Gå til innhold

Gratulerer mor, du vant!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Hvorfor blir han ikke igjen med barna? De er hans ansvar. Dersom mor er så vanskelig burde han iallefall ikke overlate hovedomsorgen til mor. 

Hva har omsorgsevnen til mor å gjøre med konflikten?

Anonymkode: f9053...8e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er rart at du overså så mye. Om hun sitter i stuen din 06:30, så be henne gå, hiv henne ut om du må, med beskjed om at dere tar ikke imot gjester før frokost?

Om hun serverer is i ditt hus, husj henne ut fra kjøkkenet? Si "nå må du gå hjem"? 

Har du oppført deg som en dørmatte, og er forbauset over at smått grenseløse folk tråkker på deg?

Anonymkode: c9eb1...b52

Jeg tok hensyn til barna hennes.

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at hun ikke gjør det. En bagatellmessig ting som det, en sms, ble til og med nedfelt i kontrakt på FVK, men hun bryr seg ikke om det.

Anonymkode: 14868...b01

Ditt hus, dine regler. Dersom mor ikke klarer å innordne seg er det da andre midler som kan benyttes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det mange sider i denne saken..

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som reiser fra barna sine. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har omsorgsevnen til mor å gjøre med konflikten?

Anonymkode: f9053...8e3

Anbefaler deg å lese HI! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har selvfølgelig lov til å flytte hvor du vil. Men dere er vel et par, og hans interesser bør da også taes hensyn til At han velger å flytte fra ungene sine, sier litt om ham, men også om deg og hvordan du tenker.

Hadde dette vært mannen i mitt liv, hadde jeg ikke gått ut så høyt og hevdet at jeg gjør som jeg vil og flytter hvor jeg vil, da hadde det vært en diskusjon om mine og hans behov, men først og fremst ungenes behov.

Ingen ex hadde noen gang fått satt sin fot inn i huset her med mindre hun var velkommen. Jeg låser døren min, og joda du kan godt si til ungene at de ikke skal slippe moren inn. De skjønner såpass etter passert 5 eller noe,

Anonymkode: 3d15a...2b7

Lett å være tøff i kjellerleiligheten din ;) 

Jeg har ikke "gått høyt ut". Jeg har levd med dette i åtte år. Jeg har gjort mitt for å få det til å fungere. Mannen har (så vidt jeg vet) gjort sitt, med samtaler, FVK og fandens oldemor. Ingenting hjelper, og det blir ikke bedre.

Jeg har heller aldri sagt til ham "jeg flytter hvor jeg vil". Men nå, når det er en realitet at jeg ikke kan mer med dette, og skal flytte, så drar jeg dit jeg vil.

Og du! Jeg synes faktisk ikke man skal si til unger at de ikke kan slippe inn moren sin. Det er ikke selve fanden de slipper inn, og det skal de slippe å føle på også.

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Ditt hus, dine regler. Dersom mor ikke klarer å innordne seg er det da andre midler som kan benyttes. 

Få høre. Hva da ?

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Anbefaler deg å lese HI! 

Jeg tror at mor er en god mor. Jeg misliker henne sterkt pga alt som har skjedd, men det hun har gjort har vært av motvilje mot far, og for alt jeg vet: Meg. 

Anonymkode: 14868...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Få høre. Hva da ?

Anonymkode: 14868...b01

Du står opp for deg selv, sender barna på rommet og sier at; du må gå! Du er ikke velkommen her. Noter så ned alle uønskede situasjoner. Denne informasjonen kan benyttes i mekling. 

At far flytter fra egne barn er uforståelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å være tøff i kjellerleiligheten din ;) 

Jeg har ikke "gått høyt ut". Jeg har levd med dette i åtte år. Jeg har gjort mitt for å få det til å fungere. Mannen har (så vidt jeg vet) gjort sitt, med samtaler, FVK og fandens oldemor. Ingenting hjelper, og det blir ikke bedre.

Jeg har heller aldri sagt til ham "jeg flytter hvor jeg vil". Men nå, når det er en realitet at jeg ikke kan mer med dette, og skal flytte, så drar jeg dit jeg vil.

Og du! Jeg synes faktisk ikke man skal si til unger at de ikke kan slippe inn moren sin. Det er ikke selve fanden de slipper inn, og det skal de slippe å føle på også.

Anonymkode: 14868...b01

Kjeller leilighet? Hva snakker du om? Jeg bor i hus med låst dør.

Ut i fra svarene dine i denne tråden tror jeg ikke du er så lett å ha med å gjøre heller.

Anonymkode: 3d15a...2b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at mor er en god mor. Jeg misliker henne sterkt pga alt som har skjedd, men det hun har gjort har vært av motvilje mot far, og for alt jeg vet: Meg. 

Anonymkode: 14868...b01

Hva har så far gjort for å få en slutt på dette tullet? Å flytte er ikke en god løsning for barna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Du står opp for deg selv, sender barna på rommet og sier at; du må gå! Du er ikke velkommen her. Noter så ned alle uønskede situasjoner. Denne informasjonen kan benyttes i mekling. 

At far flytter fra egne barn er uforståelig. 

Mekling om hva?
Jeg trodde ellers det kom klart fram at man har snakket med mor om regler. Både f2f og på FVK.

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjeller leilighet? Hva snakker du om? Jeg bor i hus med låst dør.

Ut i fra svarene dine i denne tråden tror jeg ikke du er så lett å ha med å gjøre heller.

Anonymkode: 3d15a...2b7

Nei, det kan hende. Jeg har vært lett å ha med å gjøre alt for lenge. Men jeg har ikke tenkt å sette barna i skvis, ved å (som noen rådet til her) fortelle moren deres at hun ikke er velkommen her, mens de sitter på rommene sine og sikkert ikke får med seg noenting 😛

I stedet velger jeg å dra meg vekk fra det hele. At far velger det samme, det kan ikke jeg svare for.

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hva har så far gjort for å få en slutt på dette tullet? Å flytte er ikke en god løsning for barna. 

Som jeg har sagt allerede: Snakket med henne og lagd avtaler, som hun ikke overholder, på FVK.

Anonymkode: 14868...b01

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å være tøff i kjellerleiligheten din ;) 

Jeg har ikke "gått høyt ut". Jeg har levd med dette i åtte år. Jeg har gjort mitt for å få det til å fungere. Mannen har (så vidt jeg vet) gjort sitt, med samtaler, FVK og fandens oldemor. Ingenting hjelper, og det blir ikke bedre.

Jeg har heller aldri sagt til ham "jeg flytter hvor jeg vil". Men nå, når det er en realitet at jeg ikke kan mer med dette, og skal flytte, så drar jeg dit jeg vil.

Og du! Jeg synes faktisk ikke man skal si til unger at de ikke kan slippe inn moren sin. Det er ikke selve fanden de slipper inn, og det skal de slippe å føle på også.

Anonymkode: 14868...b01

Den var drøy.. kjellerleilighet.. 

Tror ikke du har tatt høyde for at det er mange som reagerer på at foreldre reiser fra barna sine. 
Det går helt fint å si at mor må ringe på, sende SMS ol dersom hun vil inn i deres hus da hun ikke bor der. 
 

Denne situasjonen har dere voksne, du og fr ansvar for som ikke har satt grenser!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mekling om hva?
Jeg trodde ellers det kom klart fram at man har snakket med mor om regler. Både f2f og på FVK.

Anonymkode: 14868...b01

Er du interessert i endre denne situasjonen eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gamle barna er - men jeg vet hva det vil si for barna og vokse opp med en pappa som ikke bryr seg, eller er der når de trenger han.

En mann med små barn, som velger å flytte 100 mil unna- er ingen mann i mine øyne.

Men lykke til med flyttingen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg har sagt allerede: Snakket med henne og lagd avtaler, som hun ikke overholder, på FVK.

Anonymkode: 14868...b01

Hva har han så gjort videre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, xinnia skrev:

En mann med små barn, som velger å flytte 100 mil unna- er ingen mann i mine øyne. 

Det var vel derfor han var lett å overta. 😌

Anonymkode: 4adc6...8a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...