Gå til innhold

Jeg fryser - kan jeg henge opp julelys nå?


Olaug Olsen

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Takk for svar. Hvordan kan dette være vanskelig å forstå? De avgir en varme til sjelen. Det er sjelen som fryser. Julelys hjelper mot sjelelig frost, men jeg vil ikke være den første. Kanskje jeg henger dem opp på Halloween! 

'P24/7 Jul' (omtrent det den heter) har startet opp på radion allerede. Skru på den for litt umiddelbar varme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du før komme til vestlandet, her meldes det regn, regn og regn. Hva er det som stråler på leiligheten, sol, sol, sol 🤬🤬🤬 hvor er regnet mitt?! :raven:

😂😂😂

Men for å svare? Jeg elsker jul, og alt jul, men til og jeg reagerer på julenissene som sto oppstilt på Europris nå 😅 føler man bør vente til november før man starter noe «jule» pynting, desverre 😅

Anonymkode: 337b6...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...,,det er for tidlig med julelys, nå må du vente nå....😅 

Anonymkode: 02fbf...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du styrer unna de største tredimensjonale nissene og reinsdyrene synes jeg du skal henge dem opp akkurat når du vil! Jeg synes i hvert fall det er koselig å se ut på lysene i hagen når det er mørkt og regnet slår mot rutene så her tror jeg nok kanskje det blir lys i lønnetreet mitt i løpet av uken! ;) (Og hva naboene tenker om det kunne ikke ha brydd meg mindre... :nigo:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, i andre land er det da minst like vanlig å pynte med lyskjeder ute på sommerkvelder som til jul. Kan ikke forstå hvorfor det skal være noen sak i det hele tatt jeg, og jeg hater virkelig julestæsj i butikker og media før desember. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2019 den 22.28, SupaWoman skrev:

Du må gjerne ha julelys lysende ute hele året for min del men du fremstår som litt skrullete. 

Jeg har planer om å fremstå som litt skrullete og takket være denne tråden husket jeg å bestille disse fra Konstsmide nå før de ble utsolgt! :hoppe: Mulig jeg tar dem inn i midten av april og henger dem tilbake i september en gang, men vi får se... ;)

 

Konstsmide.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...