Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Julie ❤️ 
 

resten er som regel kjedelig og det blir tørt med tema etter tema.. hadde det bare vert interessante tema, men føler alt er oppbrukt og deg blir egentlig bare gjentagelse av «gammle» ting

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir slitsomt med alle påtatte grimaser, hva er vitsen liksom. Blar rett forbi hun som jeg tror heter Julie. Orker ikke se hva hun heter engang 👎🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte synes jeg noen av dagene blir sånn "Hei, dette er meg, nå skal jeg på jobb. Nå er jeg hjemme fra jobb, har spist, og avslutter snapdagen. Ha det bra!"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ caroline👌🏼🤩 hun byr på seg selv og har en ufiltrert hverdag som jeg tror mange kjenner seg igjen i! Småkrangling med mannen, cola og sjokkis til frokost og rødt tryne etter ansiktsmaske, løv it👌🏼😍😂

Endret av Fullrulle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredfrihetkroppsin

Karoline og Julie er morsomme! Dessverre har mammabanden tapt seg stort. Luna har det samme hele tiden, jobber, lager vegansk mat og unnskylder at hun har dårlig tid pga jobb og studier. Jeg skjønner at folk kan ha det travelt, men da er det bedre å ta en pause enn å på død og liv må snappe en kjedelig hverdag. Samme med Marte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 9.03, Andrea89 skrev:

Ofte synes jeg noen av dagene blir sånn "Hei, dette er meg, nå skal jeg på jobb. Nå er jeg hjemme fra jobb, har spist, og avslutter snapdagen. Ha det bra!"

Helt enig! Skjønner at de ikke kan finne opp kruttet på hver snapdag men jeg syns det er det samme nesten hver gang når de faste er på..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 21.11.2019 den 18.39, Fredfrihetkroppsin skrev:

Karoline og Julie er morsomme! Dessverre har mammabanden tapt seg stort. Luna har det samme hele tiden, jobber, lager vegansk mat og unnskylder at hun har dårlig tid pga jobb og studier. Jeg skjønner at folk kan ha det travelt, men da er det bedre å ta en pause enn å på død og liv må snappe en kjedelig hverdag. Samme med Marte. 

Så enig! Føler at Luna alltid er syk også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de jeg sluttet å følge før sommeren, ikke noe som fenget meg lengre.  Følger ei av de privat, å det holder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Luna er sarkastisk og det er ikke alle som forstår hennes sans for humor.
Jeg liker denne Mammagruppen! En flott voksen gjeng som gir oss gratis underholdning, uten at det går på bekostningen av deres barn.😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2019 den 15.14, Sommernatt skrev:

Så enig! Føler at Luna alltid er syk også. 

Hun er faktisk syk idag 🤷🏻‍♀️🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt som er skrevet her. Har fulgt kanalen siden start, fulgte, følger ikke så mye mer, ikke gjort det på en stund. Syntes de var gode, synes de i dag er blitt typ skikkelige ...skal være så riktige...det er ikke ekte mer...mistet sjarmen sin...tunge temaer, moralske gjester...blitt litt sånn pekefinger kanal...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
10 timer siden, BethD skrev:

Jeg trodde medlemmene av mammabanden skulle være nettopp det? Mamma? Hun som var der igår hadde ingen barn?

Jeg tenkte akkurat det samme. Måtte sjekke flere ganger at det var mammabanden kanalen jeg så på. Det var jo bare en slags "vlog" uten mål og mening følte jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pioner skrev:

Jeg tenkte akkurat det samme. Måtte sjekke flere ganger at det var mammabanden kanalen jeg så på. Det var jo bare en slags "vlog" uten mål og mening følte jeg.

Samme her, ingenting galt med jenta, men det der var uventet og litt rart av mammabanden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at de faste er lei av kanalen, at de synes hele greia er kjedelig og til bry i hverdagen deres. 

Endret av Kala
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har skrevet om det på Instagram. Hun som var på igår er en patreon som har fulgt de i tykt og tynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsket mammabanden i starten og mange andre kontoer hadde hatt mye å lære av de. Håper de kan komme tilbake til det de en gang var, for nå titter jeg bare innom i ny og ne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er favorittene Thea i Dubai, The og Grim😍 i hovedsak skroller jeg forbi de andre, syns det er en evig reprise der inne... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 12.15, Skrukketroll skrev:

Luna er sarkastisk og det er ikke alle som forstår hennes sans for humor.
Jeg liker denne Mammagruppen! En flott voksen gjeng som gir oss gratis underholdning, uten at det går på bekostningen av deres barn.😊

Er så enig! Det er og forblir den beste mammasnap kanalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
På 3.1.2020 den 23.32, Birdo skrev:

De har skrevet om det på Instagram. Hun som var på igår er en patreon som har fulgt de i tykt og tynt. 

Da burde dét ha blitt nevnt av snapperen, og kanskje gjort et tema ut av det også? Hele dagen var megaklein, som om det var skikkelig tatt på sparket, ingenting var planlagt eller noe. For all del, jenta var skjønn, men jeg venta hele tiden på et "nå skal jeg snakke om hvorfor jeg er her i dag!" men det kom aldri. Hun var så vidt innom det at hun digga mammabanden, bare... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...