Gå til innhold

Blir menn faktisk avslappet av å kna på et par pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det liksom derfor det finnes sånne antistresspuppeballer man kan kjøpe? Har det noen bevist effekt?

Anonymkode: d56d6...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Kan ikke hjelpe deg med bevis, men for meg kan det ha en avslappende effekt, spesielt utenom sex. Jeg blir ikke spesielt kåt av å berøre puppene, men liker det likevel. Å berøre naken myk hud er alltid behagelig. Dersom jeg koser med lårene blir det minst 50% seksuelt for meg, og ikke direkte avslappende. Mellom lårene klarer jeg bare å kose dersom jeg allerede er tilfredsstilt. Hvis ikke det ende opp med sex etterpå.
Litt skjematisk framstilt, men den som vil skjønner nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å legge hodet på puppene og lukke øynene. Da føler jeg meg skikkelig avslappet

Anonymkode: 35e66...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann innom nylig på besøk her, satte meg på fanget hans hvor han fikk lov å kjenne på puppene mine, mens jeg strøk han over armene, han ble særdeles avslappet med vansker for å snakke, og kåt..

Vi gjorde ingenting mer men da han dro sa han at det var så deilig å ha meg på fanget og at dagen ble bedre..

Så ja, et tror det er bra for menn å kose med brystene til ei dame..

Anonymkode: a635b...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det selve puppen som er deilig å kose med eller brystvorten?

Anonymkode: d56d6...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det selve puppen som er deilig å kose med eller brystvorten?

Anonymkode: d56d6...4f7

Det er nok formen og mykheten først og fremst. Men brystvorten hører selvsagt med, stive brystvorter er deilige. Puppene trenger ikke være store heller, for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del tenker jeg på det rent biologisk. moren er vår trygghet i verden når vi er små og kvinner representerer denne tryggheten ved nærhet på sett og vis. vi ammer når vi er små og det blir en ubevisst assosiasjon til dette på senere stadier. der pupper på kvinner representerer dette på sett og vis. Noe i den retningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ødipuskomplekset 

Anonymkode: 74ff1...1bf

Kanskje verdens deiligste kompleks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, megda skrev:

For min del tenker jeg på det rent biologisk. moren er vår trygghet i verden når vi er små og kvinner representerer denne tryggheten ved nærhet på sett og vis. vi ammer når vi er små og det blir en ubevisst assosiasjon til dette på senere stadier. der pupper på kvinner representerer dette på sett og vis. Noe i den retningen.

Gjelder dette for kvinner og menn? 

Anonymkode: 99895...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjelder dette for kvinner og menn? 

Anonymkode: 99895...976

godt spørsmål, men jeg er ikke sikker på kvinner og om det å være tiltrukket seksuelt også er en faktor i det hele. samt at de har sine egne og at pupper da er normalisert som en del av hverdagen på sett og vis. 

Litt som at gutter ikke har daddy-issues som kan oppstå hos jenter. eksempelet er ikke helt likt, men det er noen like prosesser inne i bildet i form av hva en slik mann representerer for jenta som hun ikke fikk av sin egen far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjelder dette for kvinner og menn? 

Anonymkode: 99895...976

Vet bare som mamma til begge kjønn, at gutter trenger mye mer nærhet, kos, varme og trøst, enn jenter gjør i oppveksten..og kanskje også i det voksne liv, selv om det sikkert er tabu å si her..

Anonymkode: a635b...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet bare som mamma til begge kjønn, at gutter trenger mye mer nærhet, kos, varme og trøst, enn jenter gjør i oppveksten..og kanskje også i det voksne liv, selv om det sikkert er tabu å si her..

Anonymkode: a635b...a69

Tror du er inne på noe der. Hvor press og forventning kommer fra er en annen diskusjon, men at gutter og menn føler at de har et visst ansvar for å ha kontroll, fikse, ordne opp osv, er ganske vanlig. Det kan oppleves slitsomt til tider, og når foreldrene ikke egner seg lenger for å søke trøst og ro, da kan kanskje noen varme myke pupper gjøre nytten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Paramount skrev:

Kan ikke hjelpe deg med bevis, men for meg kan det ha en avslappende effekt, spesielt utenom sex. Jeg blir ikke spesielt kåt av å berøre puppene, men liker det likevel. Å berøre naken myk hud er alltid behagelig. Dersom jeg koser med lårene blir det minst 50% seksuelt for meg, og ikke direkte avslappende. Mellom lårene klarer jeg bare å kose dersom jeg allerede er tilfredsstilt. Hvis ikke det ende opp med sex etterpå.
Litt skjematisk framstilt, men den som vil skjønner nok.

Blir du ikke kåt av å ta på puppene under sex heller? Eller som forspill til sex?

Anonymkode: 01b6b...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette for kvinner og menn? 

Anonymkode: 99895...976

Det gjelder helt klart for noen kvinner også, ja 😊

Anonymkode: a3514...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bi og liker å kose med puppene til jenta jeg er glad i. Og håret hennes, ørene, lårene, rumpa og knærne, ja hele henne fordi jeg liker hele henne! Puppe-stressballer høres greit ut det, bare de ikke er laget i noe kjipt stinkende kinesisk plastmateriale som det meste av sexleketøy er. Kropp er topp!

Anonymkode: c5ab3...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det liksom derfor det finnes sånne antistresspuppeballer man kan kjøpe? Har det noen bevist effekt?

Anonymkode: d56d6...4f7

Er mere beroligende å kose med puppene til dama mi. Suge på de å kose med de.😍

Anonymkode: 128fc...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...