AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #141 Del Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange som ikke kan gi blod da. Anonymkode: 533f8...c58 Men nå har jeg heller ikke nevnt noe om de som ikke kan gi Anonymkode: b9479...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #142 Del Skrevet 9. oktober 2019 Og. Jeg er så driiiiiitlei alle veganere. «Veganisme». Godkjent livsstil. Herregud. Det irriterer meg. Veldig! Anonymkode: c7b39...149 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #143 Del Skrevet 9. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med meg da? Jeg er for både blodgivning og organdonasjon, og er organdonor, men har sprøyteskrekk så klarer ikke å gi blod. Anonymkode: 773b3...7ee Men da klarer du nok ikke å ta imot blod heller da? Nei, jeg syns ikke sprøyteskrekk er god nok grunn til å ikke være med på livreddende "dugnad". Anonymkode: b9479...167 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 9. oktober 2019 #144 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg synes ikke man burde betale bompenger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #145 Del Skrevet 9. oktober 2019 Vi skulle ikke lagt to pinner i kors engang for å få Joshua French ut av fengsel og hjem til Norge. Alt av sport er gørr og uinteressant å se på, uansett om Norge befinner seg på topp i aktuell sport. Klarer fex ikke engasjere meg i hvordan det går med Ingebrigtsen-brødrene. Endel unge mennesker er altfor ukritiske til hvem de har sex med og hva som 'må' prøves ut. Anonymkode: 3ea69...f71 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #146 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg er møkklei Greta Thunberg og alt klimamaset. Det er sikkert menneskeskapt, det er jeg enig i. Men å protestere, rope og gnåle om det hjelper ikke på noe. Jeg tror ikke det vil stoppe klimaendringene. Jeg bryr meg null og nix om brexit, lei av å høre om det å. Jeg er lei alt prat om vegan og at det er galt å spise kjøtt. Som at det er bedre å importere alt mulig rart fra utlandet. Da kan vi snakke om klima🙄 det blir sikkert bedre av langtransportert tull fra andre siden av kloden🤦🏻♀️ Ja til norsk landbruk og kortreist mat!! Anonymkode: 9aeaf...4fb 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. oktober 2019 #147 Del Skrevet 9. oktober 2019 • Abort er drap og bør forbys. • Det burde vært obligatorisk undervisning om psykisk helse helt fra barneskolealder av. • Mange barn trenger barnevernet. I en del saker griper de inn altfor sent, noe som gjør at mange barn føler seg sviktet fordi de ikke får hjelp. • Det burde vært mye strengere å få stille autisme-diagnose på barn som har vært utsatt for omsorgssvikt/traumer da dette kan forveksles. • Mobberne bør bytte skole, ikke ofrene. • Straffene for voldtekt bør økes betraktelig. Slike mennesker skal ikke få vandre fritt på gata! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #148 Del Skrevet 10. oktober 2019 20 hours ago, Rosetelys said: Statsborgerskap burde kun gis ut ved fødsel og ikke være noe man kan få senere i livet. Har man foreldre med forskjellige statsborgerskap kan man ha maks to statsborgerskap selv. Ett fra far og ett fra mor. Lite gjennomtenkt synspunkt. Men hvis du er født i et annet land enn din far og din mor, feks i USA (der det å bli født der er kvalifiserende), skal du da ikke få ha statsborgerskap fra landet du er født I? Eller hvis du blir adoptert, skal barnet fortsatt være statsborger av Colombia eller Etiopia? Anonymkode: 523ec...0d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 10. oktober 2019 #149 Del Skrevet 10. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, hallo... Det er ingen som har benektet at han ikke er en terrorist. Hvor har du hørt dette liksom? Anonymkode: 878af...8b2 Det er da nok av de som sier "Men han hadde jo et poeng...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #150 Del Skrevet 10. oktober 2019 12 timer siden, Anonymus Notarius skrev: Jeg synes narkotika bør avkriminaliseres så lenge det dreier seg om besittelse til eget forbruk, det er "victimless crime" Det er lite nyansert å si at det er en "victimless crime". Hva med barna, øvrig familie, samfunnet når det går ut over helse, arbeidsevne osv.? Nei, det er på ingen måten en "victimless crime". Anonymkode: fbf66...dcd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 10. oktober 2019 #151 Del Skrevet 10. oktober 2019 • Jeg er for aktiv dødshjelp. •Jeg mener at tvangssterilisering er helt innafor. •Det burde vært pålagt at alle som prøver å få barn må gå på foreldrekurs. Det samme gjelder de som ønsker å skaffe seg hund. •Jeg er for abort, og jeg mener at mannen burde hatt en viss innflytelse på valget. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #152 Del Skrevet 10. oktober 2019 Menn burde få ta økonomisk abort Anonymkode: 78620...d8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #153 Del Skrevet 10. oktober 2019 13 minutter siden, 007_008_007 skrev: Det er da nok av de som sier "Men han hadde jo et poeng...". Men er de enige med handlingene hans? Anonymkode: 78620...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. oktober 2019 #154 Del Skrevet 10. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lite nyansert å si at det er en "victimless crime". Hva med barna, øvrig familie, samfunnet når det går ut over helse, arbeidsevne osv.? Nei, det er på ingen måten en "victimless crime". Anonymkode: fbf66...dcd Det er jo ikke mulig å straffe folk for alle eventuelle ringvirkninger av handlingene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #155 Del Skrevet 10. oktober 2019 5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Det er jo ikke mulig å straffe folk for alle eventuelle ringvirkninger av handlingene deres. Og derfor har man kriminalisert narkotika, fordi man ser hva slags ringvirkninger det har. Anonymkode: fbf66...dcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #156 Del Skrevet 10. oktober 2019 Tar denne som anonym, ettersom jeg tror det er den mest politisk ukorrekte meningen jeg har: Jeg synes ikke voldtekt er så ille som alle skal ha det til, og mener denne holdningen om at voldtekt er det verste i verden kommer av at vi som samfunn ubevisst mener en kvinnes verdi handler om seksualiteten hennes. Jeg mener den stakkarsliggjøringen og offermentaliteten vi som samfunn har overfor voldtatte er med på å gjøre situasjonen verre for de som har blitt utsatt for det. Ikke lett å komme seg etter en voldtekt når hele samfunnet mener livet ditt er ødelagt. Misforstå meg rett, voldtekt er ikke bra, men jeg synes ikke det er det verste man kan gjøre mot et annet menneske, slik de fleste ser ut til å mene. Jeg synes det er på linje med all annen vold. Grov voldtekt er på lik linje med annen grov vold. Jeg har blitt voldtatt selv, og livet mitt ble ikke ødelagt av den grunn. Tenker sjelden på det i dag. Anonymkode: 03781...648 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. oktober 2019 #157 Del Skrevet 10. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og derfor har man kriminalisert narkotika, fordi man ser hva slags ringvirkninger det har. Anonymkode: fbf66...dcd Så hvorfor har man ikke kriminalisert alkohol, som er mye mer utbredt og har veldig mye større ringvirkninger? Både økonomisk (tapte arbeidsdager, folk med dårlig helse) og sosialt (alle som er alkoholikere eller lever med en)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #158 Del Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Anonymus Notarius skrev: Så hvorfor har man ikke kriminalisert alkohol, som er mye mer utbredt og har veldig mye større ringvirkninger? Både økonomisk (tapte arbeidsdager, folk med dårlig helse) og sosialt (alle som er alkoholikere eller lever med en)? Man har forsøkt, men det var altfor indoktrinert i samfunnet vårt. Anonymkode: fbf66...dcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #159 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg synes tjukke folk tar så mye plass, de vagger når de går og de går ofte med ene hånden veivende frem og tilbake ut i luften.. dessuten er de ikke noe fine å se på. Anonymkode: a26ad...f17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkogPrim Skrevet 10. oktober 2019 #160 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg mener man ikke kan klandre andre for hvordan man selv har det/føler det. Til syvende og sist er det noe en kan velge, og har kontroll over selv. Jeg mener alle burde ha dette utgangspunktet, og liker på ingen måte at kulturen endrer seg i den retningen at det er ok å gi andre skylden for alt. Jeg er også i den oppfatningen at hvis man på død og liv må bære nag, må dette på et tidspunkt oppholde, og man må gå videre i livet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå