Nommy Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter #21 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) I dag kom det en stigning på 0,2 ❤️ Jeg tror jeg er DPO 9 nå. Symptomer er tunge ømme pupper fortsatt. I går fikk jeg også en hvit "lotion" -aktig utflod. (det føles så rart å skrive slike detaljer, men det kan være greit å se tilbake på 😄 ) I dag føler jeg meg varm, litt sånn kokt. Håper dette ikke bare er en forkjølelse Tr kan komme når som helst, med tanke på at jeg tidligere har hatt lutealfase på 9-10 dager. Jeg har tatt vitex og vitB6 denne PP, så håperhåper at det har hjulpet på lutealfasen min. Hadde det ikke vært for stigningen i dag, så hadde jeg tenkt at alt håp var ute. Nå har jeg et bittelite håp, som i i grunnen bare gjøre det enda verre om TR dukker opp. Jeg var innstilt på at det ble ny PP. Noe inni meg vil helst helgradere seg mot å bli skuffet igjen, men så var det den "tenk om"-tanken da. Legger til at jeg fryser litt i dag, til tross for ull og varme klær. Det er litt sånn feber følelse. Jeg leste at en kunne føle seg slik pga. temperaturstigningen, viss ikke er jeg på veg til å bli syk :S Endret 14. oktober 2019 av Nommy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 14. oktober 2019 #22 Del Skrevet 14. oktober 2019 17 minutter siden, Nommy skrev: I dag kom det en stigning på 0,2 ❤️ Jeg tror jeg er DPO 9 nå. Symptomer er tunge ømme pupper fortsatt. I går fikk jeg også en hvit "lotion" -aktig utflod. (det føles så rart å skrive slike detaljer, men det kan være greit å se tilbake på 😄 ) I dag føler jeg meg varm, litt sånn kokt. Håper dette ikke bare er en forkjølelse Tr kan komme når som helst, med tanke på at jeg tidligere har hatt lutealfase på 9-10 dager. Jeg har tatt vitex og vitB6 denne PP, så håperhåper at det har hjulpet på lutealfasen min. Hadde det ikke vært for stigningen i dag, så hadde jeg tenkt at alt håp var ute. Nå har jeg et bittelite håp, som i i grunnen bare gjøre det enda verre om TR dukker opp. Jeg var innstilt på at det ble ny PP. Noe inni meg vil helst helgradere seg mot å bli skuffet igjen, men så var det den "tenk om"-tanken da. Spennende dager! Og det er som du sier, veldig greit å ha noe å se tilbake på om det skulle trekke ut. Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter #23 Del Skrevet 15. oktober 2019 I går følte jeg meg veldig rar. Klarte ikke fokusere på jobben og hadde merkelig følelse i kroppen. Det var litt som et svakt trykk nederst i magen. Jeg følte meg varm men samtidig frøs jeg litt, som om jeg hadde feber. Jeg satt inne på FF og så på grafen og det slo meg at tenk om FF har rett og EL var på dag 13. Da vil jeg være 11 DPO. Jeg bestemte meg for å teste med tidlig-strimler bare for å få det ut av verden. Jeg var sikkert bare forkjølet.. Rett etter jobb sprang jeg inn på badet og testet, med utvannet urin sikkert 😄 Forventet kun blenda hvitt og ble lettere sjokkert da en liten rosa stripe kom til syne.. I sjokk sprang jeg ut til samboer og viste den!! (typisk, hadde jo tenkt å gjøre det litt mer romantisk da 😄 ) Han ble glad men mente det fortsatt var tidlig, så vi måtte ikke ta helt av. Jeg så han smilte fra øre til øre han også ❤️ I natt har jeg nesten ikke sovet, jeg var så spent på temperaturen og neste test. Tenk om det bare er kjemisk og TR kommer likevel.. Lutealfasen min er kort, så det kan gå galt fortsatt. Venter svar fra legen på progesteron nivå i dag eller i morgen! Temperaturen i dag er fortsatt høy, jeg føler meg varm. Presset på magen er der fortsatt, med små stikkinger. Korsryggen murrer litt og jeg har fått mine måndentlige kviser Håper dette holder ❤️ Gårsdagen + 2 tester i dag. Jeg synes de ser like ut!! Det er utslag på både tidlig og vanlig test. Den digitale sier 1-2 uker også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter #24 Del Skrevet 15. oktober 2019 Her er grafen min i dag, der jeg tenker at EL var på dag 15. Her er grafen der FF mener EL var på dag 13. Det stemmer ikke med EL tester, men hvem vet? Ikke godt å si om jeg er 10 DPO eller 12 DPO i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 15. oktober 2019 #25 Del Skrevet 15. oktober 2019 36 minutter siden, Nommy skrev: Her er grafen min i dag, der jeg tenker at EL var på dag 15. Her er grafen der FF mener EL var på dag 13. Det stemmer ikke med EL tester, men hvem vet? Ikke godt å si om jeg er 10 DPO eller 12 DPO i dag? Gratulerer med positive tester!! 😊 ❤️ Synes de ser bra ut til å være både 10 dpo og 12 dpo, så det burde ikke være grunn til å tro at det er kjemisk basert på testene og heller ikke tempen. Selv om du har kort lutealfase burde ikke det være et problem når egget først har festet seg og du har begynt å produsere hcg. Da får jo kroppen beskjed om å opprettholde graviditeten så lenge det ikke er noe annet galt. Om egget derimot ikke hadde gravd seg ned i tide til at kroppen får startet med produsere hcg før livmorslimhinnen begynner å støtes ut vil man ikke oppnå graviditet.. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter #26 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, prøverpåny skrev: Gratulerer med positive tester!! 😊 ❤️ Synes de ser bra ut til å være både 10 dpo og 12 dpo, så det burde ikke være grunn til å tro at det er kjemisk basert på testene og heller ikke tempen. Selv om du har kort lutealfase burde ikke det være et problem når egget først har festet seg og du har begynt å produsere hcg. Da får jo kroppen beskjed om å opprettholde graviditeten så lenge det ikke er noe annet galt. Om egget derimot ikke hadde gravd seg ned i tide til at kroppen får startet med produsere hcg før livmorslimhinnen begynner å støtes ut vil man ikke oppnå graviditet.. 😊 Takk for nyttig info ❤️ jeg kommer til å teste videre for å se at streken blir tydligere. Er fortsatt i lykkerus kjenner jeg ❤️ Jeg kjenner det i magen og synes det er helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 15. oktober 2019 #27 Del Skrevet 15. oktober 2019 24 minutter siden, Nommy skrev: Takk for nyttig info ❤️ jeg kommer til å teste videre for å se at streken blir tydligere. Er fortsatt i lykkerus kjenner jeg ❤️ Jeg kjenner det i magen og synes det er helt utrolig. Ja, det er en helt ubeskrivelig følelse!! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 15. oktober 2019 #28 Del Skrevet 15. oktober 2019 Gratulerer😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter #29 Del Skrevet 15. oktober 2019 Der kom svar fra legen Her er referansene jeg googlet meg til: 0-15 = Lavt nivå, mest sannsynlig ikke eggløsning. 15-20 = Mest sannsynlig har en hatt eggløsning, men nivået er likevel lavt. 20-200 = Innenfor normal verdier. Jeg er da innenfor normalen!!! og har påvist eggløsning (selvfølgelig siden jeg har testet positivt 😄 ) Da skal jeg legge bort de bekymrings-tankene og bare kose meg med positiv test ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter #30 Del Skrevet 16. oktober 2019 Da er jeg 11 DPO og måtte teste litt i dag og 😄 De to nederste er først babyplan vanlig og så babyplan tidlig. Det er godt å se streken bli sterkere!! ❤️ Temperaturen ligger stabilt høy fortsatt. Jeg kan nesten ikke tro at det er sant at jeg er gravid!! Det er helt sykt det som skjer nedi magen min nå. I dag sluttet jeg å ta vitex og B6 vitamin også, da jeg ikke vet om det kan tas når en har blitt gravid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #31 Del Skrevet 17. oktober 2019 Temperaturen min steg ytterligere i dag og ligger nå på 36.81. Jeg føler meg varm Tok en strips til i dag som viste økning, men nå må jeg spare litt på de jeg har. Har 2 CB digital liggende og tenker å teste sånn at jeg får 2-3 uker og 3+. Ellers så kjenner jeg det i magen, det stikker og trykker på. IKM var i går eller i dag, men ingen antydning til blødning eller typiske menssmerter. Puppene mine vokser helt sykt! Jeg tror jeg bør kutte ut push-up bh, for viss ikke blir jeg fort avslørt av veninner tror jeg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 17. oktober 2019 #32 Del Skrevet 17. oktober 2019 Så morro med positive tester! Ingen tvil om at det er stigning hvertfall, hehe. Gratulerer så mye 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #33 Del Skrevet 17. oktober 2019 35 minutter siden, hotfudge skrev: Så morro med positive tester! Ingen tvil om at det er stigning hvertfall, hehe. Gratulerer så mye 💗 Takk ❤️ Ja dette er veldig morro Blir helt tullerusk av spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #34 Del Skrevet 18. oktober 2019 Temperatur fortsatt stabilt høy ❤️ Jeg føler det skjer mye nedi magen min 😄 Kjenner meg også litt mer sliten, allerede?? Jeg er redd for å bli sliten og dårlig siden jeg har en krevende jobb, som har et veldig høyt tempo nå frem mot jul pga. vi mangler folk. Det er rart å sitte på møte og bli fordelt flere arbeidsoppgaver enn vanlig og planlagte overtidsdager, når en samtidig vet at de neste ukene kan bli tøffe. Jeg er jo så kort på vei, men leser jo at trøtthet og kvalme kan komme tidlig. I utgangspunktet får jeg gjøre mitt beste så langt det går, jeg har ikke lyst å måtte fortelle om graviditet så tidlig. Jeg må nok fortelle det til sjefen min viss jeg blir dårlig, men krysser fingrene for at jeg klarer dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #35 Del Skrevet 18. oktober 2019 En ting til som er ganske fantastisk, ingen tegn til TR Forventet det selvfølgelig ikke siden jeg har testet positivt, men det er ganske rått å tenke på at jeg slipper TR i 9 mnd + . I dag skal jeg rydde bort boksen med tamponger som alltid står ved toalettet 😄 Små gleder rundt den store gleden ❤️ Jeg kan fortsatt ikke begripe hvor heldig jeg er som har blitt gravid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #36 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg er tom for strips 😄 så da røk det til en CB digital, og jommen viste den ikke 2-3 uker ❤️ Temperaturen sank litt i dag, men er fortsatt høy. Lurer på om jeg skal slutte å tempe? Jeg vet jo ikke om temperaturen går ned om noe skulle gå galt? Det er heller ikke noe jeg kan gjøre annerledes. Det beste nå er bare å glede seg over lille spiren i magen, og så svir jeg av den siste CB digital neste søndag for å få den berømte 3+ 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter #37 Del Skrevet 21. oktober 2019 I dag er det en uke siden jeg testet på positivt! I en uke har jeg gledet meg over dette lille store som skjer i magen min ❤️ I følge preglife er jeg inni den 5 uken av graviditeten, 4+4. Jeg kjenner ikke så mye i magen lenger som i begynnelsen, eller kanskje jeg har blitt mer vant til det. Frykten for at noe skal gå galt er høyst tilstede, men jeg har ingen blødning eller smerter, så alt er nok bra Jeg har prøvd å omstille meg til det å leve som en gravid 😄 * Maks 2 kopper kaffe til dagen, (Denne blir vanskelig ) * ikke spise rått kjøtt som spekemat, roastbiff, rosa biff (Kjempe vanskelig, holdt på å spise spekemat i går hos veninne ) * Ikke spise upasturiserte melkeprodukter (Det går bra ) * Ikke drikke alkohol (også vanskelig, da jeg har kjempelyst på en øl i helgene... og det er vanskelig å holde det hemmelig når en ikke drikker) * Leste også at Lakris og ingefær må en være forsiktig med. Jeg elsker jo ingefær Det er så rart dette med å holde hemmelig noe så stort. Inni meg har jeg lyst å rope ut at jeg er gravid!!! Andre ganger glemmer jeg det litt. Det er så tidlig enda, men snart går jeg inn i uke 6 og da kommer det nok flere symptomer. Jeg har sluttet å tempe også, for at det ikke skulle bli stress. Alt er nok bra, neste milepæl er på søndag da jeg håper på en 3+ på CB digital. Etter det får andre symptomer ta over 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 22. oktober 2019 #38 Del Skrevet 22. oktober 2019 Herlig med hver dag som går😍 Det med ingefær var jeg ikke klar over😅 Måtte google det nå, og det er jo ikke mye grunnlag for å si annet enn at man skal unngå store mengder, akkurat som det blir sagt om lakris. Jeg har spist en god haug ingefær til sushien, sist nå i helga. Er ikke bekymret likevel, det går nok veldig bra selv om du ikke kutter det helt ut 😊 Det er andre ting det er mye viktigere å holde seg unna! Spekemat synes jeg er en av de verste, det som er såå godt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. oktober 2019 #39 Del Skrevet 22. oktober 2019 Yes Nommy! Først nå har jeg lest her igjen, og det var jo super lesing 😍 Gratulerer så mye! Skjønner godt at du vil fortelle det til alle 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter #40 Del Skrevet 23. oktober 2019 På 22.10.2019 den 2.27, Irisiri skrev: Herlig med hver dag som går😍 Det med ingefær var jeg ikke klar over😅 Måtte google det nå, og det er jo ikke mye grunnlag for å si annet enn at man skal unngå store mengder, akkurat som det blir sagt om lakris. Jeg har spist en god haug ingefær til sushien, sist nå i helga. Er ikke bekymret likevel, det går nok veldig bra selv om du ikke kutter det helt ut 😊 Det er andre ting det er mye viktigere å holde seg unna! Spekemat synes jeg er en av de verste, det som er såå godt😄 Så bra, da spiser vi litt ingefær Spekemat er snadder mat, så det er litt tøft og si nei til. Er du snart på termin du? :O Så gøy!! Du er snart på målstreken og har såvidt passert startstreken 😄 Det går på fram men sakte, satser på en CB digital med 3 + i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå