Gå til innhold

Oppussing på en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett et par episoder. Hastverk , men tviler på at de har så dårlig tid som det blir fremstilt. De har jo tid til at Rune vaser rundt å stiller masse unødvendige spørsmål. Det reises til og fra butikker etc. Masete program , jeg er ikke særlig begeistret for RH sin programlederrolle. Han er dyktig snekker, og bør holde seg til det han kan! 

Anonymkode: 6924e...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nekter å tro at eierne ikke veit noen ting.. mulig de har godkjent til å bli med på forhånd, men ikke veit helt når det skjer?  

Jeg hadde nektet at et slikt program ble sendt på TV om de hadde kommet hjem til meg. Jeg syns ikke noen har noe hjemme hos meg å gjøre uten min tillatelse. Dessuten hadde jeg ikke satt pris på hastverksarbeid og halvferdige løsninger. Eneste unntak er Halvor Bakke, han gjør ingenting halvveis. 

Det hadde gått an å laget et program som viser hvordan man med enkle midler og ressurser kan gjøre ting selv, uten at det bare er stress. F.eks noe alà rom123 som gikk på tv2 livsstil for noen år tilbake. Husker ikke hvor lang tid de brukte, men de laget et fint program for å vise enkel oppussing. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, snoren skrev:

Høres ut som et konsept de har stjelt fra et amerikansk tv-show 🙂

Det gikk et britisk program som het "60-minute makeover" eller noe sånt for noen år siden, er mulig det er inspirert av det?

Anonymkode: ab073...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for når man har vært innom matbutikken og kjøpt noe som samboeren trenger til å lage ferdig middagen, så er det jo naturlig å gå rett opp på soverommet i en annen etg.. 

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at eierene veit noe, og da syns jeg det er utrolig teit å lage et konsept som liksom påstår noe annet.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg har skjønt, så er dette programmet som har tatt over for Sinnasnekker'n, et program jeg for øvrig likte mye bedre. Otto ønsket ikke å være en del av et hastverkkonsept som dette, så dermed måtte de finne noen andre. 

Anonymkode: 2948e...c92

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det jeg har skjønt, så er dette programmet som har tatt over for Sinnasnekker'n, et program jeg for øvrig likte mye bedre. Otto ønsket ikke å være en del av et hastverkkonsept som dette, så dermed måtte de finne noen andre. 

Anonymkode: 2948e...c92

Veldig synd!

Sinnasnekker'n var nok en adskillig dyrere produksjon. Kanskje de manglet sponsorer? Følte at konseptet var oppbrukt?

Likte Sinnasnekker'n jeg! Lærerikt og mer forseggjort. Føler "Oppussing på en dag" bidrar til bruk og kast-mentalitet fordi det er slett arbeid og må gjøre om igjen for å heve kvaliteten og gjøre det holdbart. Men det er bare mitt inntrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det jeg har skjønt, så er dette programmet som har tatt over for Sinnasnekker'n, et program jeg for øvrig likte mye bedre. Otto ønsket ikke å være en del av et hastverkkonsept som dette, så dermed måtte de finne noen andre. 

Anonymkode: 2948e...c92

Jeg har lest at Otto ikke ville være med fordi produksjonen stilte store krav til at programlederen skulle følge manus. 

Det lyser også ganske lang vei hvor regissert programmet er, og da mister det litt troverdigheten syns jeg. 

Enig i at sinnasnekker’n var et mye bedre program! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er in med rumpetaske på skrå over brystet. Men må den være på hele tiden?

Anonymkode: e7900...752

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet det er in med rumpetaske på skrå over brystet. Men må den være på hele tiden?

Anonymkode: e7900...752

Hvem har det?

Anonymkode: c96ca...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har det?

Anonymkode: c96ca...5ee

Den kvinnelige interiør- eksperten.Har den på uansett

Anonymkode: e7900...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få programmene jeg har sett, er veldig lite personlige. Alt ser ut som en katalog, hvilket sikkert handler om at det er mye produktplassering. 

Jeg har fått familien til å sverge på at de aldri slipper inn noen til å pusse opp hos meg. Jeg har jo min stil og mine ting med affeksjonsverdi, og hadde blitt lei meg dersom jeg kom hjem og alt var fjernet

Anonymkode: a720c...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden, den lilla gangen, ble jo helt krise. 

Anonymkode: d9130...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et masete og rotete program Og hva er det med han hissige maleren? Det er en fyr som ikke bør filmes når han jobber for han er alltid sur.

Anonymkode: 22589...e6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et masete og rotete program Og hva er det med han hissige maleren? Det er en fyr som ikke bør filmes når han jobber for han er alltid sur.

Anonymkode: 22589...e6b

Og irriterende negativ 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleren tror vel han er den nye sinnasnekkern. Det er greit nok å si ifra,men han tror han er den viktigste av alle.

Anonymkode: e7900...752

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dagens bidrag er litt rart. 

Hun som ønsker å overraske den eldre damen og får arbeiderne til å bruke tid på å rydde opp eget rot etter deres oppussing. At den eldre damen har levd i deres rot/oppussing og derfor får hun folk dit for å rydde opp rotet. Dette burde de jo gjort selv!! Og mens andre rydder opp deres rot, tar hun selv å shopper planter for å overraske damen. 

 

Anonymkode: 825f8...218

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes han er sååååå kjekk han programlederen

Anonymkode: abd4b...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 19.33, Sandin skrev:

Er han programlederen den samme fyren som skapte litt trøbbel for en del kvasikjendiser? 

Hva gjorde han?

og hva er kvasikjendiser

Anonymkode: abd4b...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
  På 14.10.2019 den 19.33, Sandin skrev:

Er han programlederen den samme fyren som skapte litt trøbbel for en del kvasikjendiser? 

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde han?

og hva er kvasikjendiser

Anonymkode: abd4b...11b

Vedkommende som var programleder for Svindeljegerne er ikke samme person som leder denne serien. Han kan ligne litt men det er ikke han.

Anonymkode: 9e34b...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet jeg, fint synes jeg også det blir. Ser jo ut som de som har vært med på liker det, og de som er med blir valgt med omhu ut. 

Anonymkode: 75755...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...