Gå til innhold

Forskjell på sæd, eller noe galt? Orker ikke tanken på å få sæden hans i munn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Paramount skrev:

Greit nok, tenkte ikke på akkurat det jeg da. Men det endrer konsistens. Det kan henge fast i fingrene, og da får du tråder.

Nei.... absolutt ikke. 

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uvanlig det du beskriver, i den grad det finnes en normal. Noen har tynn sæd, andre tykk. Mengden varierer...

Hvis jeg er dehydrert er sæden gjerne tykk og klumpete. Vanligvis ganske tykk men smelter fort. Og alltid hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.... absolutt ikke. 

Anonymkode: 34b31...9aa

Ok, det gjelder sikkert ikke absolutt alle, bare mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette varierer fra person til person. Er bare å la være å få dette i kjeften når du suger han. Verre er det ikke. Og ja, vi er mange som ikke svelger av slike grunner. 

Anonymkode: fbd65...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette varierer fra person til person. Er bare å la være å få dette i kjeften når du suger han. Verre er det ikke. Og ja, vi er mange som ikke svelger av slike grunner. 

Anonymkode: fbd65...6e2

Jeg syntes jo det er kjipt å være "den kjipe dama" som ikke svelger. Har aldri hatt problem med det før...og liker egentlig å svelge, men ikke når det skal være sånn..

Anonymkode: 34b31...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min erfaring er det mer unormalt med helt blank og flytende sæd enn hvit og slimete. 

Anonymkode: c7173...d83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter min erfaring er det mer unormalt med helt blank og flytende sæd enn hvit og slimete. 

Anonymkode: c7173...d83

Huff, enda en ting å savne ved eksen da 😂neiånei... 

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Herix skrev:

Tror ikke eksen din har sædceller, høres jo ut som han har steril om det er blank sæd

Ja kan det være det? Han nevnte en gang at han tror han er steril av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor han trodde det, men. 

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan det være det? Han nevnte en gang at han tror han er steril av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor han trodde det, men. 

Anonymkode: 34b31...9aa

Har aldri i mitt liv sett en utløsning med helt blank sæd, bare precum og kanskje litt blankere innimellom. Men 3 ÅR med kun blank utløsning høres ikke normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Herix skrev:

Har aldri i mitt liv sett en utløsning med helt blank sæd, bare precum og kanskje litt blankere innimellom. Men 3 ÅR med kun blank utløsning høres ikke normalt ut.

Får bare håpe drittsekken er steril da :) hadde vært det beste for samfunnet at han var det 😅

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :fnise: For en fin skildring. Skriv bok! Men altså, har for det meste selv bare merket forskjell på lukta. Ingen har luktet vondt altså(bank i bordet!), men det har liksom luktet, vel, sæd:P Han jeg er med nå lukter nesten ingenting.

Anonymkode: 8d179...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner du eksen?

Anonymkode: 07c55...8fa

Det har da ikke noe med saken å gjøre? 😂 sæden til han nye blir ikke annerledes om jeg savner han eller ikke. Men nei jeg savner han ikke (lenger). Så er den saken ute av tråden ;)

Anonymkode: 34b31...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syntes jo det er kjipt å være "den kjipe dama" som ikke svelger. Har aldri hatt problem med det før...og liker egentlig å svelge, men ikke når det skal være sånn..

Anonymkode: 34b31...9aa

Jeg vet ikke om du trenger å være så veldig bekymra for akkurat det. Det er tross alt ikke alle damer som liker å svelge eller få sæd i munnen i det hele tatt, uavhengig av, vel, "kvaliteten" på den.

Som mann synes jeg det er herlig å få komme i munnen på hun jeg har sex med, men å alltid forvente det er jo en helt annen sak. Og selv om det er fint å gjøre ting for hverandre selv om man ikke nødvendigvis alltid får så mye ut av dem selv, så spruter jeg heller et annet sted enn i munnen på noen som misliker det men gjør det allikevel fordi hun tror det forventes. Sånt er bare avtennende uansett. 

Som den gentlemannen jeg er ;) så prøver jeg selvfølgelig å gjøre opplevelsen mest mulig delikat (kosthold har noe å si) for hun som suger meg, men det kan jo virke som han fyren din har utfordringer som strekker seg litt lenger enn å bare bedre smaken. Da er det nok greit å bare si at du rett og slett ikke liker å få spruten i munnen, at du aldri har gjort det, så skjønner han nok det - hvis han er en ålreit fyr - og du slipper i hvert fall å såre ham og få ham til å gå resten av livet og tenke på seg selv som et gedigent, frastøtende slim-monster. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sæden blir tykk visst mannen tømmer seg sjelden.

Onanerer mannen og tømmer seg ofte noe han bør gjøre blir sæden mer tyntflytende.

Menn børe tømme seg hver dag, hyppige utløsninger hjelper mot prostatakreft.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Siden jeg ikke er doktor, med forbehold. )
En tin er helt sikkert. Når det kommer til både smak, konsistens og farge på så vel mannlige som kvinnelige kjønnsafter, er det mange faktorer som på virker disse. 
En av dem, er hormoner. Generelt kan vi at dere kvinne avhengig av hvor dere befinner dere i den månedlige syklusen, luter og saker litt forskjellig. Hos enkelte kan variasjonen være relativt stor, mens hos andre er den knapt merkbar.  Alle er forskjellige.
Alt vi putter i oss, dvs mat drikke, tobakk , alkohol, medisiner, for å nevne noen, har uten tvil stor påvirkning hva angår smaken på saftene våre. Sitron: hvis man drikker et glass sitronvann vær dag til middag, vet vi at saken av dem blir nærmest nøytral. Etter allerede tre fire dager vi de smake «riktig». Pasta derimot, fordi det er kokt mel – en melgraut om du vil, gir en emmen smak.
Hvordan konsistensen påvirkes av de to nevnte vet jeg ikke. (har aldri testet det). Men fordi pasta som sagt en enst jule graut, kan det tenkes, at den er en av flere faktorer som er med på å gjøre seden han seg og klumpete. Den eneste muligheten for å finne det ut, er selvsagt å kutte ut pasta spising et par uker.    
       
   
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...