Gå til innhold

Menn på KVINNEguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange menn her inne liker kvinner? Flesteparten hater oss. Er typ fem brukere som er ålreite menn, resten tar fra meg all lyst på pikk.

Anonymkode: 290a7...8ea

Samme her! :fnise:

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å uttrykke bitterheten sin på kvinner. 

Anonymkode: cd572...11b

Enig.

Anonymkode: 56432...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Jeg er medlem av et mannsdominert forum, kun et fåtall jenter/kvinner er medlemmer.

Hvordan hadde dere damer likt det om jeg startet en tråd på "mitt" forum der jeg spurte hva "dere damer gjør her"?

 

 

Anonymkode: 822d5...ae8

Hadde skjønt det. Er jo et manneforum. Er et forum for menn. Lurer også på hva de damene gjør på et manneforum.

Anonymkode: 56432...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi YOLO og sånn 👌🏻👌🏻

Anonymkode: c57a3...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hang på Kvinneguiden ville jeg vært meget skeptisk. 

Anonymkode: 34c17...9cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hang på Kvinneguiden ville jeg vært meget skeptisk. 

Anonymkode: 34c17...9cf

 

Ja, tenk hvis typen din hadde lagd seg profil på et av norges mest populære formuer, som dukker opp på google omtrent hver gang man søker etter noe på norsk... Det hadde vært utrolig mistenksomt! :klappe:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Nevian skrev:

Jeg tok turen bare for å være litt flue på veggen, og kanskje få et innblikk i hva damer kakler om. Innblikk har jeg fått, og kakkel er det i hvert fall ikke mangel på...

Flue på veggen med 1600 innlegg? :fnise:

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Jeg er medlem av et mannsdominert forum, kun et fåtall jenter/kvinner er medlemmer.

Hvordan hadde dere damer likt det om jeg startet en tråd på "mitt" forum der jeg spurte hva "dere damer gjør her"?

 

 

Anonymkode: 822d5...ae8

Det er forskjell på et mannsdominert forum, og et forum for menn. Jeg deltar også på et annet forum hvor flesteparten er menn, men det er ikke et forum for menn, eller har et navn som tilsier at det er for et av kjønnene.

Anonymkode: 92c3d...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, jeg er ny her inne og er bare nysgjerrig, hvorfor er dere menn her inne? Jeg mener overhode ikke å dømme, og det plager ikke meg på noen måte. Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor. 

Transer skjønner jeg, og menn som lager bruker for å spørre enkelt spørsmål etter en hendelse skjønner jeg. Men dere som henger her inne, hvorfor gjør dere det? 

Takk for svar til nysgjerrig nybegynner som kjeder seg :)

Anonymkode: 6b520...c97

KG er et diskusjonsforum, på lik linje som alle andre. Så hvorfor skulle det ikke være menn her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

 

Ja, tenk hvis typen din hadde lagd seg profil på et av norges mest populære formuer, som dukker opp på google omtrent hver gang man søker etter noe på norsk... Det hadde vært utrolig mistenksomt! :klappe:

Legg merke til at jeg skrev hang på kvinneguiden, som impliserer at vedkommende ikke bare er innom i ny og ne, men gjerne ofte. Det hadde vært spesielt. Særlig med tanke på hva enkelte menn kommenterer her. 

Heldigvis har han reddit.

Anonymkode: 34c17...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til at jeg skrev hang på kvinneguiden, som impliserer at vedkommende ikke bare er innom i ny og ne, men gjerne ofte. Det hadde vært spesielt. Særlig med tanke på hva enkelte menn kommenterer her. 

Heldigvis har han reddit.

Anonymkode: 34c17...9cf

 

Jeg la merke til det, men dette forumet her er jo fullt av underforum som omhandler ganske stereotypiske, mannlige interesser. Det er et helt standard nettforum, som tilfeldigvis er festa til kvinneguiden.no, som er en nettside for damer. Forumet i seg selv, er jo det mest kjønnsnøytrale man finner, som er norsktalende, siden det dekker alt fra graviditet til å mekke bil.

Jeg har feks hatt en del kule samtaler om kvantefysikk her. Det er ikke noe jeg har funnet på noen andre norske sider, og det har kun vært menn som deltok i de samtalene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gothminister skrev:

KG er et diskusjonsforum, på lik linje som alle andre. Så hvorfor skulle det ikke være menn her?

 

Fordi den heter KVINNEguiden, og derfor bare er for kvinner... På samme måte som at soldebatt bare har medlemmer som er sol, og bilforum bare har medlemmer som er bil.

Hovedsiden fungerer jo som et ukeblad for damer, men selve forumet er, som sagt, det mest kjønnsnøytrale forumet vi finner, med norsk tale. Man har underforumer som dekker omtrent alt av stereotypiske interesser for begge kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Yme skrev:

 

Fordi det er et diskusjonsforum. Var medlem på soldebatt før også, uten at jeg, eller de andre brukerne der, var en sol. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hva forumet heter, så lenge det finnes underforumer som har kule temaer.

Du er litt sol. Solstråle :sol:

Anonymkode: b4e29...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er litt sol. Solstråle :sol:

Anonymkode: b4e29...3c7

 

Bare når jeg trenger å manipulere et eller annet kvinnfolk, fordi jeg vil se den rumpa :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Yme skrev:

 

Fordi den heter KVINNEguiden, og derfor bare er for kvinner... På samme måte som at soldebatt bare har medlemmer som er sol, og bilforum bare har medlemmer som er bil.

Hovedsiden fungerer jo som et ukeblad for damer, men selve forumet er, som sagt, det mest kjønnsnøytrale forumet vi finner, med norsk tale. Man har underforumer som dekker omtrent alt av stereotypiske interesser for begge kjønn.

Ja det er nok noen kvinner her på KG som er for diskriminering.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gothminister skrev:

Ja det er nok noen kvinner her på KG som er for diskriminering.


Det er veldig mange av dem. Ironisk nok er det ofte de samme som kritiserer mennene for å diskriminere damer ... De er helt samme type menneske, bare at de står på andre siden av streken :ler:

Endret av Yme
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Yme skrev:


Det er veldig mange av dem. Ironisk nok er det ofte de samme som kritiserer mennene for å diskriminere damer ... De er helt samme type menneske, bare at de står på andre siden av streken :ler:

Mange KG jentunger er helt fantastiske. Spesielt når de skriver, æsj, ekkelt som argument i diskusjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Gothminister skrev:

Mange KG jentunger er helt fantastiske. Spesielt når de skriver, æsj, ekkelt som argument i diskusjoner.


Assa.... Antyder Di, unge herr Gothminister, at "æsj" og "ekkelt" ikke er gode argumenter?? Selv føler jeg faktisk at det har mye substans, og at jeg er en såpass viktig person at mitt "æsj" er noe som øker en hver debatt, og som alle andre mennesker vil finne verdi i, og ta lærdom av, når de leser gjennom en diskusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Yme skrev:


Assa.... Antyder Di, unge herr Gothminister, at "æsj" og "ekkelt" ikke er gode argumenter?? Selv føler jeg faktisk at det har mye substans, og at jeg er en såpass viktig person at mitt "æsj" er noe som øker en hver debatt, og som alle andre mennesker vil finne verdi i, og ta lærdom av, når de leser gjennom en diskusjon.

Fysj

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gothminister skrev:

Fysj


Ah, da skjønner jeg hva du mener! Kunne du ikke bare sagt det med en gang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de mest aktive mennene er her for å vise sine dårlige sider,bl.a for å fornærme ,være fekk og latterligjøre kvinner.

Anonymkode: a2965...09c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...