Gå til innhold

Oppussing på en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Underholdende å se på men aldri i verden at noen skal inn i mitt hus og pusse opp uten at jeg vet det... selv om jeg er usikker på hvor hemmelig det er...

For det første så syns jeg det hadde vært utrolig ekkelt at de «roter» i mine personlige saker.

For det andre så kan jo ikke kvaliteten bli særlig bra under sånt tidspress? Ikke sparkling av ujevne vegger blant annet.

Den den nygjerrige i meg kikker på og blir underholdt 🙈 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den ikke. Grei underholdning når det ikke er noe annet å se på, men i den kategorien er det mye rart. 

Anonymkode: 400ac...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bli dårlig kvalitet/resultat med så dårlig tid. Og hvordan vet de liksom når folk kommer hjem?🤔

Anonymkode: 6f604...eae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt besøk av de. Altfor mye hastverksjobb. Nå ser jeg en episode der de maler stua svart🤯.

Anonymkode: 99744...0e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponerende hvor mye de får gjort på en arbeidsdag. resultatene blir ofte bra, men litt mye hastverksarbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fint klart å plate et rom med mdf panel, lagt gulv, nytt tak og lister på en dag. 
forutsatt at rommet var firkantet uten skråvegger og alt revet på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle heller hatt oppussing på en helg. Tid for hjem og Eventyrlig Oppussing får til helt utrolige ting på en ukes tid, profesjonelt arbeid med godt håndverk. En helg hadde fremdeles vært kort tid, men de hadde rukket å gjøre ting litt mer skikkelig. Det blir veldig halvveis sånn som det er nå.

Jeg hadde heller ikke likt at noen skulle låse seg inn hos meg og bare gjøre hva de vil, men litt gøy er det jo å se reaksjonene til de som eier hjemmet når de kommer inn døra. Likevel, stressende program å se på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en episode av programmet der damen som var interiøransvarlig bestemte at et gutterom skulle males gult og brunt. Det så helt grusomt ut. Det var en ganske tykk gul- og brunfarge som ikke så bra ut i kombinasjon. I tillegg bestemte hun at senga og klesskapet skulle være mørkeblått? Bare... what? Det virket ikke som om den estetiske sansen hennes var helt på plass. Gutten var likevel kjempefornøyd og det er jo det som teller. Hadde det vært meg som barn derimot, ville jeg begynt å gråte.

Her er en link til noen bilder av rommet https://www.pictame.com/media/2151039093157241301_238407767. Det er bilde nr 2, 3 og 4.

Endret av simsmachop
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overflatejobbing som ikke er gjort skikkelig. Hadde jeg reist på visning på disse stedene, så hadde jeg ikke blitt imponert, og hadde ønsket å gjøre om veldig mye av det. Bare det å male på en vegg som ikke er slett er for meg helt idiotisk. At en maler går med på noe slikt sier litt om yrkesstoltheten hans, eller mangel på sådan.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt slike hastverks-programmer. Tenker bare på hvor dårlig arbeid som blir utført... Irriterer meg over løsningene som blir gjennomført i siste liten.

Jeg liker bedre Tid for hjem sånn sett, selv om jeg hater stilen Tid for hjem pusser opp i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Sandin skrev:

Er han programlederen den samme fyren som skapte litt trøbbel for en del kvasikjendiser? 

Jepp. 

Anonymkode: d9130...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, simsmachop skrev:

Jeg så en episode av programmet der damen som var interiøransvarlig bestemte at et gutterom skulle males gult og brunt. Det så helt grusomt ut. Det var en ganske tykk gul- og brunfarge som ikke så bra ut i kombinasjon. I tillegg bestemte hun at senga og klesskapet skulle være mørkeblått? Bare... what? Det virket ikke som om den estetiske sansen hennes var helt på plass. Gutten var likevel kjempefornøyd og det er jo det som teller. Hadde det vært meg som barn derimot, ville jeg begynt å gråte.

Her er en link til noen bilder av rommet https://www.pictame.com/media/2151039093157241301_238407767. Det er bilde nr 2, 3 og 4.

Ja, det så helt j... ut! 

Anonymkode: d9130...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sandin skrev:

Er han programlederen den samme fyren som skapte litt trøbbel for en del kvasikjendiser? 

Oi! Hva skjedde?

Anonymkode: 14d76...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, simsmachop skrev:

Jeg så en episode av programmet der damen som var interiøransvarlig bestemte at et gutterom skulle males gult og brunt. Det så helt grusomt ut. Det var en ganske tykk gul- og brunfarge som ikke så bra ut i kombinasjon. I tillegg bestemte hun at senga og klesskapet skulle være mørkeblått? Bare... what? Det virket ikke som om den estetiske sansen hennes var helt på plass. Gutten var likevel kjempefornøyd og det er jo det som teller. Hadde det vært meg som barn derimot, ville jeg begynt å gråte.

Her er en link til noen bilder av rommet https://www.pictame.com/media/2151039093157241301_238407767. Det er bilde nr 2, 3 og 4.

Det var eksen som bestilte dette???? 

Kan jeg risikere at eksen min mener at jeg må pusse opp og plutselig har folk vært inne i mitt hus og herjet rundt????

Herregud, håper virkelig han ga sin godkjennelse på forhånd. (Men det legges jo frem som at det var en overraskelse...)

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det var eksen som bestilte dette???? 

Kan jeg risikere at eksen min mener at jeg må pusse opp og plutselig har folk vært inne i mitt hus og herjet rundt????

Herregud, håper virkelig han ga sin godkjennelse på forhånd. (Men det legges jo frem som at det var en overraskelse...)

Haha ja, det var i tillegg eksen som bestilte det. De var i følge henne gode venner, og i følge programmet skal det ikke være noe "godkjenning" først. Han så iallefall ganske overrasket ut i episoden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kun en dag til disposisjon blir det jo overflateoppussing og jeg synes resultatene bærer preg av hastverksarbeid. Jeg hadde ikke satt pris på besøk av dem, for meg er det viktig at ting er gjort skikkelig.

Anonymkode: ab073...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...