Gå til innhold

Er dette embryo? Advarsel! *bilde*


Gjest Kariannne

Anbefalte innlegg

Wow. Det var vakkert og spesielt - takk for at du delte det, det var faktisk rørende å se. Sender klemmer ❤️

Anonymkode: 0d793...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det kan være en trøst (jeg synes i alle fall det er en trøst) så var det muligens noe galt med embryoet eller noe annet galt som gjorde at kroppen din støtet det fra seg. 

Anonymkode: 03149...151

Takk, men det var en selvbestemt abort. Vanskelig situasjon og det rette valget der og da, men nå som det er rundt termin tider  tenker jeg mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Det var vakkert og spesielt - takk for at du delte det, det var faktisk rørende å se. Sender klemmer ❤️

Anonymkode: 0d793...218

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot abort i utgangspunktet, mennesker har som regel forskjellige (gode) grunner for valgene de tar... men her har du altså lagt ut bilde av et kommende barn, som du selv valgte å ta bort?

Hvorfor? 

Hva skal du med de bildene?

Du ville jo ikke ha det barnet.

Kjenner jeg ble litt uvel nå, beklager det, men dette var litt mye😰

Anonymkode: b3999...ff8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kariannne skrev:

Takk, men det var en selvbestemt abort. Vanskelig situasjon og det rette valget der og da, men nå som det er rundt termin tider  tenker jeg mye. 

Det var en detalje du kunne tatt med i første innlegg.

Tenk at jeg som ufrivillig barneløse  i 3 lange år, ga min medfølelse for ei som valgte selvbestemt abort🙄

Anonymkode: 1511a...47f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en detalje du kunne tatt med i første innlegg.

Tenk at jeg som ufrivillig barneløse  i 3 lange år, ga min medfølelse for ei som valgte selvbestemt abort🙄

Anonymkode: 1511a...47f

Nå ønsker jeg ikke dele omstendighetene her, men forstår det. Beklager ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe i mot abort i utgangspunktet, mennesker har som regel forskjellige (gode) grunner for valgene de tar... men her har du altså lagt ut bilde av et kommende barn, som du selv valgte å ta bort?

Hvorfor? 

Hva skal du med de bildene?

Du ville jo ikke ha det barnet.

Kjenner jeg ble litt uvel nå, beklager det, men dette var litt mye😰

Anonymkode: b3999...ff8

Beklager at jeg gjorde deg uvel, og sikkert andre også. Ønsker dere alt godt ❤️

Sletter tråden nå. Fikk svar på det jeg trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kariannne skrev:

Beklager at jeg gjorde deg uvel, og sikkert andre også. Ønsker dere alt godt ❤️

Sletter tråden nå. Fikk svar på det jeg trengte.

Du ønsker alle alt godt? Vet du hvilken side du poster på? 

Helt utrolig! 

Anonymkode: b3999...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en detalje du kunne tatt med i første innlegg.

Tenk at jeg som ufrivillig barneløse  i 3 lange år, ga min medfølelse for ei som valgte selvbestemt abort🙄

Anonymkode: 1511a...47f

Du vet, det hjelper ikke deg som ufrivillig barnløs om noen velger å ikke ta abort. Du kommer fortsatt til å være ufrivillig barnløs. Medfølelse kan man ha uansett, og det er som regel gode grunner til at folk velger å ta abort.

Anonymkode: 03149...151

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et usedvanlig merkelig sted å poste dette må jeg si. Godt du fikk din nyskjerrighet dekket Hi, for dette ble faktisk litt hjerterått med tanke på emnet du poster i. Er lov å tenke seg om neste gang..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en her over skriver, dere blir ikke mindre barnløse over at andre tar abort.

Anonymkode: 4b01a...102

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Beklager så mye til alle dere som føler dere støtt av innlegget mitt, det var virkelig ikke meningen, men jeg tenkte jeg ville få best svar her på om det faktisk var embryoet jeg hadde i hånden min og tok bilde av. Som nevnt, ja, jeg tok en abort, jeg har min grunn, men den er min og ikke noe jeg ønsker å dele. Dette har jeg holdt tett til brystet mitt og jeg har aldri turt å spørre noen om hva det på bildet faktisk var. Det var ufattelig dumt av meg å spørre her, jeg ser jo det nå. Jeg beklager nok en gang . Jeg håper hver og en av dere virkelig får deres største ønske oppfylt❤️ 

Også er det lov å være litt grei med hverandre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sacramone skrev:

Dette var et usedvanlig merkelig sted å poste dette må jeg si. Godt du fikk din nyskjerrighet dekket Hi, for dette ble faktisk litt hjerterått med tanke på emnet du poster i. Er lov å tenke seg om neste gang..

Men i alle dager, du visste jo til og med hva du klikket deg inn på. Eller kan du ikke lese trådtittel før du går inn på tråder? 

Nei, andre blir ikke mindre barnløse, og vet du: mange har godt av å se hvor fort et embryo utvikler seg. 

Anonymkode: 15621...06c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe i mot abort i utgangspunktet, mennesker har som regel forskjellige (gode) grunner for valgene de tar... men her har du altså lagt ut bilde av et kommende barn, som du selv valgte å ta bort?

Hvorfor? 

Hva skal du med de bildene?

Du ville jo ikke ha det barnet.

Kjenner jeg ble litt uvel nå, beklager det, men dette var litt mye😰

Anonymkode: b3999...ff8

For du klarte ikke å lese overskriften før du trykket deg inn? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en detalje du kunne tatt med i første innlegg.

Tenk at jeg som ufrivillig barneløse  i 3 lange år, ga min medfølelse for ei som valgte selvbestemt abort🙄

Anonymkode: 1511a...47f

Jah, ush. Må være fælt for deg at andre mennesker er i så vanskelige omstendigheter at abort, hvor de sliter i etterkant, er beste utvei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må slutte å la egen sorg og sinne gå ut over andre. Ts liv og ditt har ingenting med hverandre å gjøre. At du ikke kan få barn er ikke noe Ts skal føle skyld over, bare fordi hun kan få barn, men var i en situasjon som gjorde at hun valgte å ikke få det. Utrolig hvordan enkelte kan få det til å handle om seg selv. Reality check, Verden dreier seg ikke kun om dere🙄🙄

Anonymkode: 61ba4...868

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dette er i forum for Prøvere og Ufrivillig barnløshet.

Selvbestemt abort hører IKKE hjemme her.. 

Anonymkode: 1511a...47f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er i forum for Prøvere og Ufrivillig barnløshet.

Selvbestemt abort hører IKKE hjemme her.. 

Anonymkode: 1511a...47f

Nå var det heller ikke ett spørsmål som omdreide seg abort. Ts spør om det er ett embryo på bildet. Ett embryo er like fullt ett embryo uansett om mor har valgt abort eller spontanabortert det. Å det var spørsmål om embryoet på bildet var ett embryo. Ts nevnte bare at det var selvbestemt litt etterpå, noe som er helt irrelevant til hovedspørsmålet hennes. Nå må folk gi seg!

Anonymkode: 61ba4...868

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kariannne skrev:

Beklager så mye til alle dere som føler dere støtt av innlegget mitt, det var virkelig ikke meningen, men jeg tenkte jeg ville få best svar her på om det faktisk var embryoet jeg hadde i hånden min og tok bilde av. Som nevnt, ja, jeg tok en abort, jeg har min grunn, men den er min og ikke noe jeg ønsker å dele. Dette har jeg holdt tett til brystet mitt og jeg har aldri turt å spørre noen om hva det på bildet faktisk var. Det var ufattelig dumt av meg å spørre her, jeg ser jo det nå. Jeg beklager nok en gang . Jeg håper hver og en av dere virkelig får deres største ønske oppfylt❤️ 

Også er det lov å være litt grei med hverandre❤️

Enig med deg. Håper det går bra med deg❤️ Skjønner at det kan være tøft rundt termindato. Det er helt lov å kjenne på at en del av deg ønsket barnet, men at det beste for alle var dette utfallet. Vet ikke om det er det du tenker da, kan hende jeg legger ord i munnen på deg, beklager det. Skjønner også at enkelte synes det er vanskelig å høre om en abort, men helt ærlig - jeg tenker at alle må kunne utvise empati og omtanke for en person som har det vanskelig, uansett egen livssituasjon. Man må kunne se forbi egne problemer og vise omtanke for andre. Dette handler ikke om oss andre, det handler om TS’ problem.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er i forum for Prøvere og Ufrivillig barnløshet.

Selvbestemt abort hører IKKE hjemme her.. 

Anonymkode: 1511a...47f

Hun postet kanskje i feil forum. Hun har antageligvis skjønt det nå. Hun mente neppe å støte noen, men hun har hatt det vanskelig. Hun har nok skjønt at enkelte mener at det ikke er rett forum. Så nå kan vi la den ligge. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...