Gå til innhold

Hvis du lot "busken" vokse fritt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stusser meg bare litt slik at det ikke kommer noe på innsiden av lårene. Jeg er ganske lys så busken er også nokså lys og ikke veldig tett og vokser ca 10-12 cm oppover. Vi var fire venninner på tur i sommer og jeg tror ingen av de andre heller fjerner mer enn meg for vi hadde alle busk.

Anonymkode: 15a40...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stusser meg bare litt slik at det ikke kommer noe på innsiden av lårene. Jeg er ganske lys så busken er også nokså lys og ikke veldig tett og vokser ca 10-12 cm oppover. Vi var fire venninner på tur i sommer og jeg tror ingen av de andre heller fjerner mer enn meg for vi hadde alle busk.

Anonymkode: 15a40...1a6

Så flott at kvinner kan være naturlige 👍

 

Anonymkode: a98d7...275

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge: mørkt. I hovedsak. Så er det noen jævler som fortsetter den kommunegrå trenden. 

Hvor vokser det? Oppover til navlen, og nedover langs lårene. For det meste mørke, tjukke og strie hår. Æsj

Anonymkode: a517f...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å presisere: Når folk skriver her «oppover til navlen» så betyr det opp til (normal) trusekant og evt veiviser videre til navlen.

Anonymkode: c01bb...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor? Snakker vi hektar?

Anonymkode: 9d431...910

😂😂😂

Trimmer bare selv. I perioder gidder jeg ikke det heller og det blir ikke så voldsomt uansett selv om jeg ellers er temmelig lodden. Litt ned lårene og litt utenfor bikinilinjen. Thats it. Når ikke halvveis til navlen engang. 

Anonymkode: 74485...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, glemte farge.. Jeg er ikke ekte blondine kan man vel si... 

Anonymkode: 74485...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full busk, orker ikke den barberingen. Fargen er kjedelig, mørk blond/kommune farget. Jeg har lite hårvekst. Lengden går ikke over 2cm. Har lite hår i bikinilinja og ingenting utenfor. 

Jeg liker å ha kjønnshår. Har barbert meg i flere år, som yngre. Men jeg er mye mer fornøyd med busken. 

Anonymkode: 13029...df3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vokser den, så vet nøyaktig hvordan den ser ut 😛 Den er ikke kjempestor, da hårene ikke vokser så tett, men de er nok 3-4 cm lange, kanskje. Mørkebrune, nesten svarte hår 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Jeg har latt alt kroppshår vokse ut flere ganger. Må minne meg selv på innimellom hvordan jeg ser ut når jeg er helt naturlig. Busken min er ingen busk, den er mere som en nedslått kornåker. Stritt, flatt, kort og brunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De blir slitt foran! Trusene altså.

Anonymkode: cbb69...eb3

Haha, trodde jeg var den eneste her i verden med det problemet😂

Anonymkode: 928fe...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, batcat skrev:

Jeg har latt alt kroppshår vokse ut flere ganger. Må minne meg selv på innimellom hvordan jeg ser ut når jeg er helt naturlig. Busken min er ingen busk, den er mere som en nedslått kornåker. Stritt, flatt, kort og brunt. 

Slik har min blitt også 😂 Jeg barberte meg i flere år og når jeg møtte en mann som synes glattbarbert var avtennende lot jeg det gro litt. Det fine krøllete håret jeg hadde der nede har blitt flatt og stritt pga barberingen i alle år ☹️ Venninnen min har en liten krøllete busk og nå angrer jeg på alle årene jeg barberte, krøllete liten busk er plutselig veldig sexy i mine øyne

Anonymkode: c34d0...8cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner håret, men om jeg lot det gro hadde det ikke blitt noen imponerende busk ut av det.

Er naturlig blond, så håret der nede er lysere - men ikke like lyst som på hodet.

Hadde bare stukket ut litt nederst ved trusekanten. Vokser ikke nedover lårene eller opp mot magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et middels tykt og fluffy teppe som går noen cm utenfor trusekanten i alle retninger

Anonymkode: de52f...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri barbert meg, men har heller aldri hatt problemer med at håret vokser utover mot lår og oppover magen. Jeg har forøvrig heller aldri stusset kjønnshåret, og hvis en mann ikke godtar meg med hår så vil jeg ikke ha mannen!

Anonymkode: 5ae81...08f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 7.10.2019 den 4.19, AnonymBruker skrev:

Slik har min blitt også 😂 Jeg barberte meg i flere år og når jeg møtte en mann som synes glattbarbert var avtennende lot jeg det gro litt. Det fine krøllete håret jeg hadde der nede har blitt flatt og stritt pga barberingen i alle år ☹️ Venninnen min har en liten krøllete busk og nå angrer jeg på alle årene jeg barberte, krøllete liten busk er plutselig veldig sexy i mine øyne

Anonymkode: c34d0...8cd

Flatt og stritt er kjempefint (les sexy!). Enda finere er det dersom det vokser i mønster mot hverandre, som det gjør hos noen har jeg sett. Aller finest helt kort eller glatt. Sprekken bør i hvert fall skimtes, den er den største visuelle attraksjonen ;) 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona er på badet å glatter over musa i skrivende stund, hun vet hva hun får når hun er glattbarbert.... :lol:

Anonymkode: 1f07c...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar brasiliansk voks hver 4.uke, liker å være helt glatt. Får mer og mer noja etter hvert som ukene går og hårene vokser.

Anonymkode: ecb73...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...