Gå til innhold

Har så lyst på baby nr 4. Galskap??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De eldste er 9,6 og 2. Elsker babytiden og graviditet. 
Akkurat nå har vi aktiviteter hver dag, men elsker det.. 

Noen med 4 barn som kan fortelle hvordan livet er? Både med store, når de er mellomstore og små. Vil vite alt dere kan si!! 

Anonymkode: f7376...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få 20 unger til om du ønsker. Så kan du kose deg med babyer til du blir 50. 

Anonymkode: 09fb3...46e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få 20 unger til om du ønsker. Så kan du kose deg med babyer til du blir 50. 

Anonymkode: 09fb3...46e

Føler du at dette er et godt svar til det Ts spør om?

Anonymkode: 2d60b...21b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg godt om om du og faren har utrolig lyst på tenåring nummer fire. Har dere det, så bare kjør på. 

Anonymkode: 7c386...b70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Ikke hør på alle de bitre incel-damene her på kg. Lykken er en stor familie.

Anonymkode: 13d4a...dbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke fått nr 4 utelukkende fordi du elsker å være gravid og babytiden i hvert fall, til det går den alt for fort! Du må også elske småbarnstiden, barnetiden og tenåringstiden!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at dette er et godt svar til det Ts spør om?

Anonymkode: 2d60b...21b

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Ikke hør på alle de bitre incel-damene her på kg. Lykken er en stor familie.

Anonymkode: 13d4a...dbd

Om man spør klimaet så vil nok det være ønskelig med små familier. 

Anonymkode: 09fb3...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Om man spør klimaet så vil nok det være ønskelig med små familier. 

Anonymkode: 09fb3...46e

Men nå vil Ts ha mange barn, ikke alle er så nazi-opphengt i klimaet, la folk få leve i fred!

Ts, hvis du har råd til det så kjører du på!😄

Anonymkode: b7752...b14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere råd? Har dere stor nok plass til 4 større barn? Hva om barnet blir født med en sykdom?

Anonymkode: 0e50a...3d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber du ikke Ts? 

Anonymkode: 7e847...a36

?

Man kan da utmerket godt jobbe med både 3, 4 og enda flere barn.

TS, du og samboeren er de som vet best hvor mange barn som er riktig for deres familie. Selv merket jeg ingen egentlig forskjell på 3 og 4. Overgangen var fra 0 til 1, fra å ikke ha barn til å ha det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er veldig godt med 4 barn!

To av mine er voksne og har flyttet hjemmefra. Tiden flyr og jeg er så glad for at jeg har to til nå, som fortsatt har noen år igjen før de flytter ut! Gruer meg til alle har forlatt redet og hvor stille det må bli...

Selvsagt er det mye jobb med 4 barn men det er en velsignelse og intet gir mer mening!

Så vil du ha en til bare å sette igang :) 

Jeg har jobbet tilnærmet full tid alltid og det har gått supert, da vi deler oppgavene hjemme og har en mann som liker familielivet like mye som meg...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst på nummer 4, men mannen min vil ikke ha flere enn 3. Og argumentene hans er jo gode. Vi har hus med 4 soverom, bil med 5 seter, og vi begynner å bli for gamle. Hva er dine og din manns argumenter for og imot?

Anonymkode: 8b1be...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du klarer å følge opp barna dine så lenge de trenger det, så synes jeg flere barn er helt på sin plass. Jeg har 3 barn (under skolealder) og holder på å dø. Seriøst, det er sinnsykt utmattende! Sistemann var et "uhell" og jeg vurderte seriøst å ta abort. Følte ikke jeg kunne det, og jeg elsker ho alle 3 like høyt, men lunta mi er bare altfor kort, huff.. 

Anonymkode: b7720...0c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kunne tredjemann blitt tvilling. 😲 Mistet den ene, så vi har tre barn her. Føler det ikke er så lenge siden vi hadde kjøpt ny bil, og den ville bli for liten. Nå er alle ungen voksne :) Nå koser jeg meg med småbarn på jobb :) 

 

Anonymkode: f7c55...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babyen blir større, da 😉

Men ønsker du deg fire barn, selv om babytiden går over, og dere har tid, penger, plass og overskudd, så er det vel bare å kjøre på? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Om man spør klimaet så vil nok det være ønskelig med små familier. 

Anonymkode: 09fb3...46e

Sååå lei av at alle skal dra inn klimaet i alt! De fleste ga totalt blanle i klimaet før 2018, og nå skal det styre ALT. Alle skal bruke det som et politisk-, økonomisk- eller salgsargument. Uansett hva du mener om noe så skal klimaet dras inn, og da kan liksom ingen være uenig uten å være klimafornekter. Og i neste pust sitter folk å snakker om flyturene sine, den nye mobilen de ikke trengte og alt rælet de har bestilt fra wish. 

Avsporing hello, men plis slutt å bruk klimaet som hersketeknikk. Vet at det er viktig, men er så lei at jeg snart ikke orker å skylle en eneste melkekartong.

Nok av folk som ikke kan eller vil få barn, se bare på fødselstallene. Ta de viktigste avgjørelsene her i livet uten å tenke på klimaet og få barn om du kan/vil 👍

Anonymkode: bc611...4d7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Ikke hør på alle de bitre incel-damene her på kg. Lykken er en stor familie.

Anonymkode: 13d4a...dbd

De aller aller færreste kvinner er incel. Kan hende du finner noen på kg, men her inne på barn og familie ferdes de nok heller sjeldent. 

Anonymkode: 024bc...1e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...