Gå til innhold

Mannen klager over at jeg ikke blir kåt raskt nok, og at tenningsmønstret mitt er kjedelig


Gjest Vinglepetra

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Vinglepetra skrev:

 

 

 

Å dumpe han er ikke et alternativ. Vi er gift og venter vårt første barn sammen. Jeg har et godt forhold til mannen min bortsett fra litt problemer i sexlivet nå. Må nevnes at dette er grunnen til at jeg er «vanskelig» å tenne. Har ikke sexlyst nå som jeg er gravid. 

Jeg er ikke tafatt, forventer å bli «varta opp», jeg bidrar mye selv. Og han får ofte BJ og andre ting han vil. Men igjen energinivået er ikke på topp nå som jeg er gravid.  

Relevant informasjon som burde ha vore tatt med i hovedinnlegget!

Det er ein overgang, og det blir betre seinare. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, simsmachop skrev:

Prøv å se det fra hennes perspektiv da. Hun er en dame, damer har mindre testosteron. Det betyr at de ikke har like høy og kvikk sexlyst som menn. Derfor er det grunnleggende at kvinner ofte trenger forspill for å bli kåt. Om en mann ikke kan respektere at hun bokstavelig talt trenger forspill for å kunne tenne, så har han ikke mye empati. Hun prøver nok også hardt for å ha sex med han, fordi hun må prøve å fysisk tvinge kroppen sin til å bli kåt, noe som ikke kan skje før forspill. Hun prøver også å tilpasse seg hans tenningsmønster (er du blind?). 

Om hun de har sex 3-5 ganger i uken, så driver hun iallefall ikke sexnekt. Hun overgår seg selv og gjør ting hun egentlig ikke vil for at mannen ikke skal bli sutrete. Og om han blir sint fordi hun ikke klarer å tenne i tide, så er det ikke merkelig at hun vil nekte han sex, fordi sex skal involvere god og kjærlig oppførsel fra begge parter. Sex er en sårbar akt, ikke akkurat gøy når man får refs for å ikke gjøre ting rett. 

Det er i tillegg allerede et dårlig tegn når mannen blir sutrete over at de ikke kan ha sex hver dag, og heller må tilpasse seg 3-5 ganger i uken. Hun er gravid og de venter et barn. De kommer til å gå gjennom lange perioder med lite til null sex når de får barnet sitt. Jeg håper at han iallefall da har nok empati til å forstå hvorfor hun ikke vil ha sex til tider da as.

Det med graviditet er jo et nytt innlegg som kom fra ts. Sto ingenting om det i HI, at dette kun har vart noen mndr fordi hun er gravid, og at vanligvis er alt så fint og flott.

Da er jo ikke dette egentlig et problem. Mannen har bare ikke forstått at hun fungerer annerledes nå i svangerskapet. Det kan hun bare forklare. 

Forresten er jeg kvinne. Så jeg har like lite testo som deg og henne. 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, simsmachop skrev:

Prøv å se det fra hennes perspektiv da. Hun er en dame, damer har mindre testosteron. Det betyr at de ikke har like høy og kvikk sexlyst som menn. Derfor er det grunnleggende at kvinner ofte trenger forspill for å bli kåt. Om en mann ikke kan respektere at hun bokstavelig talt trenger forspill for å kunne tenne, så har han ikke mye empati. Hun prøver nok også hardt for å ha sex med han, fordi hun må prøve å fysisk tvinge kroppen sin til å bli kåt, noe som ikke kan skje før forspill. Hun prøver også å tilpasse seg hans tenningsmønster (er du blind?). 

Om hun de har sex 3-5 ganger i uken, så driver hun iallefall ikke sexnekt. Hun overgår seg selv og gjør ting hun egentlig ikke vil for at mannen ikke skal bli sutrete. Og om han blir sint fordi hun ikke klarer å tenne i tide, så er det ikke merkelig at hun vil nekte han sex, fordi sex skal involvere god og kjærlig oppførsel fra begge parter. Sex er en sårbar akt, ikke akkurat gøy når man får refs for å ikke gjøre ting rett. 

Det er i tillegg allerede et dårlig tegn når mannen blir sutrete over at de ikke kan ha sex hver dag, og heller må tilpasse seg 3-5 ganger i uken. Hun er gravid og de venter et barn. De kommer til å gå gjennom lange perioder med lite til null sex når de får barnet sitt. Jeg håper at han iallefall da har nok empati til å forstå hvorfor hun ikke vil ha sex til tider da as.

Og hva så om hun trenger litt oppvarming? Hun kan jo prøve å holde han varm mens de holder på også da. For han blir jo slapp, siden hun gjør ingenting. 

Ikke gøy å få refs når man ikke gjør ting rett. Helt enig. Akkurat slik ts fremsto mot mannen i hi. Eller er du blind??? 

Anonymkode: bd755...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Overkjører han henne totalt, når han jobber drithardt for å kunne ha sex med henne? Når han tilpasser seg hennes tenningsmønster? Når han sier hva han ønsker å prøve, men ikke tvinger henne når hun nekter? Er han sosiopat, når ts er den som driver med sexnekt? 

Anonymkode: bd755...223

Hvor er hennes ønsker opp i det hele "Han synes også at forspill er kjedelig". Vanskelig å vite hva ts mener med dette men tolker det som om han synes det er kjedelig å slikke og fingre. Jeg kaller ikke det jobbe drithardt. Begge må gi i et forspill. Hadde mannen min klaget på at jeg ikke ble våt fort nok hadde det gjort vondt verre. Kvinner blir ikke våte på 5 min. 

Høres ikke ut som han jobber drithardt med å ha sex med henne når de har sex 5 ganger i uken. 

Anonymkode: 73576...877

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev:

 

Ts kaller det sexnekt...

Jeg hadde heller ikke klart å leve med noen som må "kåtes opp" i evigheter for å få lyst. Da blir sex en jobb hvor den ene parten har ansvaret for at den andre skal få lyst, og at den andre parten blir tilfredsstilt. Man må rett og slett passe sammen seksuelt. 

Anonymkode: 3b0c2...074

Men hva mener du med å kåtes opp? Forspill er det ganske vanlig. Man kan ha en kjappis men det er vel helt normalt at mannen går ned på dama og omvendt om man ikke tar en kjappis? 

Anonymkode: 73576...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vinglepetra skrev:

 

Å dumpe han er ikke et alternativ. Vi er gift og venter vårt første barn sammen. Jeg har et godt forhold til mannen min bortsett fra litt problemer i sexlivet nå. Må nevnes at dette er grunnen til at jeg er «vanskelig» å tenne. Har ikke sexlyst nå som jeg er gravid. 

Jeg er ikke tafatt, forventer å bli «varta opp», jeg bidrar mye selv. Og han får ofte BJ og andre ting han vil. Men igjen energinivået er ikke på topp nå som jeg er gravid.  

5 ganger i uken er mer enn det mange andre har sex så jeg forstå rikke hva du mener med at du har lite sexlyst. 5 ganger i uken er faktisk over gjennomsnittet. I din situasjon hadde det gjort at jeg hadde følt meg presset om mannen maste sånn i en vanskelig periode og gjør at kroppen ikke greier tenne. Iløpet av de siste årene har både jeg og mannen hatt perioder der vi ikke har hatt sexlyst. Han fordi han var deprimert og jeg pga prevensjon jeg ikke tålte. Ingen av oss presset på med sex da. Vi ga hverandre tid. Det hjalp.

Har du forklart tydelig at du pga graviditeten er vanskeligere å tenne? Mannen din virker veldig lite forståelsesfull og ganske ego. 

Anonymkode: 73576...877

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det med graviditet er jo et nytt innlegg som kom fra ts. Sto ingenting om det i HI, at dette kun har vart noen mndr fordi hun er gravid, og at vanligvis er alt så fint og flott.

Da er jo ikke dette egentlig et problem. Mannen har bare ikke forstått at hun fungerer annerledes nå i svangerskapet. Det kan hun bare forklare. 

Forresten er jeg kvinne. Så jeg har like lite testo som deg og henne. 

Anonymkode: bd755...223

Og jeg som knapt nok hadde sex under graviditeten! Jeg var mest redd for å miste, og på slutten kan det vel sette igang fødselen også. Heldigvis har jeg en mann som forsto det.

Anonymkode: c7103...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt denne tråden, så det kan hende jeg har gått glipp av ett og annet.

Men dette er altrså en mann som klager over at tenningsmønsteret til sin gravide kone er kjedelig/arbeidskrevende?

Kroppen er i bruk med en tredjepart i førersetet. 'Nuff said.

Image result for when machinery warning

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 0.13, Vinglepetra skrev:

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Du kan jo gjøre det som skal til for å bli tent selv sånn at du er våt, eller så må han gjøre deg våt. Hvis det er press fra han blir du det hvertfall ikke! Dere må møtes på midten, du kan jo foreslå noe nytt til forspill? Sexleketøy ?

Anonymkode: f84bd...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så fint de får det Ts og drittsekken når ungen henger i puppen, hun ikke har dusja på fem dager og hun tar alle våkenetter mens han driver og maser om at hun ille blir kåt raskt nok når hun kollapser av utmattelse i spedbarnstida....

kjære vene for et par! 

For noen foreldre dere skal bli 🙈

Anonymkode: 7e36d...fb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 2.10.2019 den 0.13, Vinglepetra skrev:

Som overskriften sier så klager mannen over at jeg ikke blir «våt» raskt nok, blir irritert fordi han er «klar» lenge før meg. Og når jeg er klar, er han ikke hard lenger. Dette skaper krangling og ender ofte med at jeg blir irritert og nekter han sex. 

Han synes også at forspill og sex med meg er kjedelig for foreslår helt ville ting jeg aldri vil gå med på. 

Synes det er frustrerende og ødelegger sexlivet vårt. Han vil ha sex omtrent hver dag, og jeg har lyst 2-3 ganger i uka. Vi har sex omtrent 5 dager i uka, noen ganger blir han frustrert og avbryter under sexen.

hvordan finner vi en løsning? Noen som har opplevd lignende ? 

Hvorfor finner du deg i dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det offentliggjør du her ved å si du ikke er attraktiv nok, men har lav selvbilde?

Anonymkode: de660...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann klaget på at det var kjedelig å gjøre noe for å gjøre meg kåt hadde jeg også mistet all sexlyst. 

Egentlig tror jeg ikke at noen av oss tenker så mye over at forspill er forspill. Det er kos. 

De gangene en av oss er gira og den andre ikke er det også kos. Og ertende pirring og lokking. Aldri JOBB. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

og det offentliggjør du her ved å si du ikke er attraktiv nok, men har lav selvbilde?

Anonymkode: de660...47e

Offentliggjør?  På et anonymt forum, der brukere har fiktive brukernavn? :ironi:

Anonymkode: 58549...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad jeg har en mann som blir tent av å gjøre meg tent!!

Anonymkode: d6efe...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.10.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev:

 

 

Ts kaller det sexnekt...

Anonymkode: 3b0c2...074

TS sier at når han blir sur kan hun nekte ham sex, han vil egentlig ha sex hver dag men de har sex 5 ganger i uka. Med andre ord nekter hun to dager i uka som en reaksjon på at han blir sur i løpet av forspillet, mens de har sex de andre fem... Så å si at hun driver med sexnekt er en voldsom overdrivelse. De har jo masse sex. 

Anonymkode: b9d5a...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at enkelte av trådene på KG får meg til å være ekstra fornøyd med min egen mann...

Mannen din høres veldig lite forståelsesfull ut, TS. Og det høres ut som om han har liten respekt for deg. Han klager på at du ikke blir fort nok kåt (noe som er en fysiologisk forskjell på menn og kvinner og ikke er noe du kan noe for), men synes samtidig det er kjedelig å prøve å gjøre deg kåt?

Hvordan tror du dette vil bli når dere får en baby? Kan love deg at ville forspill ikke vil stå særlig høyt på dagsorden da... 

Du får fortelle ham at det er naturlig at kvinner trenger mer tid på å få lyst enn menn, og at du i alle fall ikke får mer lyst av å bli fortalt at du er kjedelig. 

Anonymkode: 5de58...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så glad jeg har en mann som blir tent av å gjøre meg tent!!

Anonymkode: d6efe...6ca

Akkurat! 

For min mann virker det som han føler seg stolt og glad over at han kan alle triksene for å lokke meg med, selv når jeg i utgangspunktet ikke har så lyst. Det er nærmest en slik selvsikker og selvtillitsoppbyggende greie. Han er mentalt litt King Kong, kan slå seg på brystet mentalt. Har makten til å overstyre at jeg ikke hadde lyst i utgangspunktet. Han er rett og slett strålende fornøyd med seg selv når han har klart å snu meg fra ikke lyst til helt med. Uansett om det ikke passet eller var gode grunner til å la det være der og da. Da er det selvtilfredse gliset på plass. 

Kjedelig... nei, det er visst mer spennende å ta den kontrollen. Vite at han har den. 

Å ha sex med meg uten at jeg er med, at han har fått meg med, tror jeg ikke kunne falt ham inn. "Det er kjedelig å måtte få deg kåt!" tror jeg aldri at jeg får høre. Han synes rett og slett at det er storartet å ha den makten, og vite akkurat hvordan, så godt at han kan få meg med når han vil. Overstyre selv fornuft i at det ikke passer akkurat nå. Ser det som spennende og kult å ha den makten over meg og min kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...