Gå til innhold

Menn på KVINNEguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen av de mest aktive mennene er her for å vise sine dårlige sider,bl.a for å fornærme ,være fekk og latterligjøre kvinner.

Anonymkode: a2965...09c

Være frekk skulle det stå. Noe mange av mennene er.

Anonymkode: a2965...09c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det heter kvinneguiden så er ikke alle kategorier, slik som denne, rettet mot kvinner noe mer enn mot menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, July 22, 2016 at 11.24, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hang på Kvinneguiden ville jeg vært meget skeptisk. 

Anonymkode: 34c17...9cf

Tror ikke mennene her har kjærester . Dette er den kontakten de har med kvinner. Det er en del bitre menn her inne. Og mange er veldig glad i thaijenter. 

Anonymkode: 0e78d...104

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke mennene her har kjærester . Dette er den kontakten de har med kvinner. Det er en del bitre menn her inne. Og mange er veldig glad i thaijenter. 

Anonymkode: 0e78d...104

Og her har vi en bitterkvinne som ikke får seg pikk.

Anonymkode: e6f0b...e76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.7.2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Så, jeg er ny her inne og er bare nysgjerrig, hvorfor er dere menn her inne? Jeg mener overhode ikke å dømme, og det plager ikke meg på noen måte. Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor. 

Transer skjønner jeg, og menn som lager bruker for å spørre enkelt spørsmål etter en hendelse skjønner jeg. Men dere som henger her inne, hvorfor gjør dere det? 

Takk for svar til nysgjerrig nybegynner som kjeder seg :)

Anonymkode: 6b520...c97

Fordi dem liker å diskutere med begge kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her har vi en bitterkvinne som ikke får seg pikk.

Anonymkode: e6f0b...e76

Traff tydeligvis et ømt punkt! Kan berolige deg med at jeg har levd med samme mann i 18 år og vi har fortsatt et godt sexliv. Heldigvis bruker han ikke tiden sin på kvinneguiden .

Anonymkode: 0e78d...104

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.7.2016 at 23.50, AnonymBruker skrev:

De liker damer og vil lære mer om dem?

Anonymkode: cb32d...a62

Da må de være her en evighet, for ingen skjønner damer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne ei dame, mann 30 :)

Anonymkode: 46b99...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten ble jeg vel medlem for å lære meg å forstå jenter bedre, etter at jeg nå har fått meg kjæreste er jeg vel innom av og til av gammel vane. Har aldri vært en taper selv om jeg ikke hadde så mye erfaringer med jenter før. Det fins andre måter i livet å være suksessfull på. 

Skjønner at dere ikke synes noe om de som kommer med hatske innlegg om kvinner, men det gjelder bare et fåtall som alltid skal skrike høyest. 

Anonymkode: 22119...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The White Wolf
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å finne ei dame, mann 30 :)

Anonymkode: 46b99...749

Dette er ikke et sjekke sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff tydeligvis et ømt punkt! Kan berolige deg med at jeg har levd med samme mann i 18 år og vi har fortsatt et godt sexliv. Heldigvis bruker han ikke tiden sin på kvinneguiden .

Anonymkode: 0e78d...104

 

Haha, ja! Det må føles ganske kjipt å finne ut at man har en partner som bruker tiden sin på kg... Du får passe på å ikke fortelle han at du er her, så han slipper å vite at du er en kg-bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Yme skrev:

 

Haha, ja! Det må føles ganske kjipt å finne ut at man har en partner som bruker tiden sin på kg... Du får passe på å ikke fortelle han at du er her, så han slipper å vite at du er en kg-bruker.

Det forteller jeg ikke til noen! 😁Synes faktisk det er flaut at jeg er her selv! 😉

Anonymkode: 0e78d...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke mennene her har kjærester . Dette er den kontakten de har med kvinner. Det er en del bitre menn her inne. Og mange er veldig glad i thaijenter. 

Anonymkode: 0e78d...104

Må ha trange mus til det ultra lille utstyret de har mellom beina :P

Anonymkode: 2f377...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forteller jeg ikke til noen! 😁Synes faktisk det er flaut at jeg er her selv! 😉

Anonymkode: 0e78d...104

 

Hehehe, det er ganske fælt! En luksus jeg ikke har, siden jeg har lagt ut bilder, og blir gjenkjent rett som det er... Var en dame som kom bort til meg på byen en gang, mens jeg var møkkafull og nesten ikke kunne snakke. Hu ville gjerne fortsette en KG diskusjon om etikk rundt jakt. Måtte bare få hu vekk derfra så fort som mulig, for det var helt ekstremt kjedelig å skulle snakke om sånt når man er ute med gutta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.7.2016 at 4.43, AnonymBruker skrev:

Hadde skjønt det. Er jo et manneforum. Er et forum for menn. Lurer også på hva de damene gjør på et manneforum.

Anonymkode: 56432...d10

Jeg skrev ikke at det er et "manneforum". Jeg skrev at det er et mannsdominert forum.

Noen kvinner finnes det der, og de har blitt godt mottatt.

Og - jeg hadde ikke blitt "veldig flau" om dama opprettet bruker der. Jeg liker samfunnsengasjerte mennesker, og hun hadde sikkert hatt noe å bidra med i diskusjonene. Det er heldigvis ikke alle som er like gammelmodige og trangsynte, og som mener kjønnene skal være segregerte.

Anonymkode: 822d5...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 22.7.2016 at 11.24, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min hang på Kvinneguiden ville jeg vært meget skeptisk. 

Anonymkode: 34c17...9cf

Haha samme her. :fnise: Har ikke et godt inntrykk av de som er her, så da hadde jeg lurt på hvilke meninger han egentlig hadde.

Anonymkode: 56432...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.7.2016 at 16.21, Yme skrev:

 

Jeg la merke til det, men dette forumet her er jo fullt av underforum som omhandler ganske stereotypiske, mannlige interesser. Det er et helt standard nettforum, som tilfeldigvis er festa til kvinneguiden.no, som er en nettside for damer. Forumet i seg selv, er jo det mest kjønnsnøytrale man finner, som er norsktalende, siden det dekker alt fra graviditet til å mekke bil.

Jeg har feks hatt en del kule samtaler om kvantefysikk her. Det er ikke noe jeg har funnet på noen andre norske sider, og det har kun vært menn som deltok i de samtalene.

Det er kjønnsnøytralt fordi menn søker seg inn på et forum som er for kvinner. Du nevner underforum som omhandler ganske stereotypiske mannlige interesser, vel, mange kvinner interesserer seg også for de. Inkludert meg selv, men jeg holder meg unna de forumene nettopp på grunn av aggressive mannlige brukere. Jeg vet jeg ikke er den eneste fordi det ble laget en tråd om nettopp dette.
Jeg forstår ikke at dere går i sånn forsvarsposisjon fordi noen undrer uskyldig på hvorfor menn henger på kvinneguiden. Det er ikke tilfeldigvis festet til kvinneguiden, det er kvinneguidens forum. Ordentlige menn er velkommne her, men det må være lov å undre hvorfor dere ønsker det, spesielt når veldig mange mannlige brukere her virker å bli så frustrerte og sinte for svar fra kvinner. Hva gjør man da på et kvinneforum?

Jeg har ikke noe imot de mannlige brukerne som er høflige og ordentlige, men de er det få av, og jeg kommer alltid til å synes det er rart at menn henger på kvinneguiden.

Anonymkode: 56432...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Chibi skrev:

Da må de være her en evighet, for ingen skjønner damer :fnise: 

Akkurat, så det er nok best at de blir:laugh:

Anonymkode: cb32d...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe imot de mannlige brukerne som er høflige og ordentlige, men de er det få av, og jeg kommer alltid til å synes det er rart at menn henger på kvinneguiden.

Anonymkode: 56432...d10


Det må du gjerne gjøre, men når du nevner det i en diskusjon om akkurat dette, er det jo ikke så rart at andre brukere svarer deg om hvorfor de syns det er rart at du mener det.

Det du gjør nå, er å delta i en diskusjon om hvorfor menn er på kvinneguiden, så da er det jo ikke så veldig uventa at menn skriver innlegg om hvorfor de er på kvinneguiden, og hvorfor de mener de syns det er rart at andre syns det er rart at de er her.
 

Sitat

Det er kjønnsnøytralt fordi menn søker seg inn på et forum som er for kvinner.

 

Nei, du, det er ikke sånn det fungerer... Om menn begynner å henge i en kvinnelig skobutikk, er det fortsatt en skobutikk for damer. Butikken blir ikke skjønnsnøytral av den grunn. Hadde de, derimot, begynt å selge mannlige sko også, hadde den blitt skjønnsnøytral.
Forumet er kjønnsnøytralt fordi det stort sett tilbyr innhold som er av interesse både for menn og damer.

 

Sitat

Du nevner underforum som omhandler ganske stereotypiske mannlige interesser, vel, mange kvinner interesserer seg også for de.


Og det finnes menn som syns sminke er et skikkelig interessant tema. Det betyr ikke at sminke ikke er et stereotypisk kvinnelig tema... Forumet tilbyr en rekke temaer som er av interesse for menn. Over halvparten av underforumene er av interessefelt som stort sett domineres av menn, i den virkelige verden, så da er det ikke rart at man ser menn i disse forumene, spesielt når forumet omtrent dukker opp på toppen av google, hver eneste gang man søker etter noe på norsk.
 

Sitat

Inkludert meg selv, men jeg holder meg unna de forumene nettopp på grunn av aggressive mannlige brukere. Jeg vet jeg ikke er den eneste fordi det ble laget en tråd om nettopp dette.


Veit ikke helt hva du vil fram til her... Om brukere oppfører seg dårlig, får man vel rapportere dem da? Hvis det ikke fungerer, får dere gjøre som du nevner der, å opprette tråder om det, så moderatorene kan ta det opp på et av møtene sine, for å se hva de kan gjøre.

Men, om forumet har 20.000 brukere, og 150 av disse syns en liten knippe brukere blir for aggressive, mens resten ikke har noe problemer med det, kan det jo tenkes at det er de 150 brukerne som er litt for fintfølende... Nå veit ikke jeg hva du egentlig mener, når du skriver at de er aggressive, så det er for så vidt ikke noe jeg egentlig kan svare på.

 

Sitat

Jeg forstår ikke at dere går i sånn forsvarsposisjon fordi noen undrer uskyldig på hvorfor menn henger på kvinneguiden.


Så siden jeg svarer når noen undrer uskyldig på hvorfor menn er på kvinneguiden, er jeg automatisk i forsvarsposisjon? Siden dette svaret var til meg, regner jeg med at du anser svarene mine som et slags forsvar, når du skrivere "dere" i denne konteksten. Hvorfor er man automatisk i forsvarsposisjon når man gir synspunktet sitt, og en forklarer på hvorfor man har det synspunktet? Det er jo gjerne sånn man svarer på ting, om man skal ha en samtale med noen som helst form for substans.

 

Sitat

Det er ikke tilfeldigvis festet til kvinneguiden, det er kvinneguidens forum.


Det er ikke kvinneguiden som har lagd forumet. De bruker et helt standard forum, som er lagd av noen andre. Det er et helt normalt forum, som de har limt fast i siden sin, og de fleste forumtemaene er av interesse for begge kjønn.
 

Sitat

Ordentlige menn er velkommne her, men det må være lov å undre hvorfor dere ønsker det, spesielt når veldig mange mannlige brukere her virker å bli så frustrerte og sinte for svar fra kvinner. Hva gjør man da på et kvinneforum?


Jeg har også sett en del mannlige brukere som oppfører seg sånn der, og jeg tror de er her fordi de er sure på damer, og vil ha et sted hvor de kan være bitre fittetryner, mens de sitter trygt bak skjermen sin. Forumryttere er ofte folk som er alt for konfliktskye til å ta opp greiene sine ansikt til ansikt, så alt kommer ut når de kan sitte trygt i hjemmet sitt, der drittet deres ikke kan få så mye konsekvenser.

En annen ting som er litt interessant her, er jo hvordan damene svarer i denne tråden.
Jeg har sett lignende tråder, på mannsdominerte forumer, hvor damene forteller hvorfor de er her, og mennene bare syns det er hyggelig.
I denne tråden her, virker det jo rett og slett som at damene ser på mennene som tapere, kaller dem homofile (som om det skal være noe galt i å være det), og skriver at de helt klart aldri greier å få seg noe kjæreste etc... Det er kanskje ikke så rart at noen av mennene tar en forsvarsposisjon, siden de faktisk blir angrepet av hissige jenter.
 


 

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...