Gå til innhold

Gratulerer mor, du vant!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tror det er best for en mann å forlate barna sine? Jaja. Sier mye om dere begge... 

Lykke til, håper virkelig det går bra for alle de involverte. 

Anonymkode: b0e51...b63

Han forlater jo ikke barna. Les hva Ts skriver. Ene skal studere og flytter, den andre vurderer å flytte med far. 

Ts har ikke tvunget far til å flytte. Men mor gjør det umulig for dem å bo der. 

Anonymkode: 2f5a3...b81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker den yngste om å evt bli igjen hos mor alene?

Anonymkode: c3754...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 22.21, Sylveon skrev:

Hun sier jo HI at mor går inn når døren ikke er låst. Hun sier at hun ikke ønsker å leve bak låste dører som en kriminell og der hun bor så låser man ikke på natten. Hun sier: De gangene døren er låst så låser barna opp

Ja nettopp 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Såååå enig her!

Til ts: Sender deg masse klemmer også 👩‍❤️‍👨.  Forstår så godt at du vil ha unna hans barn, for å få plass og penger til egne! Det er bare naturlig! Man vil jo bygge et eget rede til egne barn uten gjøkunger! 

 

Anonymkode: 86145...e6e

Jeg synes det er ganske ufyselig gjort å tillegge TS slike motiver.

Anonymkode: c22cb...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Og det er virkelig ikke sært å ha låst dør. Vi har smekklås på ytterdøren, alltid låst.

 

Det kommer da helt an på hvor man bor. Dvs. det er jo uansett ikke sært, men det er heller ikke alle steder det er nødvendig å låse til alle tider. I barndomshjemmet mitt har vi fremdeles åpen dør på dagtid selv om vi naturligvis låser om natten.

Det er da uansett ikke hovedpoenget. 

Poenget (slik jeg leser det) er at TS har fått evig nok av eks som frekventerer hjemmet i tid og (særlig i) utide og dermed har bestemt seg for å flytte. Da forstår jeg godt at hun flytter til et sted hun har røtter så fremt hun kan få seg jobb og leilighet der. At mannen velger å flytte med må nødvendigvis stå for hans regning. Jeg leser ikke noe sted at TS har stilt noe ultimatum som tvinger ham med. Tvert i mot, hun sier i klartekst at hun har valgt å flytte, men at han flytter med er helt og fullt hans eget valg. 

Slik jeg leser tidslinjen så må da ungene hans for lengst være blitt såpass store at de kan reise og besøke far uten at mor er med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...