Gå til innhold

Oppussing på en dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt sliten av han maleren, jeg... 😂 Mulig det er en del av "rollen" hans i programmet, men makan til negativitet og oppførsel på han.

Anonymkode: b86ba...b75

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det meste i oppussing på en dag er staget. Alle rollene, opptakten fra snike i buskene til tiden beboeren kommer hjem. 

Reagerer mest på "sinna-maler'n", elektrikeren som får "liten tid, snekkeren som "alltid" gjør en feil som må rettes opp i siste liten. For å ikke glemme han kjekke programlederen som er "clueless" og må spørre om alt, når han egentlig kan det grunnleggende. 

Men jeg må innrømme at jeg blir rørt av sånne program uannsett om det er staget eller ikke. 

Anonymkode: 17350...47e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det meste i oppussing på en dag er staget. Alle rollene, opptakten fra snike i buskene til tiden beboeren kommer hjem. 

Reagerer mest på "sinna-maler'n", elektrikeren som får "liten tid, snekkeren som "alltid" gjør en feil som må rettes opp i siste liten. For å ikke glemme han kjekke programlederen som er "clueless" og må spørre om alt, når han egentlig kan det grunnleggende. 

Men jeg må innrømme at jeg blir rørt av sånne program uannsett om det er staget eller ikke. 

Anonymkode: 17350...47e

Helt enig, bortsett fra at jeg blir rørt.Tror de som blir "overrasket" også vet om noe på forhånd

Anonymkode: e7900...752

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tror de som blir "overrasket" også vet om noe på forhånd

Anonymkode: e7900...752

Blir ikke helt enig med meg selv der jeg. De guttene som bodde midt i Oslo virket jo mildt sagt lite overrasket (ei heller imponert, for den saks skyld. og det skjønner jeg ikke, for leiligheten deres var jo helt GRUSOM før de startet...). Mens han eldre mannen som fikk halvveis nytt kjøkken ble helt fra seg og virket genuint sjokkert. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns altså han snekkeren, Daniel, er så kjekk... 😍

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns altså han snekkeren, Daniel, er så kjekk... 😍

Ja, han er dødsdeilig! 

Anonymkode: d9130...d9a

Gjest Lama_Drama
Skrevet

De kan jo i det minste late som, men nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...