Gå til innhold

Forskjell på sæd, eller noe galt? Orker ikke tanken på å få sæden hans i munn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Paramount skrev:

Ok, det gjelder sikkert ikke absolutt alle, bare mange.

Eller noen bare har dårlig fittesaft? Det er jo sant det du sier, spesielt at den endrer seg etter hvor man er i syklusen. Dette er jo for at spermen skal komme seg til egget. Men vedkommende som ikke kan få klissete fittesaft er kanskje ikke så fruktbar? 

Anonymkode: ff752...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en som hadde veldig tykk sæd. Det var nesten litt vanskelig å svelge den fordi det var så lite flytende og han kom alltid veldig mye. Han var ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Herix skrev:

Tror ikke eksen din har sædceller, høres jo ut som han har steril om det er blank sæd

Du får ikke blank sæd, selv om du er steril, da det er væsken som er hvit og ikke sædcellene :) Høres rart ut med helt blank utløsning  med mindre han ikke onanerer veldig mye , da kan den bli mer utvannet på en måte.

Alle som jeg har hatt sex med, har hatt hvit sæd.

Men det er forskjell på smaken hos menn, noen smaker strammere enn andre :) Det avhenger også hva de har spist og sånn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Du får ikke blank sæd, selv om du er steril, da det er væsken som er hvit og ikke sædcellene :) Høres rart ut med helt blank utløsning  med mindre han ikke onanerer veldig mye , da kan den bli mer utvannet på en måte.

Alle som jeg har hatt sex med, har hatt hvit sæd.

Men det er forskjell på smaken hos menn, noen smaker strammere enn andre :) Det avhenger også hva de har spist og sånn :)

Jeg har lest at det er sædcellene som gjør sæden hvit, og at den blir blankere jo mindre sperm sæden din inneholder da. Jo mindre sædceller den inneholder jo tynnere blir den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Herix skrev:

Jeg har lest at det er sædcellene som gjør sæden hvit, og at den blir blankere jo mindre sperm sæden din inneholder da. Jo mindre sædceller den inneholder jo tynnere blir den også.

Det er sædvæsken fra sædlederne og væsken fra prostata som er hvit :) Sædceller produseres i testiklene :) Fikk forklart det fra urolog da eksen steriliserte seg, at alt ville bli som før og han hadde utløsning som vanlig med hvit sædvæske . Da har jeg i såfall fått feil informasjon , men eksen sprutet ut hvit væske som vanlig iallefall 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Du får ikke blank sæd, selv om du er steril, da det er væsken som er hvit og ikke sædcellene :) Høres rart ut med helt blank utløsning  med mindre han ikke onanerer veldig mye , da kan den bli mer utvannet på en måte.

Alle som jeg har hatt sex med, har hatt hvit sæd.

Men det er forskjell på smaken hos menn, noen smaker strammere enn andre :) Det avhenger også hva de har spist og sånn :)

Han ronka mye + at vi hadde sex 1-2 ganger om dagen. Han var kåt 24/7 og jeg orket ikke å være med på det knulle opplegget hans "40" ganger om dagen i 3 år, så han måtte gå å ronke bare jeg kysset han eller satt meg vedsiden av han i soffan. Var slitsomt men ja han ronka mye. 

Men syns uansett det er rart at jeg ikke opplevede en eneste gang at den var hvit hvis det er det som er normalt. 

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...