AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #61 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg tror elbil er mer skadelig for miljøet enn moderne bensin og diesel biler. Jeg synes det er sært at folk bruker Norrøna klær når de ikke er på fjellet. Jeg synes folk er rare om de har flere enn 3 katter. Anonymkode: 1e772...a0a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #62 Del Skrevet 9. oktober 2019 at høyresiden er for naive folk, og tar det første som høres best ut, men som i realiteten er mye mer innviklet. Anonymkode: 41fcb...901 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #63 Del Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venstresiden =God Høyresiden = Ond Anonymkode: ec323...0ab Sånn der ble det riktig. Anonymkode: 78620...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #64 Del Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det ikke slike land i Europa der det er normen da? Anonymkode: 878af...8b2 Det gjør det kanskje, men langt unna virkeligheten i Norge, der jeg bor og tenker å fortsette å bo. Anonymkode: c26bc...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #65 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Mener at pedofile aldri skal skader barn. (redigert for oppfordring til lovbrudd) At innvandring som er negativ for velferd og trygghet kuttes ut. At ettåringer er for små for barnehage. At mange tar for mye utdanning sitter på skolebenk i årevis, og kommer ut uten å være noe mer nyttig enn at de får et papir som gir inngangsbillett til jobber de kunne klart fint uten seks års høyere utdanning. At menn vokst opp i Midtøsten har dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 52fbf...a66 Endret 13. oktober 2019 av ninab82 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #66 Del Skrevet 9. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan bo litt trangt i en periide, og ha en mindre lån på hus. Man får 7500 nok i kontantstøtte fra NAV. Jwg forsår at aleneforsørgere kan ikke få det til, men de fleste med 2 inntekter kunne ha gjort det. Jeg og mannen har gjennomsnittlig inntekt og får det til, men vi har ikke 2 biler, stor hus og handler mye brukt på finn. Det er omsorgsvikt å sende en baby som ikke kan mer en to ord i barnehage i hele dagen en å ikke kunne kjøpe ting til babyen. Anonymkode: dcaa7...9bf Bo litt trangt, ja. I Oslo koster det flesk selv for en bitteliten ettroms, enten man skal leie eller eie. Med min inntekt kunne jeg ihvertfall bare glemt å kjøpe bolig alene samtidig som jeg skulle forsørge en familie. Så måtte leid. Da måtte jeg fort betalt minst12-15000 i husleie, selv for en liten leilighet, og da hadde jeg hatt 10-13000 igjen til å betale øvrige utgifter og livsopphold til meg selv, partner og barn. Ikke noe rom for sparing og uventede utgifter, snu på hver en krone... Og det er faktisk mange som har samme inntekt som meg, eller lavere... Anonymkode: e4458...ff2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #67 Del Skrevet 9. oktober 2019 Asiatere irriterer vettet av meg. Irriterende å se på, de ler av folk er hånlige og gjerrige som f. Anonymkode: dd53e...6a9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #68 Del Skrevet 9. oktober 2019 Nordmenn lukter stygt fordi de drikker melk og bruker mye melkeprodukter. En sur rotten lukt de fleste ikke merker selv. Kan ikke kamuflere med tannpuss eller tyggis. Anonymkode: 58de6...c4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. oktober 2019 #69 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg liker ikke 17. Mai. Feiringen. Bare mas og gnål hele dagen. Tenk om vi kunne fått være hjemme å kose oss som en familie. Grille å være sammen, men neida! Opp kl 05/06 for å gjøre alle klare å stå time på time som parkeringsvakt eller pølseselger på skolen 🤯 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #70 Del Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nordmenn lukter stygt fordi de drikker melk og bruker mye melkeprodukter. En sur rotten lukt de fleste ikke merker selv. Kan ikke kamuflere med tannpuss eller tyggis. Anonymkode: 58de6...c4b Synes både mørkhudet og asiater har ekkel kroppslukt (mennene mer enn kvinnene). Så det er nok hva man er vandt med. Anonymkode: 1e772...a0a 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #71 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ingen burde få lov til å få flere enn to barn. Europeere er penere enn resten av verden gjennomsnittlig. Anonymkode: 2ee0e...d15 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #72 Del Skrevet 9. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bo litt trangt, ja. I Oslo koster det flesk selv for en bitteliten ettroms, enten man skal leie eller eie. Med min inntekt kunne jeg ihvertfall bare glemt å kjøpe bolig alene samtidig som jeg skulle forsørge en familie. Så måtte leid. Da måtte jeg fort betalt minst12-15000 i husleie, selv for en liten leilighet, og da hadde jeg hatt 10-13000 igjen til å betale øvrige utgifter og livsopphold til meg selv, partner og barn. Ikke noe rom for sparing og uventede utgifter, snu på hver en krone... Og det er faktisk mange som har samme inntekt som meg, eller lavere... Anonymkode: e4458...ff2 jeg sa ikke alle, jeg sa de fleste. jeg ville ha flyttet ut av Oslo. Anonymkode: dcaa7...9bf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 9. oktober 2019 #73 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen burde få lov til å få flere enn to barn. Europeere er penere enn resten av verden gjennomsnittlig. Anonymkode: 2ee0e...d15 Tvungen flerlingabort, med andre ord? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #74 Del Skrevet 9. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asiatere irriterer vettet av meg. Irriterende å se på, de ler av folk er hånlige og gjerrige som f. Anonymkode: dd53e...6a9 Asia er et kontintent.... Anonymkode: 878af...8b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 9. oktober 2019 #75 Del Skrevet 9. oktober 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan bo litt trangt i en periide, og ha en mindre lån på hus. Man får 7500 nok i kontantstøtte fra NAV. Jwg forsår at aleneforsørgere kan ikke få det til, men de fleste med 2 inntekter kunne ha gjort det. Jeg og mannen har gjennomsnittlig inntekt og får det til, men vi har ikke 2 biler, stor hus og handler mye brukt på finn. Det er omsorgsvikt å sende en baby som ikke kan mer en to ord i barnehage i hele dagen en å ikke kunne kjøpe ting til babyen. Anonymkode: dcaa7...9bf Skal man selge leiligheten man eier da, mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #76 Del Skrevet 9. oktober 2019 Synes alle som skal stemme burde avlegge en prøve for å bevise at de vet hva partiene står for og at man må være minst 20 år for å stemme. Synes man skulle vært mer ærlig om hva abort er og innebærer for mor og barn, hatt informasjonskampanjer om det. (Slik at det blir et mer informert valg, og ikke brukt som prevenasjonsmiddel eller tatt fordi situasjonen ikke er perfekt, "det passer bedre om to år". Og at absolutt grense skulle være 12 uker, kun unntak for handicappede.) I dag er abort omtalt som en rotfylling. De som er dømt for pedofili burde vært kjemisk kastrert. Synes offentlig ansatte eller politisk tillitsvalgte som vanskjøtter sin stilling, burde miste jobben eller stå økonomisk ansvarlig. Som ledere i Byråden og Oslo kommune i fm Boligbyggsaken, som Forsvarspersonell med ansvar for fregatten (tusenvis av årsverk må gjøre jobben sin på nytt for å betale inn skatttepenger som skal betale en ny fregatt, i steden for at de mange milliarder av skattepengene kunne gått til skole, sykehjem, barnehager, veier) Anonymkode: 523ec...0d2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #77 Del Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn lukter stygt fordi de drikker melk og bruker mye melkeprodukter. En sur rotten lukt de fleste ikke merker selv. Kan ikke kamuflere med tannpuss eller tyggis. Anonymkode: 58de6...c4b Det er faktisk helt vanlig at alle har ulik kroppslukt. Anonymkode: 878af...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 9. oktober 2019 #78 Del Skrevet 9. oktober 2019 Pugging er nyttig. For å lære noe så er det lurt å pugge noe slik at man har noe å bygge videre på. En knagg. Vi trenger ingen puggeskole. Men litt pugging hver dag er sunt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #79 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, Sinsiew skrev: Skal man selge leiligheten man eier da, mener du? de fleste kjøper seg større bolig med en gang de får barn. kunne ha ventet litt. Anonymkode: dcaa7...9bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 9. oktober 2019 #80 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg syns det burde vært krav til intelligenstest før man får benytte seg av ytringsfriheten 😬 Jeg syns religiøse mennesker er litt enkle og naive..ofte sauer som bare følger strømmen, og dessverre har makt til å ødelegge andre menneskers liv med meninger de egentlig ikke har peiling på 😬 Jeg syns miljødebatten er bra, men enkelte er hjernevasket, og ser ikke hele bildet 😬 Jeg syns pedagogikken i skolesystemet er en vits, og totalt misforstått og feilslått 😬 Jeg vil ha en mye mye strengere asylpolitikk med helt andre krav til asylsøkerne 😬 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå