Gå til innhold

Nyforelsket i St.Tropez!


Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Holder det med bare skummet' date=' eller trenger man body polishen og body moisturiseren og?[/quote']

Du kan bruke en hvilken som helst skrubb og bodylotion, rimelig går like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote=<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>]Holder det med bare skummet' date=' eller trenger man body polishen og body moisturiseren og?

Du kan bruke en hvilken som helst skrubb og bodylotion, rimelig går like bra!

Takk!

Men skummet er altså best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

For utålmodige meg, ja. Men jeg har ikke prøvd lotionen. Skummet tørker relativt raskt, og det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føyer meg til på listen med st tropez frelste!:hjerte:

kjøpte skummet på LF her forleden, og er superfornmøyd! (og det ble ikke toll engang :-) )

har bare prøvd skummet, gidder ikke teste spray pga søl, men har noen testet kremen vs skummet? lurer på resultat og farge på kremen.

Ja, om du har lest første innlegget mitt så ser du at jeg skriver om kremen. Jeg smurte meg for andre gang i dag, og det blir bare penere og penere. Den lukter fælt og det ser fælt ut, men den gir et veldig bra resultat, uten skjolder eller oransje farge osvosvosv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri piri

Rio: Joda leste første innlegget. Derfor jeg ble så fristet til å prøve kremen og :) så jeg lurte egentlig på hvordan fargen på denne er i forhold til skummet (som jeg liker godt). tror nemlig det er litt forskjell i farge (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargen altså, ikke resultatet ;) Den er helt mørk brun, renner ikke og minner litt om hårfargingskrem ;) Hvordan ser skummet ut, helt vanlig brunt skum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petzl: jeg antar at tørketiden ikke er på 4 timer' date=' men at selvbruneren helst skal sitte på kroppen så lenge for at fargen skal sette seg skikkelig. Jeg pleier å ta på selvbruner om kvelden, la den tørke i ti/femten minutter og så ta på meg en svær pysj og sove med selvbruneren over natten. Works like a charm! :) [/quote']

Ok - strålende.

I know! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier "lukter fælt", betyr det at det lukter av dere etter at dere har skyllet det av også?

Jeg hadde en spray av L'Oreal en gang, og jeg luktet kattepiss dagen etter at jeg hadde brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petzl: jeg antar at tørketiden ikke er på 4 timer, men at selvbruneren helst skal sitte på kroppen så lenge for at fargen skal sette seg skikkelig. Jeg pleier å ta på selvbruner om kvelden, la den tørke i ti/femten minutter og så ta på meg en svær pysj og sove med selvbruneren over natten. Works like a charm!  :)  

Usannsynlig kul avatar, forresten. Smashing Pumpkins er helt genialt!

og det som ble igjen av brunkremen - på pysjen..forsvinner i vasken?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som havner på pysjen forsvinner i vask ja.

Jeg dytter opp denne. Det detter inn selvbruningstråder hver dag. Mitt motto: Du skal bare ha en Selvbruner!

Jeg har aldri vært så brun før uten å ha vært i sydlige strøk! Det ser ærlig talt ut som jeg har vært på ferie. Forrige uke kjørte jeg ca annahver dag med full overhaling, og det synes.

Det ser ut til at jeg har fått meg en dyr vane. Dumt at 120ml flaska mi er snart tom :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer St. Tropez før dere må legge på nytt?

Det har jeg lyst å vite også. Jeg vil i allefall ikke vente på at fargen skal forsvinne, jeg akter å holde denne vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest siri piri

Kommer an på hvor mye man dusjer o.l, men hos meg holder den seg fin i ca 5 dager uten at jeg må påføre mer. Men jeg får finere farge når jeg "etterfyller". Liker å ta en skikkelig skrubberunde ca en gang i uka uansett, og få fjernet rester og gammel farge.

:hjerter: hurra for St. Tropez!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med St.Tropez på for første gang.

Er en smule spent på resultatet må eg innrømme... Ser ikkje så veldig lovande ut, men det kjem seg vel etter en dusj. Hjeeeelp!!

Kryss fingrane for at det blir bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Det er lurt å skrubbe bort den gamle fargen før man legger ny, ja. Ellers risikerer man etterhvert at resultatet blir skikkelig skjoldete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...