Gå til innhold

Oppussing på en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så fin han gamle mannen som var så glad for det nye kjøkkenet, ble rørt jeg ❤️

MEN jeg synes det var på grensen til respektløst å lage en halvferdig løsning. Noe gammelt med noe veldig nytt, det ble bare helt feil og ganske så teit. Så tenker jeg, hadde de valgt å gjøre slikt dersom det var et ungt par som bodde der? Igjen, respektløst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, lysestake skrev:

Så fin han gamle mannen som var så glad for det nye kjøkkenet, ble rørt jeg ❤️

MEN jeg synes det var på grensen til respektløst å lage en halvferdig løsning. Noe gammelt med noe veldig nytt, det ble bare helt feil og ganske så teit. Så tenker jeg, hadde de valgt å gjøre slikt dersom det var et ungt par som bodde der? Igjen, respektløst. 

Helt enig med deg, ble jo bare irriterende med det gamle som sto igjen. 

Anonymkode: 180bb...6ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lysestake skrev:

Så fin han gamle mannen som var så glad for det nye kjøkkenet, ble rørt jeg ❤️

MEN jeg synes det var på grensen til respektløst å lage en halvferdig løsning. Noe gammelt med noe veldig nytt, det ble bare helt feil og ganske så teit. Så tenker jeg, hadde de valgt å gjøre slikt dersom det var et ungt par som bodde der? Igjen, respektløst. 

Helt enig. Om man ikke kan gjøre det ordentlig får man heller la være, altså. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jolanda skrev:

Helt enig. Om man ikke kan gjøre det ordentlig får man heller la være, altså. 

Jeg ville heller hatt et helt gammelt kjøkken enn denne løsningen. Forstyrrer hjernecellene mine. 

Anonymkode: b4e85...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at de maler rett på veggen uten å vaske og grunne? Særlig på et kjøkken som ikke har vært pusset opp på mange år. Får alltid spørsmål om jeg har grunning når jeg kjøper maling. Eller trenger man ikke å grunne først?

  Syns også det er rart at profesjonelle håndverkere velger å være med på et program hvor man må levere fra seg sånn halvveis ferdig jobb og resultat. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 8.44, Mommylife skrev:

Skjønner ikke helt at de maler rett på veggen uten å vaske og grunne? Særlig på et kjøkken som ikke har vært pusset opp på mange år. Får alltid spørsmål om jeg har grunning når jeg kjøper maling. Eller trenger man ikke å grunne først?

  Syns også det er rart at profesjonelle håndverkere velger å være med på et program hvor man må levere fra seg sånn halvveis ferdig jobb og resultat. 
 

Jeg har ikke sett de har vaska, men mulig de gjør det uten at det vises på TV. Her om dagen når de sprøytemala hele rommet, så hadde de kvist- og sperregrunn på, og så to strøk med maling.. Og dagen etter skulle de pusse opp et bittelite soverom, da hadde de absolutt ikke tid til å male taket, fordi det måtte på med kvistlakk og sperregrunn, og hele den prosessen der som tok så lang tid 🙄🙄🤣

Helt enig med deg om håndverkerne. Og han snekkeren kan vel neppe få så mye jobb etterpå, som gjør SÅ mye feil.. det er noe i hvert eneste program 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lama_Drama

Hvem er det som kommer inn i leiligheten sin og sier: "Å, ja, det er pusset opp", når de liksom kommer hjem til en kjempestor overraskelse. "Det ble fint da".

Jeg tror de aller fleste ville reagert på en helt annen måte om de faktisk ble overrasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Hvem er det som kommer inn i leiligheten sin og sier: "Å, ja, det er pusset opp", når de liksom kommer hjem til en kjempestor overraskelse. "Det ble fint da".

Jeg tror de aller fleste ville reagert på en helt annen måte om de faktisk ble overrasket. 

Jeg har reagert på flere ganger at de blir overrasket over HVORDAN det ser ut, men de er ikke overrasket over AT det er pusset opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
4 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg har reagert på flere ganger at de blir overrasket over HVORDAN det ser ut, men de er ikke overrasket over AT det er pusset opp. 

Nemlig. Veldig gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble merkelig når de malte det svære rommet til hu alenemammaen som flytta til Norge, døra og taket var i samme farge som hele rommet, sånn rosa aktig. skjønner de hadde dårlig tid men 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, lalaB said:

 dagen etter skulle de pusse opp et bittelite soverom, da hadde de absolutt ikke tid til å male taket, fordi det måtte på med kvistlakk og sperregrunn, og hele den prosessen der som tok så lang tid 🙄🙄🤣

 

Jeg syntes også det var veldig rart at han nektet å ta taket på det knøttlille rommet, men så viser det seg senere i episoden at han hjalp venninnene med å plateslå gangen og da ga det mer mening. De vet jo nøyaktig hva de skal gjøre når de kommer dit, så at de liksom skal ha en gjennomgang på starten av episoden er jo bare for seernes del. De vet jo hva de skal gjøre fra før av, så derfor visste han at han ikke hadde tid til taket. Men hallo, ha med deg en unggutt til da, som kan hjelpe han andre unggutten med å male. Så får de tatt taket også! 
Synes de gjør veldig mye problemer ut av ingenting og lager "drama" uten grunn. Maleren nekter plent å gjøre alt mulig, men så er det bestemt på forhånd hva som skal gjøres så det han "nekter" å gjøre har aldri vært en del av planen. Han fremstilles som sinna og negativ med vilje. Hvorfor noen vil fremstå sånn, eller sier seg villig til å fremstilles sånn, kan man jo lure på, men det er altså en del av reality-gamet. Føles veldig amerikansk det her, synes jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, moonflower__ skrev:

Jeg syntes også det var veldig rart at han nektet å ta taket på det knøttlille rommet, men så viser det seg senere i episoden at han hjalp venninnene med å plateslå gangen og da ga det mer mening.

Joda, men da burde han si at han skal hjelpe til oppe, ikke komme med at hele prosessen med å male det taket tar for lang tid, når de akkurat har gjort nettopp det i et tre ganger så stort rom 🙄 Jeg syns det er så irriterende at programmet skal framstå som noe helt annet enn hva det faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lalaB said:

Joda, men da burde han si at han skal hjelpe til oppe, ikke komme med at hele prosessen med å male det taket tar for lang tid, når de akkurat har gjort nettopp det i et tre ganger så stort rom 🙄 Jeg syns det er så irriterende at programmet skal framstå som noe helt annet enn hva det faktisk er!

Er enig med deg at det er irriterende. Det skulle jo liksom være en morsom greie det da, at han plutselig kunne snekre og hjelpe de "søte og flotte jentene", han sure maleren som sier nei til alt. Det er oppdiktet alt sammen. 

Endret av moonflower__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, moonflower__ skrev:

Men det skulle jo liksom være en morsom greie det da, at han plutselig kunne snekre og hjelpe de "søte og flotte jentene", han sure maleren som sier nei til alt. Det er oppdiktet alt sammen. 

Jeg forstår at det er regissert, ned til hver minste detalj.. jeg bare kjøper ikke greia. Jeg forstår ikke hvorfor de skal spille på seg et konsept når det er så lett å gjennomskue.. 

Jeg tror de hadde tjent mer på å lage et ærlig program! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lalaB skrev:

Jeg forstår at det er regissert, ned til hver minste detalj.. jeg bare kjøper ikke greia. Jeg forstår ikke hvorfor de skal spille på seg et konsept når det er så lett å gjennomskue.. 

Jeg tror de hadde tjent mer på å lage et ærlig program! 

Savner Sinnasnekker'n. Ting gikk nok fort der også, men håndtverkerne hadde yrkesstolthet og de hadde tidvis dyktige inetriørdesignere som fikset boligene fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, marthes skrev:

Han har jo drømt i alle år om å bli kjendis han «snekkeren»...  

Enig. Husker han snekret hos mange bloggere og lagde videosnutter av det som de la ut 

Anonymkode: 83b43...5ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Husker han snekret hos mange bloggere og lagde videosnutter av det som de la ut 

Anonymkode: 83b43...5ae

Men ut ifra det lille jeg har sett av programmet nå så kan han jo ikke snekre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Husker han snekret hos mange bloggere og lagde videosnutter av det som de la ut 

Anonymkode: 83b43...5ae

Var det de som pusset opp første gang hos Fotballfrue og som hun har klaget over i etterkant? Utrolig dårlig utført arbeid.

Husker det var noen kjekkaser som hele tiden tok bilder og la det ut på SoMe. Han i dette programmet er jo også en kjekk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...