Gå til innhold

Jeg savner sex, men har mistet håpet på kjærligheten, men kan ikke ha sex med noen jeg ikke er glad i heller 😥😥


Charlene87

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Kognosøren skrev:

Det er jo ikke kjærligheten du har gitt opp, men deg selv i en samlivsrelasjon.

Godt mulig, hva syns du jeg bør gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare anbefale deg å forsøke å jobbe med deg selv i forhold til de snille mennene.

Det er antageligvis noe i deg som skrur av følelsene når du merker at de er snille, fordi du føler at du ikke fortjener det.

Ikke alltid så lett å se i førstningen, for meg tok det mange år. Men det var der det lå.

Anonymkode: 610d7...3de

Okei, jeg skal gjøre det ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 0.18, Charlene87 skrev:

Satt og tenkte på det i dag, er 32 år og tror ikke kjærlighet er noe for meg og har egentlig gitt opp, og er klar for å leve alene. Men så er jeg en skikkelig kåting. Så det blir bare sexleketøy. Vil ikke ha sex med noen jeg ikke har føleser for. 

Ble bare deppa av tankegangen min. Noen som også er sånn, eller er jeg rar? 

 

Det er flere i denne gruppa. Men hvis du går inn for å fikse deg kjæreste så kommer det ingen. Typisk det.

Nei sett deg ned og slapp av. Ta ting som de kommer. Ikke tenk på at du må ordne deg kjæreste, men tenk heller på å være aktiv i det sosiale liv. Turer i marka osv. og oppsøk steder der det er masse folk. Nettdating blir bare så overfladisk er min erfaring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...