Gå til innhold

Oppussing på en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde han?

og hva er kvasikjendiser

Anonymkode: abd4b...11b

Var det ikke han som fikset litt hos CBE, Komikerfrue og Jan Thomas? Jeg skal ikke påstå noe, men erindrer noe om en vask som ramlet fra hverandre rimelig raskt, og arbeid som ikke ble fullført.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Vedkommende som var programleder for Svindeljegerne er ikke samme person som leder denne serien. Han kan ligne litt men det er ikke han.

Anonymkode: 9e34b...988

Nope, jeg tenker ikke på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker programmet jeg, fint synes jeg også det blir. Ser jo ut som de som har vært med på liker det, og de som er med blir valgt med omhu ut. 

Anonymkode: 75755...b96

Resultatet helt til slutt ser jo fint ut på TV, men at finishen er bra og at arbeidet er ordentlig utført er en helt annen sak.

De håndverkerne som er med er fryktelig dårlige ambassadører for firmaene sine. Maleren er sur og frekk, og snekkeren gjør masse feil og driter seg ut gang på gang.. 

Hva er kriteriene for valg av deltakere? Når ekser, kollegaer og naboer ser ut til å melde folk på, også kommer et helt kamerateam og en gjeng udugelige håndverkere brusende inn i privatlivet til folk uten at de har gitt samtykke?? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dette 😁både programleder , snekker og maler har jo åpenbart hver sin rolle - maleren skal være litt negativ og bedreviter. Og programleder har de samme 20 setningene i hver eneste episode🤣

feks vi har fryktelig dårlig tid! Nå må vi gjemme oss! Han aner ingenting! Tror du vi kan få til dette ? Hva er grunnen til at du vil gjøre dette for x? Er dette et rom du tror X kan trives i? Er dette et rom du kan trives i? 
😅😅😅

fullstendig enig i at dette er hastverksarbeid og jeg ville aldri sluppet de inn til meg selv, men jeg er jo normalt opptatt av hjem og interiør og pusser gjerne opp selv😛. Felles for alle prosjektene i programmet er at de ikke løfter en finger selv, og ikke aner hvilke enkle grep de kunne tatt for å gjøre boligen sin litt hyggeligere. 
Alle må vel være enig i at resultat alltid er bedre enn det som var? 


Når det gjelder tid for hjem betaler jo deltager selv, og disse pengene brukes ofte på meget eksklusive materialer. 

Anonymkode: 554d5...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2019 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke hatt besøk av de. Altfor mye hastverksjobb. Nå ser jeg en episode der de maler stua svart🤯.

Anonymkode: 99744...0e4

Det ble jo dritlekkert med svart stue da. 

Anonymkode: 180bb...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett fremtidige episoder på Dplay, og må si jeg stusser litt over troverdigheten at de ikke vet noe på forhånd. Uten å røpe for mye... det var en dame som sa etter å ha sett stuen, «får vel gå ned å se da» Hvorfor/hvordan visste hun at det var noe å se nede?  

Anonymkode: 180bb...6ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg sett fremtidige episoder på Dplay, og må si jeg stusser litt over troverdigheten at de ikke vet noe på forhånd. Uten å røpe for mye... det var en dame som sa etter å ha sett stuen, «får vel gå ned å se da» Hvorfor/hvordan visste hun at det var noe å se nede?  

Anonymkode: 180bb...6ff

Helt enig!! selv om jeg ikke har sett episodene på dplay, så forstår jeg godt hva du mener etter å ha sett det som er sendt på TV.. spesielt han som gikk rett opp på soverommet når han kom hjem. Samboeren fikk han til å stoppe på vei hjem for å kjøpe noe han trengte til middagen, så det hadde kanskje vært mest naturlig og gått inn på kjøkkenet?? 🤷🏼‍♀️

Min første reaksjon om det virkelig hadde skjedd med meg hadde vært «eeh, hva **** har skjedd her og hvem har gjort det?» ikke «wow, så fantastisk». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg sett fremtidige episoder på Dplay, og må si jeg stusser litt over troverdigheten at de ikke vet noe på forhånd. Uten å røpe for mye... det var en dame som sa etter å ha sett stuen, «får vel gå ned å se da» Hvorfor/hvordan visste hun at det var noe å se nede?  

Anonymkode: 180bb...6ff

enig... i siste episode som er lagt ut på dplay ser ikke guttene noe overrasket i det hele tatt og sier " Dette ble bedre enn forventa" 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2019 den 14.39, Sandin skrev:

Var det ikke han som fikset litt hos CBE, Komikerfrue og Jan Thomas? Jeg skal ikke påstå noe, men erindrer noe om en vask som ramlet fra hverandre rimelig raskt, og arbeid som ikke ble fullført.

Jo, det er han. Exen til JT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune er jo en god snekker, så skjønner ikke helt konseptet med at han skal virke "dom" og ikke skjønne seg på hva snekkerne gjør. Hadde blitt så mye bedre om Rune kunne ha stått å forklart at nå gjør de det og det pga det liksom. Lært litt også inni dette. 

Endret av norskehavet
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Alle må vel være enig i at resultat alltid er bedre enn det som var? 

Anonymkode: 554d5...45b

Altså, hvis du ser på før og etter bilder, så ser det nok bedre ut. Men går du litt nøyere på enkelte ting de gjør vil jeg påstå at noe av det var bedre før de rørte det.. 

Et eksempel er hun som var så glad i den forhøyede delen av benken på kjøkkenet sitt, også kommer interiørdesigneren og sier «den der MÅ bort». Men å bytte hele benkeplata tar de seg ikke tid til, så de kapper av den delen som er ødelagt, og erstatter den sorte benkeplata med en treplate i eik!?!? (🤯)  Altså har eieren nå en halv kjøkkenbenk som er sort og en halv i eik. I tillegg er det forskjell på tykkelsen på platene 🙄 så her syns jeg faktisk at en helhetlig gammel løsning, er bedre enn en ny som er gjort halvveis og dårlig. 

Anonymkode: ebf07...16b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, loffen said:

Jo, det er han. Exen til JT. 

Og eksen til Anette Marie antonsen 🤓🤓

de hadde et slags oppussingsprosjekt sammen som brått tok slutt.. 

Anonymkode: 554d5...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, hvis du ser på før og etter bilder, så ser det nok bedre ut. Men går du litt nøyere på enkelte ting de gjør vil jeg påstå at noe av det var bedre før de rørte det.. 

Et eksempel er hun som var så glad i den forhøyede delen av benken på kjøkkenet sitt, også kommer interiørdesigneren og sier «den der MÅ bort». Men å bytte hele benkeplata tar de seg ikke tid til, så de kapper av den delen som er ødelagt, og erstatter den sorte benkeplata med en treplate i eik!?!? (🤯)  Altså har eieren nå en halv kjøkkenbenk som er sort og en halv i eik. I tillegg er det forskjell på tykkelsen på platene 🙄 så her syns jeg faktisk at en helhetlig gammel løsning, er bedre enn en ny som er gjort halvveis og dårlig. 

Anonymkode: ebf07...16b

Den forhøyde delen var jo helt grusom, takk gud for at de fjerna den. Men jeg er enig med deg i at to forskjellige benkeplater var ulekkert. Det må jo ha tatt minst like kort tid å ordna samme benkeplate på hele kjøkkenet? Han snekkeren ble jo stående og pirke med den nye delen fordi den ikke var like høy som den gamle, og det tok jo tid kan du si. 

Endret av moonflower__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, moonflower__ skrev:

Den forhøyde delen var jo helt grusom, takk gud for at de fjerna den. Men jeg er enig med deg i at to forskjellige benkeplater var ulekkert. Det må jo ha tatt minst like kort tid å ordna samme benkeplate på hele kjøkkenet? Han snekkeren ble jo stående og pirke med den nye delen fordi den ikke var like høy som den gamle, og det tok jo tid kan du si. 

Det var ikke en løsning jeg hadde valgt selv heller, men at den var så grusom at det er verdt å ha to ulike benkeplater er jeg ikke enig i.. Dessuten syns jeg at interiørdesignere bør ha respekt for de som bor der. De fikk beskjed om at hun var veldig glad i den, så ikke rør den.. 

En flink interiørdesigner skal få det til å funke for de som bor der, ikke prakke på sin egen smak.. 

Anonymkode: ebf07...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elektrikeren virker flink da. 

Anonymkode: f6f66...62c

Virker dessuten veldig hyggelig. Flink med kamera. Intet minus at han er utrolig kjekk også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , litt snåle greier i dag.

Irriterte meg i også at de valgte stoler som ikke gikk under det lille bordet. Det var såvidt han fikk trykket de innunder i butikken, ikke passet de i stilen til det hvite bordet heller. Inne på det lille kjøkkenet måtte de stilles på siden. Hvorfor skulle de absolutt velge stoler med armlener? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, loffen skrev:

Ja , litt snåle greier i dag.

Irriterte meg i også at de valgte stoler som ikke gikk under det lille bordet. Det var såvidt han fikk trykket de innunder i butikken, ikke passet de i stilen til det hvite bordet heller. Inne på det lille kjøkkenet måtte de stilles på siden. Hvorfor skulle de absolutt velge stoler med armlener? 

Sånn går det når interiørdesignere tenker mer på seg selv og sitt behov for å «vise frem noe som kan se pent ut på TV», enn å faktisk finne løsninger til det beste for den som skal bruke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...