Gå til innhold

Mannen klager over at jeg ikke blir kåt raskt nok, og at tenningsmønstret mitt er kjedelig


Gjest Vinglepetra

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Tror du må grave dypt for å finne en løsning her. Krangling om hvem som er klar først, høres ut som et rimelig håpløst utgangspunkt å bygge videre på, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstår jeg er veldig frustrerende for deg. Virker som han ikke helt respekterer deg når det kommer til sex? Nesten som om det er «tøm og røm»? Vet han hva som tenner deg eller er alt fokuset på han selv? Obs! Vi damer bruker gjerne litt lenger tid på å bli kåt...

Personlig er det lite som tenner meg om mannen er egoistisk..årsaken er da at jeg ikke klarer å slappe av å nyte sexen. Når en mann har fokuset på meg og min nytelse så vekkes lysten i meg til å gi han MASSE nytelse tilbake. Men det er vell ikke så rart om mannen har klart å gjøre meg sykt kåt. Så her handler det om å møte hverandres behov. Vær klar og tydelig på hva som tenner deg og vær litt åpen for å prøve nye ting. Det du tror ikke tenner deg, kan overraskende nok faktisk gjøre det. Men, da må en ha tillit til partneren og vite at partnere ikke tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Og at en respektere hverandres grenser—>viktig. Kanskje si at du er åpen for å prøve noe nytt, men at du ønsker å starte forsiktig..si du er avhengig av at han respekterer din kropp og dine behov rundt dette..om han da ikke bryr seg og vil dure løs som han selv vil...DUMP HAN, for det vitner på at han har null respekt for deg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke en ukjent problemstilling. Det er biologiske forskjeller, også i kjønnenes tenningsmønstre. Mannen skal kunne tenne raskt, og gjøre seg ferdig raskt. Fra naturens side. Samtidig er han ikke en maskin. Ereksjon er en sart mekanisme, og det skal ikke mye til før denne påvirkes. Dersom han tenner voldsomt på deg, er klar som bare det, men ikke får gjort noe med det fordi du trenger lang tid for å varmes opp, vil dette selvsagt påvirke ereksjonen. Han blir frustrert av at denne forsvinner når du endelig er klar, og det kan naturlig nok bli sett på som et nederlag. At dette skaper krangler og ender i sexnekt, vil nok bare forsterke denne følelsen. 

Dette, samt det at han foreslår ville ting som for deg er utenkelig, får meg til å tenke at dere i utgangspunktet virker inkompatible seksuelt. Det er selvsagt mulig å gjøre noe med, men det vil kreve en del av dere begge. Dersom tenningsmønstrene spriker såpass som de virker å gjøre her, må dere begge gi og ta litt for å få det til å fungere. Jeg var med ei som brukte veeeeldig lang tid på å varmes opp. Heldigvis liker jeg lange forspill, men ser for meg at det kunne blitt veldig tidkrevende over tid. Løsningen var feks å starte oppvarmingen lenge før vi så hverandre. Vi begynte å ringe til hverandre og tekstes flere timer før vi skulle møtes. Ikke konstant, men under små pauser i hverdagen. Noen minutter her og der. Det gjorde at hun både bevisst og ubevisst gikk rundt og tenkte på det som kom til å skje senere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så smart gjort av mannen din å klage på at du ikke blir våt fort nok. Det hjelper sikkert. Not.

Anonymkode: 14bca...619

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hvilke "sprø ting" han ønsker å gjøre? 

Anonymkode: 29a6e...492

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov å spørre om hvilke "sprø ting" han ønsker å gjøre? 

Anonymkode: 29a6e...492

Tid for en runk? Igjen?

Anonymkode: ba6eb...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall får dere avtale hvilke dager dere har sex, og så får du varme opp på egenHÅND så dere er klare samtidig. Men selvfølgelig må dere ha dager hvor han gjør hele jobben også. Skjønner at mange kan reagere på forslaget, og forslaget får du om det ikke kommer på tale å dumpe mannen - feks som om dere er gift og har barn og elsker hverandre.

Hvis dere kun er kjærester, samboere som krangler mye, e.l. sier jeg som de andre; DUMP HAN 😊

Anonymkode: 37269...efe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tid for en runk? Igjen?

Anonymkode: ba6eb...5df

Sprøtt??? 🤔 Trodde han skulle be om skikkelige sprø ting, en runk er da ingen big deal!

Anonymkode: 37269...efe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Vinglepetra skrev:

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Dette er ingen ting å bygge på. Man kan ikke klage på hvordan et annet menneske er bygd. Det er jo ikke som om at du har valgt tenningsmønsteret ditt selv. Denne mannen hadde jeg droppa. Fort.

Anonymkode: 6a77c...80b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva han ønsker som er så vilt, for det kan jo hende at du er uvanlig streit. Ikke at det er noe galt med det, men det gjør at det er lettere å forstå mannen. 

Uansett tror jeg det er vanskelig å få det til å funke et helt liv når man er så forskjellige i utgangspunktet, dessverre. Dere burde egentlig ikke blitt sammen, men det er jo litt sent. 

Det hjelper jo ikke akkurat på lysten at han klager heller. Høres ut som han har irritert seg lenge og det er jo turn off for deg igjen. Så dårlig spor det er vanskelig å komme ut av. 

Endret av Pia Sofia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tid for en runk? Igjen?

Anonymkode: ba6eb...5df

Jeg synes faktisk ikkje det er et urimelig spørsmål. Spørsmålet ville ikke dukket opp, hadde det ikke vært for at TS nevnte det. Kanskje det er noe så enkelt som å fingre seg selv, bruke dildo på seg selv, bli slikket osv...? Og hvorfor skal mannen akseptere han hun reagerer med at han er helt crazy som ønsker det han måtte ønske, uten å møte han på midten? Uten å utforske forsiktig? Jeg hadde blitt utrolig såret dersom jeg foreslo noe for mannen, og han reagerte med at det er fullstendig uaktuelt. Neivel, takk for at du ikke gidder å prøve å gjøre det kjekkere underveis? Og hva gjør ts med mannen egentlig, siden han er helt slapp når hun er klar? Ligger på rygg og forventer oppvartning uten å bidra selv? 

Dei 2-3 gangene i uken du har lyst på sex, er du kåt da? Er det mulig for deg å bruke glidemiddel? 

Jeg hadde faktisk blitt litt lei selv, dersom jeg måtte kåte opp mannen i 30 min for å få han stiv nok til å ha sex hver eneste gang. 

Sorry ts, du vil nok helst ha støtte. Men jeg får flashback til alle egoistiske menn jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Vinglepetra said:

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Kanskje du burde vurdere å endre overskriften til «jeg er en dame uten selvrespekt, så jeg er sammen med en sosiopat som overkjører meg totalt»

sånn? 

Anonymkode: 7e36d...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tid for en runk? Igjen?

Anonymkode: ba6eb...5df

Hjelpes. Hvorfor motoverfører du slik? Mente at hovedinnlegget var for vagt og antydet at dette var et ensidig problem, uten å underbygge urimmeligheten til den andre parten, ved å gi oss et innblikk i hva det urimelige faktisk er. At du fikk dette til å bli et behov for en runk får du stille psykologen din spørsmål om. 

Anonymkode: 29a6e...492

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde vurdere å endre overskriften til «jeg er en dame uten selvrespekt, så jeg er sammen med en sosiopat som overkjører meg totalt»

sånn? 

Anonymkode: 7e36d...fb0

Overkjører han henne totalt, når han jobber drithardt for å kunne ha sex med henne? Når han tilpasser seg hennes tenningsmønster? Når han sier hva han ønsker å prøve, men ikke tvinger henne når hun nekter? Er han sosiopat, når ts er den som driver med sexnekt? 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelpes. Hvorfor motoverfører du slik? Mente at hovedinnlegget var for vagt og antydet at dette var et ensidig problem, uten å underbygge urimmeligheten til den andre parten, ved å gi oss et innblikk i hva det urimelige faktisk er. At du fikk dette til å bli et behov for en runk får du stille psykologen din spørsmål om. 

Anonymkode: 29a6e...492

Helt enig med deg. 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. 

Anonymkode: bd755...223

Takk. 

Anonymkode: 29a6e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overkjører han henne totalt, når han jobber drithardt for å kunne ha sex med henne? Når han tilpasser seg hennes tenningsmønster? Når han sier hva han ønsker å prøve, men ikke tvinger henne når hun nekter? Er han sosiopat, når ts er den som driver med sexnekt? 

Anonymkode: bd755...223

Han gjør jo ingen av disse tingene du sier. Han klager, gidder ikke tenne henne, kjører sitt eget løp uten hensyn til hennes tenningsmønster og  prøver å presse henne til ting hun ikke vil. TS har sex med ham flere ganger i uka mer enn hun vil allerede, og det kaller du sexnekt?! What?! 

Anonymkode: b9d5a...257

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...