Gå til innhold

Klåfingret om natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å date en fyr, ikke lengre enn ett par mnd. Har ligget sammen 2 ganger. Siste gangen så var vi hos han, var fulle. Vi knulla litt før jeg sa jeg var sliten og ville sove.. Han kom ikke, men det gjorde jeg.. Sa klart og tydelig i fra om at jeg var sliten og ikke orka mer, så vi la oss til å sove. 

Våkner minst 3 ganger i løpet av natta av at han ligger å halvveis fingrer meg, eller gjør noe annet seksuelt.. Jeg dytter han jo unna, fordi jeg sov og virkelig ikke orket.. 

Er jeg dramatisk, siden han ikke fikk tømt seg, og derfor hadde "grunn" til å klå?

Anonymkode: b35ea...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det er rom for å ha to tanker i hodet på én gang her. 1. Det er helt feil av han å klå på deg etter at du har sagt så tydelig fra og ikke minst mens du sover. Lover ikke godt i det hele tatt. 2. Kan være en idé å la han - eller den neste du dater - fullføre neste gang. Ikke for å unngå at han klår (noe han uansett ikke skal), men for å ikke virke som en kjip egoist.

Anonymkode: e8fa7...3ce

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Dersom du dytter han unna betyr det nei. Dersom han holder deg våken er det ikke bra. Dersom det er på morgenkvisten er du litt sur og litt dramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er rom for å ha to tanker i hodet på én gang her. 1. Det er helt feil av han å klå på deg etter at du har sagt så tydelig fra og ikke minst mens du sover. Lover ikke godt i det hele tatt. 2. Kan være en idé å la han - eller den neste du dater - fullføre neste gang. Ikke for å unngå at han klår (noe han uansett ikke skal), men for å ikke virke som en kjip egoist.

Anonymkode: e8fa7...3ce

Kommer jo an på hvor lenge han skulle knulle egentlig. Man blir jo sår om mannen bruker lang tid, så da skjønner jeg at hun skjøv han vekk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen fingrer folk når de sover så er de jo forgripere... herregud

Anonymkode: 378f4...981

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt og lest at kroppsspråk er 90% av det man mener. Om det man sier og det kroppen sier, ikke er forenelig, ser man på kroppsspråket. Jeg tror svært mange, spesielt menn, hadde hatt godt av å lære om det. 

Om man dytter bort noen med kroppen, betyr det at man ikke vil. Det burde være innlysende uten at man må si noe. Om noen klår på når man sover, og man ikke vil så er jo det et overgrep. 

Å være full er for øvrig ingen unnskyldning for møkkaoppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å prat om overgrep hver gang slikt som dette skjer. Det er å overdrive så vanvittig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr. Han må jo få lov til å komme da.. 

Anonymkode: fcb8b...cf4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store skillet her er om han klår i søvne eller er ved full bevissthet. Å klå i søvne er overraskende normalt, og noe en har lite kontroll over om en ikke blir vekket. Om han klår ved full bevissthet når du har sagt nei er det i et grenseland og du er langt fra dramatisk.

Endret av annebanane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Sånn holdt eksen min på om natta. Fingret og klådde på meg mens jeg sov, og penetrerte meg noen ganger. Han mente han "gjorde det i søvne", men det er bare tull. Det ble slutt og han blir anmeldt for voldtekt. 

Anonymkode: 8afaf...b0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske noen hadde giddet å klå på meg om natta Har ikke blitt berørt på flere år

Mann 50

Anonymkode: 25836...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hunmedham skrev:

Slutt å prat om overgrep hver gang slikt som dette skjer. Det er å overdrive så vanvittig. 

Hvorfor skal vi slutte å prate om overgrep, når det er det som skjer?
Hun sa nei, hun sa hun var sliten. Også starter han å fingre henne mens hun sover. Det er overgrep. 

Jeg ble kanskje ikke voldtatt heller, fordi jeg sovnet i samme senga til han som voldtok meg (Mens jeg sov). Etter å ha sagt klart i fra om at jeg IKKE ville ha sex med ham? 

Dette er overgrep. Du sa nei, han respekterte ikke det. 

Anonymkode: 7a704...3b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske noen hadde giddet å klå på meg om natta Har ikke blitt berørt på flere år

Mann 50

Anonymkode: 25836...855

Du kan jo bli sammen med typen til trådstarter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk kasta han ut! Si til han at han er en overgriper. 

Din kropp, du bestemmer!! Det er du selv som avgjør om du mener det er overtramp/overgrep eller hva. Hvis han sier du er tåpelig, overreagerer eller noe slikt: be han dra til helvete! 

Anonymkode: 8e2c4...e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig gjort å ikke gi han en orgasme før du snudde ræva til han. Jeg hadde hevet deg ut og aldri snakket til deg mer. 

Hvordan hadde innlegget ditt her sett ut da. "Vi hadde det så fint men plutselig ville han ikke noe med meg å gjøre." 

 

Når det gjelder klåing på natta så er det selvsagt ikke greit. Men han lå vel der med ståkuk og blueballs uten å få utløsning. Alle menn vet at det er vanskelig å få sove da. 

Så ja, han oppførte seg som en tosk, men du var en bitch. Dere fortjener ikke hverandre. 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hansehan skrev:

Du kan jo bli sammen med typen til trådstarter.

😂😂 ka-ping ‼️ Er ikke fullt så desperat, bør være en innovertiss involvert 😊

Anonymkode: 25836...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lucius skrev:

Jeg har hørt og lest at kroppsspråk er 90% av det man mener. Om det man sier og det kroppen sier, ikke er forenelig, ser man på kroppsspråket. Jeg tror svært mange, spesielt menn, hadde hatt godt av å lære om det. 

Om man dytter bort noen med kroppen, betyr det at man ikke vil. Det burde være innlysende uten at man må si noe. Om noen klår på når man sover, og man ikke vil så er jo det et overgrep. 

Å være full er for øvrig ingen unnskyldning for møkkaoppførsel. 

Alle damene jeg har vært med har utøvd overgrep mot meg. Må visst gå til psykologen fordi husker jeg har sagt at jeg var full og trøtt og ville sove.🙄 Hvordan kan noen ta seg nær av at kjæresten er kåt og forelsket å vil kose med deg? Hadde vært noe helt annet om det var en tilfeldig person, men kjæresten? Glad jeg aldri har vært så drama queen at jeg tenkte overgrep når dama ville kose med meg selv om jeg sov. Det gjør jo ekte ofre for overgrep og  voldtekt til skamme. 

Anonymkode: 3f17f...0a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle damene jeg har vært med har utøvd overgrep mot meg. Må visst gå til psykologen fordi husker jeg har sagt at jeg var full og trøtt og ville sove.🙄 Hvordan kan noen ta seg nær av at kjæresten er kåt og forelsket å vil kose med deg? Hadde vært noe helt annet om det var en tilfeldig person, men kjæresten? Glad jeg aldri har vært så drama queen at jeg tenkte overgrep når dama ville kose med meg selv om jeg sov. Det gjør jo ekte ofre for overgrep og  voldtekt til skamme. 

Anonymkode: 3f17f...0a9

Dette er en diskusjon som aldri tar slutt her inne. Folk på den ene siden som mener at det å være kjæreste i seg selv er et samtykke, og folk på den andre siden som står støtt på at all sex krever en form for samtykke der og da. Ute i den virkelige verden tror jeg de fleste par finner ut av dette selv. MEN unge jenter og gutter har ikke godt av å lese innlegge som dine, der det normaliseres at man tar seg til rette kun fordi man er kjæreste. Det KAN funke i mange forhold, men det kan også være en snarvei til overgrep.

Anonymkode: e8fa7...3ce

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...