Gå til innhold

Hvis du lot "busken" vokse fritt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
På 6.10.2019 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Hva har et bilde av et kyskhetsbelte å gjøre med HI?

Anonymkode: 3c3af...077

Det er ikke et kyskhetsbelte, det er et strapon-belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Da ville det sett litt rart ut, i og med jeg har tatt laserbehandling på hele stasen bortsett fra på kjønnsleppene.. 

jeg liker ikke å ha hår på fitten, det er ubehagelig. Får vondt, sånn luesveis-vondt og det klør. Syns også det ser veldig fort ustelt ut med hår. 

Anonymkode: 64def...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lett behåret, så fra naturens side har jeg en trekant foran, hår på ytre kjønnslepper, og noen få hår på villstrå helt øverst på lårene. Hårene er "kommunefarget" gråbrune og vokser kanskje til 5-6 cm med en smule krøll. 

Anonymkode: 7be42...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Har du noen peiling på hvordan den vil se ut? 

Desverre er det ikke så mange slike å se lenger, og jeg lurer på om dere damer i det hele tatt har prøvd å la den vokse fritt noen gang. 

I tilfelle, hvor stor, og hvilken farge på hårene? 

Anonymkode: a98d7...275

Jeg har aldri latt det gro mer enn kanskje 5 mm. Jeg vil ikke ha stor busk der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trøndermann skrev:

Veldig få med ordentlig busk her jo... kjedelig 😕

Gledelig, for oss andre. Helt herlig å tenke på hvor mange deilige velfriserte damer som vandrer rundt omkring. 

Anonymkode: 94639...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt naturlig.  Har ikke veldig mye hår, men har på venusberget og ytre kjønnslepper. Krøllete og mørkt. Syns det er godt å ligge å puske seg i hårene og lugge seg litt 😄   

Anonymkode: 912ea...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

De blir slitt foran! Trusene altså.

Anonymkode: cbb69...eb3

Det blir mine også! 😂

Jeg har aldri barbert meg foran. Har barbert meg akkurat mellom beina (dvs det som ikke synes når man står oppreist) noen ganger, men har ikke sett vulvaen min siden jeg var 12 år. Vanligvis stusser jeg de lengste hårene (så ikke trusene skal bli så slitt! :P ) og hårene mellom beina/rundt vaginaåpningen, men ikke noe mer. Har en forholdsvis grei bikinilinje uten å gjøre noe for det. Hårene er mørke, men ikke helt svarte.

Anonymkode: 9a8f6...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majoriteten av oss kvinner barberer/fjerner håret mellom bena men noen av oss lar det faktisk vokse fritt i perioder. Nå er det 8 mnd siden jeg barberte sist og jeg kan med hånden på hjertet si at det er lite fint men samtidig ganske opphissende fordi det er uvant. Har blitt en ganske så stor blond "dott" som minner om ugress i en blomstereng. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Em11mily skrev:

Har blitt en ganske så stor blond "dott" som minner om ugress i en blomstereng

Markblomstene er jo de vakreste blomstene det!

Det minner meg om 80-tallet, det var ikke så sjeldent å se en mann hadde fittehår mellom tenna på bygdefestene🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Markblomstene er jo de vakreste blomstene det!

Det minner meg om 80-tallet, det var ikke så sjeldent å se en mann hadde fittehår mellom tenna på bygdefestene🙈🙈🙈

Hahaha, ja mamma har fortalt om bygdefester ja....men har aldri opplevd det selv,haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er helt naturlig.  Har ikke veldig mye hår, men har på venusberget og ytre kjønnslepper. Krøllete og mørkt. Syns det er godt å ligge å puske seg i hårene og lugge seg litt 😄   

Anonymkode: 912ea...2cc

SUKK :)  ereksjonsemoji anyone??

Anonymkode: 94639...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Em11mily skrev:

Hahaha, ja mamma har fortalt om bygdefester ja....men har aldri opplevd det selv,haha 

En annen kompis kom inn med blod rundt munnen, hvem har slått deg? spurte en kar... jeg? nei, jeg og Grete var en tur bak festhuset!😂😂

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

En annen kompis kom inn med blod rundt munnen, hvem har slått deg? spurte en kar... jeg? nei, jeg og Grete var en tur bak festhuset!😂😂

uffda…..æsj...…..hahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke snøring, for å være helt ærlig. Jeg har vekslet mellom å trimme og glattbarbere helt siden jeg begynte å få kjønnshår, aldri hatt full busk, tanken på å ha et "terroristskjegg" mellom beina har liksom aldri fristet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, Trøndermann said:

Et det ingen med skikkelig " jungel" her da? 😜

Joda, jeg får skikkelig jungel ila tre, fire uker, om jeg ikke barberer meg..

Tykt, mørkt, krøllete hår!

Nå som singel lar jeg som oftest være å barbere meg helt til det blir altfor mye hår, merker også det lukter mye sterkere kjønn og safter når jeg ikke har barbert meg, men det er kanskje meningen?

Anonymkode: f981c...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/11/2019 at 12:39 PM, AnonymBruker said:

Det blir mine også! 😂

Jeg har aldri barbert meg foran. Har barbert meg akkurat mellom beina (dvs det som ikke synes når man står oppreist) noen ganger, men har ikke sett vulvaen min siden jeg var 12 år. Vanligvis stusser jeg de lengste hårene (så ikke trusene skal bli så slitt! :P ) og hårene mellom beina/rundt vaginaåpningen, men ikke noe mer. Har en forholdsvis grei bikinilinje uten å gjøre noe for det. Hårene er mørke, men ikke helt svarte.

Anonymkode: 9a8f6...d5b

Jeg bruker heller ikke å ta alt, bare kjønnsleppene, men la det gro på venus berget!

Liker ikke å se ut som et barn der nede heller..🙄

Anonymkode: f981c...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 9.07, AnonymBruker skrev:

Stusser meg bare litt slik at det ikke kommer noe på innsiden av lårene. Jeg er ganske lys så busken er også nokså lys og ikke veldig tett og vokser ca 10-12 cm oppover. Vi var fire venninner på tur i sommer og jeg tror ingen av de andre heller fjerner mer enn meg for vi hadde alle busk.

Anonymkode: 15a40...1a6

 

På 6.10.2019 den 9.07, AnonymBruker skrev:

Stusser meg bare litt slik at det ikke kommer noe på innsiden av lårene. Jeg er ganske lys så busken er også nokså lys og ikke veldig tett og vokser ca 10-12 cm oppover. Vi var fire venninner på tur i sommer og jeg tror ingen av de andre heller fjerner mer enn meg for vi hadde alle busk.

Anonymkode: 15a40...1a6


Det gleder meg å lese at heldigvis ikke alle er blitt slaver av glatt barbering moten! 
Selvsagt skal voksne kvinner og menn ha kjønnshår. 
Synet av glattbarbert får meg automatisk til å tenke jentunge (eller guttunge). 
Assosiasjonen gjø at jeg mister litt lysten. Fikser ikke tanken på det å knulle en «jentunge».         
  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg får skikkelig jungel ila tre, fire uker, om jeg ikke barberer meg..

Tykt, mørkt, krøllete hår!

Nå som singel lar jeg som oftest være å barbere meg helt til det blir altfor mye hår, merker også det lukter mye sterkere kjønn og safter når jeg ikke har barbert meg, men det er kanskje meningen?

Anonymkode: f981c...3cf

Hvis du får såpass mye hår ila så kort tid må du ha skikkelig god og kraftig hårvekst? Det vokser jo ofte ikke så fort der nede.. Men tykt, mørkt, krøllete hår, og i tillegg mye av det er jo så utrolig flott og sexy da!! 😉 Du må være et herlig syn når du ikke barberer, og deilig får vokse ut ordentlig! 

Og ja,at det lukter mer kjønn og safter istedenfor bare "klamt og litt svett" som det ofte blir uten hår er jo en annen fordel med å være hårete. Det er jo sånn en ekte kvinne skal lukte i mine øyne iallefall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...