Gå til innhold

Jeg savner sex, men har mistet håpet på kjærligheten, men kan ikke ha sex med noen jeg ikke er glad i heller 😥😥


Charlene87

Anbefalte innlegg

Satt og tenkte på det i dag, er 32 år og tror ikke kjærlighet er noe for meg og har egentlig gitt opp, og er klar for å leve alene. Men så er jeg en skikkelig kåting. Så det blir bare sexleketøy. Vil ikke ha sex med noen jeg ikke har føleser for. 

Ble bare deppa av tankegangen min. Noen som også er sånn, eller er jeg rar? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det som deg. Er 28 og fant kjæresten i februar. Var singel nesten hele livet før det. Ikke mist håpet :)

Anonymkode: 002ad...74a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, nå er jo jeg bare 25 år da, så jeg øyner fortsatt store håp. Men problemet mitt er at jeg ikke faller så lett. De gangene jeg har gjort det har dem vist seg å bare være dårlige menn. 

Kjenner igjen følelsen av at jeg ikke vil ha sex med noen jeg ikke har følelser for, så one nightstands er jeg ferdig med. Vet ikke om jeg får følelser for noen noe mer, men jeg håper på det. 

Du har fortsatt også håp, du er ikke gammel du heller. 

Anonymkode: 6cf96...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke ha sex med noen du ikke har følelser for? 

Følelser kan dessuten være så mye. Å trives med personen og føle seg trygg på vedkommende er også gode følelser. Man kan ha fantastisk sex på det. 

Bedre enn mange gifte i sure ekteskap har. 

Anonymkode: d34f7...be8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke ha sex med noen du ikke har følelser for? 

Følelser kan dessuten være så mye. Å trives med personen og føle seg trygg på vedkommende er også gode følelser. Man kan ha fantastisk sex på det. 

Bedre enn mange gifte i sure ekteskap har. 

Anonymkode: d34f7...be8

Da har man jo følelser ;) tror hun mener randoms. 

Anonymkode: 6cf96...20b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 32 er litt vel ungt til å gi opp kjærligheten. Det er jo naturlig om man opplever noen skuffelser og vanskelige ting. Selv er jeg 47 og har for første gang lignende tanker som du. Og det er altså da etter et utfordende forhold og brudd. Men jeg prøver å ikke ta de tankene for alvorlig. Det kan være en fase. Eller det kan forbli slik. Tiden får vise.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja jeg har hatt en fast sexpartner i flere år, er glad i han som jeg er glad i mine venner, pluss at jeg selvfølgelig tenner på han. Ikke behov for forhold, men har deilig sex. 

Anonymkode: d9cf8...9aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg 50,nettopp forlatt el langt ekteskap, midt oppi alt, når jeg minst forventet det, dukket drømmeprinsen opp som jeg ser en ny fremtid med. Rart, for godt til å være sant, men det er sant 🧡🧡🧡

Anonymkode: c5411...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle single kvinner har det sånn. Helt til de forelsker seg. Det kommer alltid overraskende, de fleste tror at det aldri skjer igjen. Jenter har en tendens til å være deppa og pessimistiske.

Anonymkode: f3dba...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaa, nå er jo jeg bare 25 år da, så jeg øyner fortsatt store håp. Men problemet mitt er at jeg ikke faller så lett. De gangene jeg har gjort det har dem vist seg å bare være dårlige menn. 

Kjenner igjen følelsen av at jeg ikke vil ha sex med noen jeg ikke har følelser for, så one nightstands er jeg ferdig med. Vet ikke om jeg får følelser for noen noe mer, men jeg håper på det. 

Du har fortsatt også håp, du er ikke gammel du heller. 

Anonymkode: 6cf96...20b

Jo, takk merker bare at jeg er si Sliten av dating, jeg er også kresen og faller ikke si lett. Har vært i forhold av både snille og slemme menn. De snille mistet jeg føleser de slemme dumpet jeg pga de var slemme, så ja 😐

Så jeg tenker at kanskje kjærlighet ikke er noe for meg. Å bare gi opp hadde vært så fint også, å få letter på skuldrene, men jeg savner sex da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle single kvinner har det sånn. Helt til de forelsker seg. Det kommer alltid overraskende, de fleste tror at det aldri skjer igjen. Jenter har en tendens til å være deppa og pessimistiske.

Anonymkode: f3dba...b1b

Ja, man forelsker seg og man finner ut i lengden at man ikke passer sammen, eller mannen er utro eller er voldelig. 

Jeg er lei av å forelske meg også finne ut 4 - 6 måneder senere at det var en dårlig match. Orker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nærmer meg 50,nettopp forlatt el langt ekteskap, midt oppi alt, når jeg minst forventet det, dukket drømmeprinsen opp som jeg ser en ny fremtid med. Rart, for godt til å være sant, men det er sant 🧡🧡🧡

Anonymkode: c5411...fe3

Takk 😍😍😍 ❤️ men jeg tenker jeg bør ta ting med ro. Så får vi se hva jeg føler for senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg har hatt en fast sexpartner i flere år, er glad i han som jeg er glad i mine venner, pluss at jeg selvfølgelig tenner på han. Ikke behov for forhold, men har deilig sex. 

Anonymkode: d9cf8...9a

Jeg hadde aldri greid det 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2019 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Jaa, nå er jo jeg bare 25 år da, så jeg øyner fortsatt store håp. Men problemet mitt er at jeg ikke faller så lett. De gangene jeg har gjort det har dem vist seg å bare være dårlige menn. 

Kjenner igjen følelsen av at jeg ikke vil ha sex med noen jeg ikke har følelser for, så one nightstands er jeg ferdig med. Vet ikke om jeg får følelser for noen noe mer, men jeg håper på det. 

Du har fortsatt også håp, du er ikke gammel du heller. 

Anonymkode: 6cf96...20b

Svært mange som deg og trådstarter, dvs kvinner i aldersgruppen et par og tyve til omtrent trettifem har det sånn. For dere i denne gruppen, er kjærlighet og sex uløselig knyttet sammen. Hvorfor? Urviserne på den  biologiske klokken deres viser «tid for barne produksjon». For dere er det  viktig at mannen dere er sammen med, oppriktig har vilje til, å sammen med dere ta vare på barnet/barna. Med andre ord, blir dere i denne perioden kompromissløse: ingen kjærlighet – ingen sex – ingen barn! For en del kvinner vil dette  «uløselige båndet» i mellom kjærlighet og sex vare livet ut, mens for andre ikke. Etter at «barne- stadige» er tilbakelagt utfolder de seg seksuelt i all sin prakt. Eksempelvis venninnen min og jeg er ikke kjærester) som er ca i midten av femti årene, knuller som kaniner stort sett vær eneste dag. Hun er umettelig –  hun skal bare ha mer. Så for oss er seksuelt samvær i en eller annen form både to og tre ganger daglig ikke uvanlig. Men, som sagt, vi er alle forskjellige. Ingen er like.                                

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, casanova 1 skrev:

Svært mange som deg og trådstarter, dvs kvinner i aldersgruppen et par og tyve til omtrent trettifem har det sånn. For dere i denne gruppen, er kjærlighet og sex uløselig knyttet sammen. Hvorfor? Urviserne på den  biologiske klokken deres viser «tid for barne produksjon». For dere er det  viktig at mannen dere er sammen med, oppriktig har vilje til, å sammen med dere ta vare på barnet/barna. Med andre ord, blir dere i denne perioden kompromissløse: ingen kjærlighet – ingen sex – ingen barn! For en del kvinner vil dette  «uløselige båndet» i mellom kjærlighet og sex vare livet ut, mens for andre ikke. Etter at «barne- stadige» er tilbakelagt utfolder de seg seksuelt i all sin prakt. Eksempelvis venninnen min og jeg er ikke kjærester) som er ca i midten av femti årene, knuller som kaniner stort sett vær eneste dag. Hun er umettelig –  hun skal bare ha mer. Så for oss er seksuelt samvær i en eller annen form både to og tre ganger daglig ikke uvanlig. Men, som sagt, vi er alle forskjellige. Ingen er like.                                

Jeg forstår, jeg har egentlig ikke lyst på barn, syns det er for mye jobb og har heller ikke helt morsinstiktet. tror ikke på kjærlighet heller. Så da sitter jeg bare her og er lonely :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.10.2019 den 17.01, Charlene87 skrev:

Har vært i forhold av både snille og slemme menn. De snille mistet jeg føleser de slemme dumpet jeg pga de var slemme, så ja 😐

Kan bare anbefale deg å forsøke å jobbe med deg selv i forhold til de snille mennene.

Det er antageligvis noe i deg som skrur av følelsene når du merker at de er snille, fordi du føler at du ikke fortjener det.

Ikke alltid så lett å se i førstningen, for meg tok det mange år. Men det var der det lå.

Anonymkode: 610d7...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten 10 år eldre enn deg, og har det som deg. Nå er det 2 år siden jeg hadde sex, hjelper vel ikke at det viste seg at han var en av disse sjarmerende kvinne haterne. Mannen jeg datet før det, prøvde å svindle meg, og kjæresten jeg hadde før det, var sammen med han i 1,5 år. Ble slutt fordi han hadde møtt en annen, og fikk da vite at han kun var forelsket i meg, de 3 første månedene av forholdet vårt. Etter det følte han ikke noe for meg, men vi hadde så bra sex, så da beholdt han meg, til han møtte en ny. Han sa ofte at han elsket meg, pratet om å flytte sammen, gifte oss osv. Så jeg har tatt helt pause fra menn. Men jeg er og utrolig kåt, og kjenner vel at nå begynner jeg å bli så nøden, at jeg får vel snart starte å date igjen. Jeg vil jo ikke gi opp, selv om det ikke er lett. Første året av pausen, syntes jeg egentlig bare var deilig.

Anonymkode: dbd73...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Jeg nærmer meg 50,nettopp forlatt el langt ekteskap, midt oppi alt, når jeg minst forventet det, dukket drømmeprinsen opp som jeg ser en ny fremtid med. Rart, for godt til å være sant, men det er sant 🧡🧡🧡

Anonymkode: c5411...fe3

😍🥰🤩

Anonymkode: 2216e...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...