Gjest Familytree Skrevet 9. oktober 2019 #1 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Abortion, konspirasjonsteorier, monarkiets funksjon, du liker ikke rumpa til Captain America, du hater ski, bruk denne tråden for å uttrykke din mest upopulære mening. Og hvorfor ...🥂 Endret 9. oktober 2019 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg er drit lei Johaug. Anonymkode: 3c3cd...1b8 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majani Skrevet 9. oktober 2019 #3 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg synes ikke afrikanske og asiatiske menn er kjekke. Finnes få unntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg respekterer ikke religiøse mennesker. Anonymkode: 11b2f...906 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 Populært innlegg #5 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg synes innvandring bør begrenses inntil videre. Dvs, ikke studenter osv som kommer for å studere, men folk som skal ha av velferden. Anonymkode: 878af...8b2 82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Del Skrevet 9. oktober 2019 Mødre gir opp amming for lett og kommer med ræva unnskyldninger for å rett og slett ikke gidde å gjøre en innsats. Jeg snakker ikke om de som har medisinske utfordringer fysisk/psykisk og har syke barn. Anonymkode: b3aeb...f99 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg tror ikke at mennesker klarer å skape klimaendringer. Anonymkode: ee850...714 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynlen Skrevet 9. oktober 2019 #8 Del Skrevet 9. oktober 2019 Demokrati er oppskrytt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Del Skrevet 9. oktober 2019 å begynne i barnehage når babyen er 1 år er ikke bra for ungen og de fleste kunne ha fått råd til ubetalt permisjon dersom forbruket deres gikk ned. Bra for ungen og bra for miljøet. Anonymkode: dcaa7...9bf 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg er ikke 100% motstander av vindmølleparker. Anonymkode: 4aea8...e98 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Del Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, Mynlen skrev: Demokrati er oppskrytt. Hva er bedre mener du? Anarki? Anonymkode: 878af...8b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. oktober 2019 #12 Del Skrevet 9. oktober 2019 Grensene burde stenges i hele Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg driter i hele vindmøllegreia. Vindmølle eller ikke vindmølle, bryr meg ikke. Anonymkode: dfdf6...76c 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #14 Del Skrevet 9. oktober 2019 Homofile og lesbiske skulle ikke hatt lov å gifte seg eller få barn. Anonymkode: 3c7fc...0fa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 9. oktober 2019 #15 Del Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er bedre mener du? Anarki? Anonymkode: 878af...8b2 Oy... i denne tråden dømmer vi ikke, vi respekterer andres meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. oktober 2019 #16 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Jeg støtter at kommuner skal slås sammen og synes flere kommuner burde bli slått sammen. Synes også det er helt greit at man slår sammen fylker. Jeg synes at bevegelsesfrihet mellom land i Europa bare burde gjelde Europiske statsborgere (altså personer som er statsborger i et av landene i Europa) Jeg synes at folk som vil ha barn, burde gå igjennom en form for test for å se at de er egnet som foreldre. Innvandringen til Europa burde strammes kraftig inn, Eller stenges fullstendig. Endret 9. oktober 2019 av Aragorn ll Elessar 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #17 Del Skrevet 9. oktober 2019 Synes nordmenn er sure og materialistiske, og synes det er topp med innvandring som kan løse litt opp i den norske egokulturen der alt handler om å få økt verdien på boligen. Anonymkode: 79710...5ee 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #18 Del Skrevet 9. oktober 2019 Det bør strammes inn på innvandringen, eller som en annen skrev, grensene bør stenges. I tillegg bør de uten oppholdstillatelse og tilhørighet her, som kan returnere til hjemland, bli returnert. Norge er på vei inn i en stor eldrebølge vi ikke helt takler, det strammes inn og straffes hos de svakeste i systemet (unge syke skal leve av 130 000 i året!), og det er nå ikke tid og midler for å være gavmild. Nå må vi ta vare på våre egne som trenger det. Anonymkode: bd6d5...3ac 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #19 Del Skrevet 9. oktober 2019 Alle er sin egen lykkes smed og får skylde seg om de ender opp på "livets harde skole". Fattigdom og rusmisbruk er selvforskyldt Anonymkode: 99585...b43 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #20 Del Skrevet 9. oktober 2019 Synes folk på høyresiden er egoistiske, korttenkte, og ofte litt dumme. Anonymkode: 4e434...bfe 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå