Gå til innhold

Klåfingret om natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han er både trofast og lykkelig. Han har sikkert ikke flere damer han drømmer om å ligge med når han må ordne for seg selv. 

Det blir nok masse lidenskapelig elskov av sånt. Når samtykket kan trekkes når som helst uten god grunn mener jeg. 

Min partner er sikker på at du ikke snakker sant. Hun sier også at noe av det hun elsker mest med meg er at jeg setter henne først. Og at hun har lyst på meg. 

Anonymkode: c473c...ddb

Heldigvis for oss, er vi poly ;) Jeg trenger ikke bekymre meg for noe av dette.
Og likevel, så respekterer han meg, og min rett til å si nei når jeg vil. Heldigvis har han respekt for MEG. 

Og ja, vi har masse sex. Og det er sjelden jeg eller han (ja tenk, han har også) stopper midt i pågrunn av noe. Mest er det fordi vi er for slitne, og har mest lyst å sove heller. Men det skjer. 

Anonymkode: 7a704...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ser du sier det, jeg finnes ikke enig med deg.

Man kan trekke samtykke, når som helst, for hva som helst grunn. 
Dette gjelder alle kjønn. 

Anonymkode: 7a704...3b5

Nettopp, og om partner ikke respekterer dette så er det faktisk overgrep og partneren fortjener fengsel. Snakk om å være selvsentrert og egoistisk når man er villig til å voldta bare fordi en vil tømme seg og ikke klarer å bruke armene sine

Anonymkode: 77d08...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ett overgrep når han fortsetter når du sover og blir dyttet unna.

Jeg skjønner det er kjipt å ikke komme når man har sex, noe som jeg tror de fleste kvinner har mye større erfaring med, enn det de fleste menn har. Men man har ikke ett krav om å få fullføre selv om den andre parten fikk sitt. Man kan selvfølgelig bestemme seg for at man ikke vil gå videre med flørten/forholdet om det er en stor sak, men det man ikke har rett til er å grafse, tafse og ta for seg etter noen viser med ord og/eller handling at man ikke vil mer. Krysser man den grensen, så er man en overgriper uavhengig av hvilket forhold man vil ha.

Jeg er i ett forhold med en mann som gir meg orgasme så og si hver eneste gang vi har sex, men jeg kommer ikke hver eneste gang. Noen gang er det min feil, andre gang er det hans. Men ikke en gang har jeg kalt han en elendig partner for at jeg en sjelden har vært seksuelt frustrert etterpå, og han er for trøtt eller sliten for runde to. Har jeg vært veldig frustrert, så har jeg tatt sakene i egne hender. Og med det mener jeg å ta i bruk b.o.b eller hånden min, ikke vente til han sover å prøver å manipulere han til å gi meg en orgasme før han fortjener legge seg. Slik oppfører man seg bare ikke mot noen man bryr seg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, duplexx skrev:

Vet du hva. Hvor vanlig eller ofte er det ikke at menn aaaaaalltid kommer (fordi menn kommer i tide og utide av alt og ingenting), mens vi damer må gjerne finne oss i at «nei, vi komme ikke nå heller, gitt». Mannen skal selvsagt ikke tåle å ikke komme.

Litt stereotypisk satt på spissen her, men jeg klarer ikke være enig i at mannen skal få fullføre, fordi hvorfor?? Fordi han er mann?🤣 og tåler dårligere enn oss å sovne kåt og uferdig? Åneidu. 

Nå mener jo jeg at det går begge veier, hadde tenkt akkurat det samme om det var en mann som avbrøt et samleie. Skjønner egentlig ikke hvorfor du tar for gitt at jeg mener det er enveis?

Uansett, jeg ville ha to tanker i hodet på én gang, men sånn tråden har utviklet seg er det det første budskapet - at han ikke skulle ha gjort det uansett - som er viktig for meg å formidle.

Anonymkode: e8fa7...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du TS. Du må anmelde daten din for voldtekt og få han fengslet. 

Hårreisende kommentar og holdning! 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hvorfor kom han ikke? Sliter han med å komme? Kommer bare noen er borti meg nesten jeg🤣Kommer og kommer. 

Det er jo en fin måte å våkne av noen tar på deg, men et nei er selvfølgelig et nei. Det må han respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hører du TS. Du må anmelde daten din for voldtekt og få han fengslet. 

Hårreisende kommentar og holdning! 

Anonymkode: c473c...ddb

DU er hårreisende.

Anonymkode: 77d08...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

DU er hårreisende.

Anonymkode: 77d08...2de

Pappan min er sterkere enn din. 

Holdningen din er ekstrem. Håper du skjønner det etter hvert. 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke liker det og at han gikk over grensa, men selv elsker jeg og våkne av å bli klådd på. Både i lange og korte forhold 🤷‍♀️ i tillegg er jeg litt rar med at jeg er ikke "ferdig" før han har kommet 🙈

Anonymkode: 391bf...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dame kan klå på meg når hun vil, hvor hun vil. Joda jeg kan si nei, men forsetter hun så vet jeg hun er kåt og da stiller jeg opp uansett. At jeg skulle få orgasme, si at jeg er trett og snu henne ryggen er totalt uaktuelt. Om jeg så må suge henne etter 2 uker ute i ødemarken uten dusj.

Anonymkode: 936a7...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min dame kan klå på meg når hun vil, hvor hun vil. Joda jeg kan si nei, men forsetter hun så vet jeg hun er kåt og da stiller jeg opp uansett. At jeg skulle få orgasme, si at jeg er trett og snu henne ryggen er totalt uaktuelt. Om jeg så må suge henne etter 2 uker ute i ødemarken uten dusj.

Anonymkode: 936a7...812

Og du syns ikke det er forskjell på dama di, og noen man har datet i noen måneder. Og overnattet med 2 ganger? 

Anonymkode: 7a704...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du syns ikke det er forskjell på dama di, og noen man har datet i noen måneder. Og overnattet med 2 ganger? 

Anonymkode: 7a704...3b5

I følge ekstremistene her burde han anmelde dama si for voldtekt og få henne fengslet. 

(Eller gjelder det ikke siden de har vært så lenge sammen? Hvor går grensen? 6 måneder, 12 måneder, 24 måneder eller når?? 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...