heller, ''Oi denne personen har en veldig tiltrekkende personlighet''

? Alt går bare på det fysiske?

Anonymkode: 95a41...0a1

Alt går ikke på det fysiske nei, men vi diskuterte fysisk kontakt akkurat her. En fin personlighet kan være veldig tiltrekkende og sexy. Uten personlighet er det faktisk lite som i det hele tatt er sexy. Noen er attraktive på lang avstand, flere er attraktive på nært hold. Andre igjen, gjerne en del færre, kan være attraktive både på kort og lang avstand.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og synes det er avslappende å ta på egne bryst, sitter ofte med en hånd på en pupp når jeg ligger i sofaen og slapper av og ser på TV. 

Anonymkode: b3b5a...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så finnes vel puppestressballer fordi stressballer er en greie og pupper liksom er artig. Det finnes puppe-caps og penispasta også (blant tusen andre eksempler), det er ikke fordi menn ønsker seg pupper i panna eller at kvinner liker best pasta bolognese med et snev av pikk 

Anonymkode: b3b5a...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noen tvil om at de blir det 😂 Kjæresten min blir helt salig når han gjør det. Blir vel som å klemme på sånne stressballer sikkert! 

Anonymkode: 4cae9...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hoppetaujenta said:

     Å neida, det gjør vi ikke. Vi (barn) dier. Mødre ammer oss. ;) Sånn er det med den saken.

ja, rett skal være rett. det skal jeg huske til neste gang jeg kaster meg inn i et slikt tema. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke heller, ''Oi denne personen har en veldig tiltrekkende personlighet''

? Alt går bare på det fysiske?

Anonymkode: 95a41...0a1

Følelsen av hud og mykhet er da like fysisk som synet av hud og pupper?

Denne tråden handler om noe fysisk; pupper, og noe psykisk; å stresse ned.

Men det igjen henger jo faktisk sammen med at man forbinder mykhet med en god personlighet, og ikke bare med sex. 

Anonymkode: 3782f...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å kna og kose med puppene under genseren mens vi ser TV er avslappende og avstressende

Anonymkode: c1898...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Er det liksom derfor det finnes sånne antistresspuppeballer man kan kjøpe? Har det noen bevist effekt?

Anonymkode: d56d6...4f7

Jeg føler ihvertfall jeg blir kvitt all stress om jeg legger kuken min mellom et par pupper og jukker til spermen kommer ut. Etterpå føler jeg meg så avslappet og rolig. Så ja Ts, pupper er antistress. 

Anonymkode: 755e2...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne tråden kjenner jeg..

Så nydelig å få puppekos av en mann, og at menn liker å kose pupper..😍😋

Anonymkode: a635b...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann innom nylig på besøk her, satte meg på fanget hans hvor han fikk lov å kjenne på puppene mine, mens jeg strøk han over armene, han ble særdeles avslappet med vansker for å snakke, og kåt..

Vi gjorde ingenting mer men da han dro sa han at det var så deilig å ha meg på fanget og at dagen ble bedre..

Så ja, et tror det er bra for menn å kose med brystene til ei dame..

Anonymkode: a635b...a69

Hang meg mest opp i denne jeg.du hadde en mann innom...en hvilken som helst mann eller en du flørter med? Ble nysgjerrig på relasjonen deres siden dere satt slik på den måten..og hvorfor gikk det ikke lenger enn til slik kosing?

 

Anonymkode: 9ff48...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hang meg mest opp i denne jeg.du hadde en mann innom...en hvilken som helst mann eller en du flørter med? Ble nysgjerrig på relasjonen deres siden dere satt slik på den måten..og hvorfor gikk det ikke lenger enn til slik kosing?

 

Anonymkode: 9ff48...88b

Han er en tidligere elsker, den beste jeg har hatt faktisk..

Men vi har ikke hatt sex med hverandre siden i Januar, av ulike årsaker, mest det at jeg vil ha et forhold, men det passer ikke for han nå..

Så vi lengter etter hverandre, og de få gangene vi ses av praktiske årsaker, kåter vi hverandre hinsides opp, men har aldri sex med hverandre, elsker å få erte han opp, sette meg på fanget hans, kjenne at han får reising, og han elsker pupper, å stryke dem, kna, massere og få klemme på dem, suge så brystvortene blir steinharde..mm..😋😍

Han er så deilig i senga og elske med at jeg har ikke sjans å si nei om jeg havner der inntil han, når vi hadde sex fikk jeg absolutt alle mine ønsker og fantasier oppfylt, for å si det sånn, alt jeg spurte om fikk jeg, er det rart å få så sinnsykt lyst på mer da..?😏😉

En liten avsporing i kåthet ble det her!

Anonymkode: a635b...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Basert på svetten, den tunge pusten og stønninga vet jeg ikke om jeg vil si han er avslappet akkurat, men han har det bra når han gjør det iallefall. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...