Gå til innhold

Menn på KVINNEguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De tror vel at de får napp ved at de henger på kvinnesider. Damer elsker homser, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Aamu skrev:

De tror vel at de får napp ved at de henger på kvinnesider. Damer elsker homser, vet du.

LOL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aamu skrev:

De tror vel at de får napp ved at de henger på kvinnesider. Damer elsker homser, vet du.


Tror meg her og tror meg der. Man får napp av å henge på kvinnesider. Det ser man jo lett i bildetrådene, "Hvem ville du hatt sex med"-trådene, "hvilken KG-bruker har du et crush på"-trådene osv. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden klikk.no diskriminerer ved å opprette og drifte Kvinneguiden, men ikke føler at menn fortjener sitt Manneguiden, så får dere tåle såpass. Likestilling vettu!

Anonymkode: 2c5bc...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Yme skrev:


Tror meg her og tror meg der. Man får napp av å henge på kvinnesider. Det ser man jo lett i bildetrådene, "Hvem ville du hatt sex med"-trådene, "hvilken KG-bruker har du et crush på"-trådene osv. :ler: 

Sant :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Fordi jeg pleier å gå i kvinneundertøy når jeg kommer hjem fra jobben. Det og høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss
Den 22. juli 2016 at 11.24, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hang på Kvinneguiden ville jeg vært meget skeptisk. 

Anonymkode: 34c17...9cf

ja det hadde vært helt forfærdelig kan jeg tenke meg, det er jo krise visst en mann skulle forville seg innpå her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Den 21.7.2016 at 23.54, AnonymBruker skrev:

Tapere uten draget på damer.

Anonymkode: 2f377...91e

Faen, der avslørte du meg helt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er transer? :D

 

Jeg syns det har blitt så mange menn her nå - at det er på tide å skifte navn :) 

Hva med folkeguiden? :D

Anonymkode: 40b04...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Altså.. Det er helt OK for meg at menn er her inne. Om man lurer på noe ang menn, så er det jo fint å få respons i fra en manns synspunkt.

Det jeg lurer på, er hvordan i alle dager disse mennene finner fram til en kvinneside? 
Jeg forstår godt at homofile menn er her inne, og det er bra, for igjen som jeg sa, man får synspunkt fra en mann. 
Men heterofile menn? Hva gjør de her? Hvordan finner de fram til denne kvinnesiden?  Er dette kun feminine menn? Er vel ikke en «mannemann» her inne?

HVA GJØR DE HER INNE??

Anonymkode: fb034...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What if I told you... at det KUN ER kvinner her?

 

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

Anonymkode: ddb0e...b31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Det er helt OK for meg at menn er her inne. Om man lurer på noe ang menn, så er det jo fint å få respons i fra en manns synspunkt.

Det jeg lurer på, er hvordan i alle dager disse mennene finner fram til en kvinneside? 
Jeg forstår godt at homofile menn er her inne, og det er bra, for igjen som jeg sa, man får synspunkt fra en mann. 
Men heterofile menn? Hva gjør de her? Hvordan finner de fram til denne kvinnesiden?  Er dette kun feminine menn? Er vel ikke en «mannemann» her inne?

HVA GJØR DE HER INNE??

Anonymkode: fb034...0e4

Når man googler ting, så kommer Kvinneguiden veldig ofte opp. 
Det var slik jeg fant frem til siden. Regner med at det samme gjelder mange menn 😁

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert en gang noen menn som søkte ''Den beste guiden til å vinne en kvinne''. Også kom dette vrælet opp.

Anonymkode: 2d68d...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Det er helt OK for meg at menn er her inne. Om man lurer på noe ang menn, så er det jo fint å få respons i fra en manns synspunkt.

Det jeg lurer på, er hvordan i alle dager disse mennene finner fram til en kvinneside? 
Jeg forstår godt at homofile menn er her inne, og det er bra, for igjen som jeg sa, man får synspunkt fra en mann. 
Men heterofile menn? Hva gjør de her? Hvordan finner de fram til denne kvinnesiden?  Er dette kun feminine menn? Er vel ikke en «mannemann» her inne?

HVA GJØR DE HER INNE??

Anonymkode: fb034...0e4

Pga at de fleste er klar over at det er et åpent diskusjonsforum. Veldig få vil omtale det som "denne kvinnesiden"

Anonymkode: d7efb...200

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Dere kvinner stiller mange spørsmål. Dere lurer på mye rart.

Ikke alle spørsmål kan besvares av kvinner. "HVORFOR er alle menn drittsekker?!?" For eksempel.

Og, jeg ble invitert inn hit av en prominent skribent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Det er helt OK for meg at menn er her inne. Om man lurer på noe ang menn, så er det jo fint å få respons i fra en manns synspunkt.

Det jeg lurer på, er hvordan i alle dager disse mennene finner fram til en kvinneside? 
Jeg forstår godt at homofile menn er her inne, og det er bra, for igjen som jeg sa, man får synspunkt fra en mann. 
Men heterofile menn? Hva gjør de her? Hvordan finner de fram til denne kvinnesiden?  Er dette kun feminine menn? Er vel ikke en «mannemann» her inne?

HVA GJØR DE HER INNE??

Anonymkode: fb034...0e4

Diskuterer som de fleste andre. Noen synes nok det er gøy å provosere ekstreme feminister og enda mer morsomt er det når dere blir trigget. Du ble såpass trigget at du måtte lage en tråd der du klager på hvorfor det er menn her på forumet. Og tråden laget du nok fordi du ikke liker det de skriver. 

KG er ellers et aktivt forum, og de alternativene man har er VG og Diskusjon forumet, men store deler av de to sistnevnte forumene er faktisk nærmest "døde" - du har tråder som ligger på første siden som er flere måneder gamle og heller ikke blitt besvart på flere måneder. 

Her derimot, er det lett å få 50 svar - selv om de er korte, i løpet av en halv time. 

Anonymkode: 6f3ee...a00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at du IKKE synes at det er OK at menn er her inne. 

Homofile menn er ønsket, men ikke heterofile? Altså, hallo? Hvorfor?

KG burde faktisk skifte navn, som nevnt over. Det er faktisk et åpent diskusjonsforum. Hvis menn var uønsket, så burde dem jo ikke få kunne lage seg brukere her inne. 

Det er mye interessant her. Det diskuteres ting som man aldri ellers prater om, eller kanskje ikke har mulighet å prate med andre om. Det diskuteres også bredt, innenfor alle interesseområder. Det er godt miljø (med noen unntak), man får ulike synspunkt og perspektiv, og man kommer i kontakt med folk med samme problemstillinger, andre meninger og unike erfaringer. Tidvis er debattene svært engasjerende. KG er en unik side her i Norge sånn sett. Uansett hva du googler i dag så kommer en tråd fra KG opp. At menn da også ønsker å bidra i debatten er jo ikke rart i det hele tatt, og er berikende for KG og deg som bruker. Hvis ikke de hadde vært her så hadde dere jo kunne sittet her å vært enige alle sammen om kvinnespørsmål mot menn. Det diskuteres ofte menn her inne og det spørres ofte direkte til menn. Hvordan i all verden kan det være en ulempe at menn er her da, og kan svare for seg? 

Det som faktisk er en ulempe her inne er den store bruken av AnonymBruker. Men dét er en annen diskusjon som vi ikke tar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...