Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PingPongRosadamm

Ble de så starstrucked av at Margaret Berger ville snappe for de at de glemte å gi henne retningslinjene? Aner ikke hva hun gjør der i dag, det er mye babling men jeg får ikke med meg et kvekk for hun tekster nada. Jeg orker ikke lyd, og teksting er ikke et problem for stort sett alle andre gjester der, men denne divaen ble det visst for heftig for. 

*dagens rant*

Edit: hun var der i går. Jeg bare så ikke gjennom storyen før i dag 🤦🏼‍♀️

Endret av lamorte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lamorte skrev:

Ble de så starstrucked av at Margaret Berger ville snappe for de at de glemte å gi henne retningslinjene? Aner ikke hva hun gjør der i dag, det er mye babling men jeg får ikke med meg et kvekk for hun tekster nada. Jeg orker ikke lyd, og teksting er ikke et problem for stort sett alle andre gjester der, men denne divaen ble det visst for heftig for. 

*dagens rant*

Edit: hun var der i går. Jeg bare så ikke gjennom storyen før i dag 🤦🏼‍♀️

Enig! Det var en elendig snappedag, null innhold. Irriterte meg over at hun ikke tekstet, det er jo ikke bare for oss som ikke vil ha lyd på, men for hørselshemmede / døve. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andromeda skrev:

Enig! Det var en elendig snappedag, null innhold. Irriterte meg over at hun ikke tekstet, det er jo ikke bare for oss som ikke vil ha lyd på, men for hørselshemmede / døve. 

Enig! Irriterende å følge med på, og det gav meg absolutt ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Margaret Berger å ble glad når hun skulle snape! Men jeg ser ALDRI snap med lyd så fikk ikke med meg så mye av det hun snakket om 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camping-Silje i dag. Synes hun leverte bra snapdager før, men nå er hun på veldig sjelden. De få gangene hun er på virker det egentlig ikke som om hun så veldig lyst til å snappe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, muffins81 skrev:

Camping-Silje i dag. Synes hun leverte bra snapdager før, men nå er hun på veldig sjelden. De få gangene hun er på virker det egentlig ikke som om hun så veldig lyst til å snappe. 

Enig! Jeg liker Silje i utgangspunktet godt, men nå for tiden virker hun ikke særlig engasjert.

 

9 timer siden, hufsaaaaa skrev:

Enig! Irriterende å følge med på, og det gav meg absolutt ingenting.

 Jupp! Alt virket så random, som om hun kom på innimellom at hun skulle snappe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå bør de ta noen grep hvis de ønsker å fortsette. Dette blir for traust...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2020 at 10:03 AM, lamorte said:

Ble de så starstrucked av at Margaret Berger ville snappe for de at de glemte å gi henne retningslinjene? Aner ikke hva hun gjør der i dag, det er mye babling men jeg får ikke med meg et kvekk for hun tekster nada. Jeg orker ikke lyd, og teksting er ikke et problem for stort sett alle andre gjester der, men denne divaen ble det visst for heftig for. 

*dagens rant*

Edit: hun var der i går. Jeg bare så ikke gjennom storyen før i dag 🤦🏼‍♀️

De glemte å informere Sunniva rose om tekstereglene også. Så litt usikker på om de er gode til å informere om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mammabanden, de har gitt meg mye av ting jeg ikke vil gå inn på her. Men det er nok en krevende hobby for de, som til tider kan være ganske utakknemlig. Håper de uansett finner ut av veien videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun Julie skal være på snaplioteket idag. Håper hun har noe spennende å komme med, og ikke bare fjas 😅 Liker henne egentlig veldig godt, men kan bli litt mye dill iblant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nye medlemmer presentert i dag, så håper de har noe spennende å komme med fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre nye medlemmer presentert i dag.. Måtte de virkelig ha med Heidi? Synes ikke hun passer inn i Mammabanden, ble litt skuffa.. De to andre virker lovende da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
2 timer siden, kaseni skrev:

Tre nye medlemmer presentert i dag.. Måtte de virkelig ha med Heidi? Synes ikke hun passer inn i Mammabanden, ble litt skuffa.. De to andre virker lovende da!

Jeg syns Heidi er mer spennende enn hun første som jeg ikke fikk med meg navnet på 😅 Syns det virker som hun bare prøver å være noen, men ikke seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange gjester, sjeldent de faste er på og nå blir nesten alle nye. Nei, på tide å avfølge... Blir lei av å bruke tiden min på at helt random folk viser dagene sine på snap. Har mer å fylle tiden min med🙄🤪🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Andromeda skrev:

Ser hun Julie skal være på snaplioteket idag. Håper hun har noe spennende å komme med, og ikke bare fjas 😅 Liker henne egentlig veldig godt, men kan bli litt mye dill iblant. 

Syns hun klarte seg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lita_go skrev:

De to siste (Marit og?), virker lovende! 

Heidi er søt, men de to andre var ikke helt min smak. Men det er bra at alle er forskjellig😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...