Gå til innhold

Klåfingret om natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig gjort å ikke gi han en orgasme før du snudde ræva til han. Jeg hadde hevet deg ut og aldri snakket til deg mer. 

Hvordan hadde innlegget ditt her sett ut da. "Vi hadde det så fint men plutselig ville han ikke noe med meg å gjøre." 

 

Når det gjelder klåing på natta så er det selvsagt ikke greit. Men han lå vel der med ståkuk og blueballs uten å få utløsning. Alle menn vet at det er vanskelig å få sove da. 

Så ja, han oppførte seg som en tosk, men du var en bitch. Dere fortjener ikke hverandre. 

Anonymkode: c473c...ddb

Jammen, for f... da! Gå på dass og runk ferdig! Har man forpliktet seg til å være tømmestasjon ved å rote med noen?

Han oppførte seg som et rasshøl og hun var full og sliten. I det minste har du rett i at hun ikke fortjener han. 👍

Anonymkode: 5a84a...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser flere trenger å lese HI igjen. 
Det er ikke snakk om en kjæreste, hvor de har hatt en diskusjon om dette, men en date. 
Da har de gjerne ikke kommet til stadiet hvor de er blitt såpass kjent med hverandre enda, at dette er ok. 

Når noen sier nei, uansett kjønn, så betyr det nei. Er man da så kåt at man MÅ ha orgasme, får man fikse det selv (igjen, uansett kjønn) 

Anonymkode: 7a704...3b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, for f... da! Gå på dass og runk ferdig! Har man forpliktet seg til å være tømmestasjon ved å rote med noen?

Anonymkode: 5a84a...575

Ja. Når man legger seg ned og har frivillig sex så er det underforstått at det skal gå for begge. Mannen kritiseres jo regelmessig for å tenke kun på seg selv. Kjører på til det går og ruller seg over på siden og sovner. 

Synes du det er greit eller? 

Nei det er ikke det. Sex er en avtale om at begge skal få orgasme. Med mindre den ene parten klart sier i fra at det er greit, du trenger ikke gi meg orgasme. 

For pokker man må da kunne forstå såpass? 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jammen, for f... da! Gå på dass og runk ferdig! Har man forpliktet seg til å være tømmestasjon ved å rote med noen?

Han oppførte seg som et rasshøl og hun var full og sliten. I det minste har du rett i at hun ikke fortjener han. 👍

Anonymkode: 5a84a...575

Mener du omvendt?

Anonymkode: bb456...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg avtaler med en date at vi skal dra på kino. Når daten ankommer kinoen så er jeg ingen steder å se. I ettertid viser det seg at jeg satt på kinoen og så filmen med avslått mobil. Fordi jeg var trøtt og ikke orket å ha henne med. 

Er det greit? 

 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forøvrig oppskriften på å ende opp med en impotent mann som ikke har noen interesse av å ha sex med dere. 

Lykke til med det! 

 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en diskusjon som aldri tar slutt her inne. Folk på den ene siden som mener at det å være kjæreste i seg selv er et samtykke, og folk på den andre siden som står støtt på at all sex krever en form for samtykke der og da. Ute i den virkelige verden tror jeg de fleste par finner ut av dette selv. MEN unge jenter og gutter har ikke godt av å lese innlegge som dine, der det normaliseres at man tar seg til rette kun fordi man er kjæreste. Det KAN funke i mange forhold, men det kan også være en snarvei til overgrep.

Anonymkode: e8fa7...3ce

De har jo nettopp starta date så syns ikke det er innafor.

Anonymkode: 90128...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om jeg avtaler med en date at vi skal dra på kino. Når daten ankommer kinoen så er jeg ingen steder å se. I ettertid viser det seg at jeg satt på kinoen og så filmen med avslått mobil. Fordi jeg var trøtt og ikke orket å ha henne med. 

Er det greit? 

 

Anonymkode: c473c...ddb

Det var en særdeles dårlig sammenligning.

Anonymkode: bb456...152

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var en særdeles dårlig sammenligning.

Anonymkode: bb456...152

Hvorfor? 

 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dårlig gjort å ikke gi han en orgasme før du snudde ræva til han. Jeg hadde hevet deg ut og aldri snakket til deg mer. 

Hvordan hadde innlegget ditt her sett ut da. "Vi hadde det så fint men plutselig ville han ikke noe med meg å gjøre." 

 

Når det gjelder klåing på natta så er det selvsagt ikke greit. Men han lå vel der med ståkuk og blueballs uten å få utløsning. Alle menn vet at det er vanskelig å få sove da. 

Så ja, han oppførte seg som en tosk, men du var en bitch. Dere fortjener ikke hverandre. 

Anonymkode: c473c...ddb

Hadde du sagt dette til en mann? «Fy faen så dårlig av deg å ikke la dama komme»? Nei! Og bli voksen og ta litt ansvar! Har man armer kan man runke.

Anonymkode: 77d08...2de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt dette til en mann? «Fy faen så dårlig av deg å ikke la dama komme»? Nei! Og bli voksen og ta litt ansvar! Har man armer kan man runke.

Anonymkode: 77d08...2de

Det hadde jeg sagt ja. Og jeg har aldri forlatt en partner uten å ha oppfylt den gjensidige avtalen om orgasme. 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man armer kan man runke.

Anonymkode: 77d08...2de

Ja hva skal man da med kvinner. Man har jo armer. 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Når man legger seg ned og har frivillig sex så er det underforstått at det skal gå for begge. Mannen kritiseres jo regelmessig for å tenke kun på seg selv. Kjører på til det går og ruller seg over på siden og sovner. 

Synes du det er greit eller? 

Nei det er ikke det. Sex er en avtale om at begge skal få orgasme. Med mindre den ene parten klart sier i fra at det er greit, du trenger ikke gi meg orgasme. 

For pokker man må da kunne forstå såpass? 

Anonymkode: c473c...ddb

Altså nei? Sex er ikke en avtale om det? Om man blir sår og har smerter eller er sliten og utslitt skal man ikke fortsette motvillig bare for den andres skyld! Jeg ville aldri hatt sex med noen som mislikte det, og det gjør man når man er for full/trøtt eller er blitt sår. Sex er noe man gjør mens begge har lyst, og som begge kan avslutte når de vil

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg avtaler med en date at vi skal dra på kino. Når daten ankommer kinoen så er jeg ingen steder å se. I ettertid viser det seg at jeg satt på kinoen og så filmen med avslått mobil. Fordi jeg var trøtt og ikke orket å ha henne med. 

Er det greit? 

 

Anonymkode: c473c...ddb

Sammenlikningen er vel mer at du må dra hjem fra kinoen fordi du er så trøtt at du holder på å svime av og ikke klarer å bli med. Kjipt der og da, men de fleste har empati nok til at de ikke ville tvunget med noen som virkelig ikke orket det på kino

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snowbrigade skrev:

Altså nei? Sex er ikke en avtale om det? Om man blir sår og har smerter eller er sliten og utslitt skal man ikke fortsette motvillig bare for den andres skyld! 

Selvsagt er det en avtale om det. Hvis man er sår, har smerter eller er sliten så innleder en ikke en akt, får orgasme og så avslutter. Da innleder en ikke akten. Eller avslutter partneren med en håndjager eller avsuging. 

Verre er det ikke. Anstrenge seg litt bare. Det klarer man. 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snowbrigade skrev:

Sammenlikningen er vel mer at du må dra hjem fra kinoen fordi du er så trøtt at du holder på å svime av og ikke klarer å bli med. Kjipt der og da, men de fleste har empati nok til at de ikke ville tvunget med noen som virkelig ikke orket det på kino

Nei. Den ene parten kom jo i mål her. Den parten som var trøtt og sliten. 

Anonymkode: c473c...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde jeg sagt ja. Og jeg har aldri forlatt en partner uten å ha oppfylt den gjensidige avtalen om orgasme. 

Anonymkode: c473c...ddb

SÆRLIG. Latterlig få menn bryr seg om kvinners orgasme. Tenker kun på seg selv.

Anonymkode: 77d08...2de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÆRLIG. Latterlig få menn bryr seg om kvinners orgasme. Tenker kun på seg selv.

Anonymkode: 77d08...2de

Ja særlig. Anstreng deg litt du også så kanskje du får noe i retur. 

Anonymkode: c473c...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det en avtale om det. Hvis man er sår, har smerter eller er sliten så innleder en ikke en akt, får orgasme og så avslutter. Da innleder en ikke akten. Eller avslutter partneren med en håndjager eller avsuging. 

Verre er det ikke. Anstrenge seg litt bare. Det klarer man. 

Anonymkode: c473c...ddb

Man kan ALLTID, på hvilket som helst tidspunkt, trekke samtykket sitt. 
I det an gjør det, så skal man stoppe. Dette gjelder igjen alle kjønn. 

Man kan aldri si fra seg retten til å si stopp, eller trekke samtykke. 

Anonymkode: 7a704...3b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÆRLIG. Latterlig få menn bryr seg om kvinners orgasme. Tenker kun på seg selv.

Anonymkode: 77d08...2de

Utrolig mange menn elsker å tilfredsstille kvinner! Sex er å gi og å få. Om man bare får er man en egoist. 

Anonymkode: 80308...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...