Gå til innhold

Er dette embryo? Advarsel! *bilde*


Gjest Kariannne

Anbefalte innlegg

På 10.10.2019 den 14.42, Kariannne skrev:

Beklager så mye til alle dere som føler dere støtt av innlegget mitt, det var virkelig ikke meningen, men jeg tenkte jeg ville få best svar her på om det faktisk var embryoet jeg hadde i hånden min og tok bilde av. Som nevnt, ja, jeg tok en abort, jeg har min grunn, men den er min og ikke noe jeg ønsker å dele. Dette har jeg holdt tett til brystet mitt og jeg har aldri turt å spørre noen om hva det på bildet faktisk var. Det var ufattelig dumt av meg å spørre her, jeg ser jo det nå. Jeg beklager nok en gang . Jeg håper hver og en av dere virkelig får deres største ønske oppfylt❤️ 

Også er det lov å være litt grei med hverandre❤️

Du skrev tydelig hva det gjaldt, om noen føler seg støtt er der fullt og helt deres egen feil. De klikket seg inn på innlegget.

Jeg syns ikke det var så dumt. Det er mye lavere terskel for å gjøre noe sånt her inne fremfor at  du skulle bestilt legetime, ventet i to uker, også evt vist det da, ansikt til ansikt dele noe veldig intimt.

Vi vet ikke om du faktisk ønsket barnet og derfor postet det her inne. Uansett grunnen så var det overveiende grunner for deg da for at du ikke kunne få dette barnet nå, derfor tok du valget du tok. Noe som var for ditt og barnets beste. 

Jeg er stolt av at du tok et fornuftig valg iforhold til omstendighetene, og det syns jeg du også skal være. ♥️

 

Anonymkode: 8d308...292

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev tydelig hva det gjaldt, om noen føler seg støtt er der fullt og helt deres egen feil. De klikket seg inn på innlegget.

Jeg syns ikke det var så dumt. Det er mye lavere terskel for å gjøre noe sånt her inne fremfor at  du skulle bestilt legetime, ventet i to uker, også evt vist det da, ansikt til ansikt dele noe veldig intimt.

Vi vet ikke om du faktisk ønsket barnet og derfor postet det her inne. Uansett grunnen så var det overveiende grunner for deg da for at du ikke kunne få dette barnet nå, derfor tok du valget du tok. Noe som var for ditt og barnets beste. 

Jeg er stolt av at du tok et fornuftig valg iforhold til omstendighetene, og det syns jeg du også skal være. ♥️

 

Anonymkode: 8d308...292

❤️❤️ takk for gode ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...