Gå til innhold

Menn på KVINNEguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette en guide for eller om kvinner? Kvinneguiden er et tvetydig navn i så måte, ganske åpent for tolkning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, A-hunter skrev:

Er dette en guide for eller om kvinner? Kvinneguiden er et tvetydig navn i så måte, ganske åpent for tolkning.

Ja noen lokkes hit for å lære om kvinner. Man leter stadig etter guiden/brukermanualen for å forstå kvinner. 

Man finner gode svar her da, selv om man ofte sitter igjen med enda flere spørsmål ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden er vel det største/ et av de største forumene i Norge. Googler du noe som helst av personlige spørsmål, innafor samliv, helse og what not, dukker KG opp i søkeresultatene, ofte på topp 5. Så skjønner godt at de havner innom her. Så ser de vel noe de føler det trengs et mannfolk-svar på, eller bare kan mye om, og oppretter bruker. 

Kvinneguiden burde strengt tatt bytta nsvn, da temaene her spenner i alt fra sminke til bil og motor. Men det er vel nettopp det navnet som er godt innprenta i hodene.

Jeg er glad for de som er her! Bortsett fra de som oppretter runketråder eller ut av det blå kontakter deg på pm om seksuelle tema, bare fordi du svarte på et spørsmål i det forumet med brukernavn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Juks skrev:

Det er jo åpenbart at du IKKE synes at det er OK at menn er her inne. 

Homofile menn er ønsket, men ikke heterofile? Altså, hallo? Hvorfor?

KG burde faktisk skifte navn, som nevnt over. Det er faktisk et åpent diskusjonsforum. Hvis menn var uønsket, så burde dem jo ikke få kunne lage seg brukere her inne. 

Det er mye interessant her. Det diskuteres ting som man aldri ellers prater om, eller kanskje ikke har mulighet å prate med andre om. Det diskuteres også bredt, innenfor alle interesseområder. Det er godt miljø (med noen unntak), man får ulike synspunkt og perspektiv, og man kommer i kontakt med folk med samme problemstillinger, andre meninger og unike erfaringer. Tidvis er debattene svært engasjerende. KG er en unik side her i Norge sånn sett. Uansett hva du googler i dag så kommer en tråd fra KG opp. At menn da også ønsker å bidra i debatten er jo ikke rart i det hele tatt, og er berikende for KG og deg som bruker. Hvis ikke de hadde vært her så hadde dere jo kunne sittet her å vært enige alle sammen om kvinnespørsmål mot menn. Det diskuteres ofte menn her inne og det spørres ofte direkte til menn. Hvordan i all verden kan det være en ulempe at menn er her da, og kan svare for seg? 

Det som faktisk er en ulempe her inne er den store bruken av AnonymBruker. Men dét er en annen diskusjon som vi ikke tar her.

Altså, skal du nå prøve å fortelle meg hva jeg mener? Selv om jeg skrev hva jeg mente? Er vel ingen som har sagt at menn er uønsket her inne? Ikke overdriv.
Ts

Anonymkode: fb034...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte om Kvinneguiden på Diskusjon.no, det var en bruker der inne som klagde over moderatorene og hvor mye sprøtt som ble diskutert på dette forumet. Måtte jo inn for å se selv og ble hektet, Kvinneguiden er ikke det mest seriøse forumet men det er det mest underholdende!.

Anonymkode: 5ce15...94b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, skal du nå prøve å fortelle meg hva jeg mener? Selv om jeg skrev hva jeg mente? Er vel ingen som har sagt at menn er uønsket her inne? Ikke overdriv.
Ts

Anonymkode: fb034...0e4

Haha. Drama. 

Hvorfor skriver du og spør så kvast, når du faktisk synes det er helt greit? Du hadde jo åpenbart et problem med å skjønne hva heterofile gjør her. 

Jaja. Deg om det. Jeg har svart deg hva vi gjør her. Det holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Stina234 skrev:

Aner ikke hvorfor menn er her inne. ok for min del men syntes det er litt merkelig

Du syns seriøst ikke det?

Anonymkode: d7efb...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Juks skrev:

Haha. Drama. 

Hvorfor skriver du og spør så kvast, når du faktisk synes det er helt greit? Du hadde jo åpenbart et problem med å skjønne hva heterofile gjør her. 

Jaja. Deg om det. Jeg har svart deg hva vi gjør her. Det holder for meg.

Aha! Så nå er det drama? Tror ikke du leste mitt første innlegg så godt som du burde når du skal kommentere noe. Men hei, virker som du glir rett inn her på kg 🙅‍♀️

Anonymkode: fb034...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk blitt en bedre mann av og lese litt av og til her inne. Kjent meg litt igjen i problemstillinger som dere kvinner har diskutert her inne og har faktisk fått ett bedre samliv av den grunn. Så takk til kvinneguiden 😊

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, A-hunter skrev:

Er dette en guide for eller om kvinner? Kvinneguiden er et tvetydig navn i så måte, ganske åpent for tolkning.

Jeg velger å se det slik at kvinneguiden ikke er tvetydig, men heller at den virker to veier. Vi lærer hverandre å kjenne, og det er bra. Jeg har lært at kvinner er minst like ulike som oss menn. Burde nok skjønt det helt fra starten, men kg har vært til god hjelp. Jeg har også lært mye som er spesielt for kvinner. Kvinneguiden er et bra navn, vi får en guidet tur inn i deres verden, og mange kvinner blir guidet av hverandre og kanskje noen menn.

Anonymkode: ac82b...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SpringYard said:

Når man googler ting, så kommer Kvinneguiden veldig ofte opp. 
Det var slik jeg fant frem til siden. Regner med at det samme gjelder mange menn 😁

Nettopp - jeg tror faktisk jeg satt og lurte på hvor lenge pappvin holder i åpnet kartong ute i varmen eller noe sånt. Og så fant jeg en annen interessant seksjon, ikke nødvendigvis relatert til vin, hvor jeg tydeligvis mente at jeg hadde noe å bidra med. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image?w=240&h=240&bg_color=000000&opacit

 

 

Jeg har uansett vært her siden 2004 med forskjellige brukernavn og hvordan jeg fant siden husker jeg ikke,

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske aktiv på Diskusjon.no og det er en del tråder på det forumet som handler om Kvinneguiden.

Brukere som har fått advarsler (og / eller blitt kastet ut fra hele Kvinneguiden, for en kortere eller lengre periode) og så kommer de til Diskusjon.no hovedsakelig for å klage over Kvinneguiden.                

Anonymkode: 202ec...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Akhenaton skrev:

Nettopp - jeg tror faktisk jeg satt og lurte på hvor lenge pappvin holder i åpnet kartong ute i varmen eller noe sånt. Og så fant jeg en annen interessant seksjon, ikke nødvendigvis relatert til vin, hvor jeg tydeligvis mente at jeg hadde noe å bidra med. 😁

Nemlig 😁 

Det er jo ikke noe rarere at menn har funnet frem hit, enn at kvinner har. 
Forumet kommer jo opp nesten uansett hva man googler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er her er til 99% noen raringer og grunnen til at de er her er at de er Rare!

Anonymkode: fa119...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som er her er til 99% noen raringer og grunnen til at de er her er at de er Rare!

Anonymkode: fa119...cf9

Gjelder dette også for kvinner som har valgt utradisjonelt, som Forsvar og Politi? Er de også raringer som burde holdt seg ved kjøkkenbenken og gjort det som "kvinner skal gjøre"?

Hvorfor føler du deg truet av at det er menn her inne, og kvinner der det er mannsdominert?

Anonymkode: 6c304...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...