Gå til innhold

Nyforelsket i St.Tropez!


Rio

Anbefalte innlegg

Det er mange som skriver inn her om selvbruning, og jeg vet det er endel st.tropez tråder her også. Men jeg bare MÅ rose dette fantastiske produktet, og vil anbefale det til alle ;) Jeg prøvde nemlig st.tropez kremen i dag, og etter den første overhalingen (og en litt for tidlig avskylling) ser jeg at dette blir en helt nydelig farge, som jeg aldri har fått tidligere med andre brunere jeg har prøvd :hjerter:

Siden det var første gangen var jeg litt forsiktig, ettersom kremen var så sinnsykt brun. Jeg må innrømme det var litt skummelt. Jeg tok visst litt mye i ansiktet, og var helt møkka brun. Det så helt jævlig ut. Jeg var sikker på jeg ikke kunne gå utenfor døra på en uke, minst! Var ikke så dekket av kremen på kroppen, for jeg smørte en del ut, og hanskene jeg brukte trakk til seg litt av kremen. Men jeg så ikke noe særlig penere ut på kroppen heller ;)

Jeg var litt utålmodig, og dusjet av fargen etter 2-3 timer. Det ideelle er å sove med møkka på. Men jeg var nemlig veldig redd for å se ut som jeg var dekket med skokrem de neste dagene. Da jeg kom ut av dusjen var det ikke mer skokrem i ansiktet, og det var ingen skjolder noen steder. Jeg hadde fått en lys gylden farge overalt. Neste gang kan jeg lett smøre på meg med dobbel dose! Jeg tror det blir skokrem på meg de neste dagene for å se hvor dyp fargen kan bli.

MVH ei som liker å være brun 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hos enkelte hudpleiere (men over 600 kroner), eller hos nettbutikker ala Lookfantastic.

Ellers må jeg si meg enig! Jeg har akkurat sprettet min tredje flaske av skummet, og er helt forelsket i fargen det gir meg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe for oss som er lyse i huden, også? Ikke blåhvit, akkurat, men litt sånn mørk griserosa? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er dette noe for oss som er lyse i huden' date=' også? Ikke blåhvit, akkurat, men litt sånn mørk griserosa? :ler:[/quote']

Jeg har prøvd skum og spray, og sprayen gav litt mer diskret farge enn skummet. Så hvis du er lys i huden, ville jeg prøvd den først. Men advarsel: det blir litt klin på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
:roll: Kanskje jeg kan stå ute på trappa?

Jeg stod i dusjen, eventuelt på et håndkle. Det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil mene at den passer for alle. Det er bare å prøve seg frem. Jeg var sikker på at jeg kom til å bli grusomt knallbrun med en gang, men fargen må bygges på. Jeg har til og med fått farge på fingrene, uten de typiske fæle skillene. Det er klart at etter første gang får man ikke dekket alt. Derfor skal jeg smøre meg inn igjen i dag.

Jeg ville ikke kjøpt på parfymerier. Det er så overpriset. St.Tropez fins overalt på nettet. Til og med hjemmesiden deres selger til greie priser.

Forresten så opplevde jeg ikke noe klin på badet, som du nevner Lilith ;) Kanskje det er lettere å grise med skummet, eller så var jeg uhyre forsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

brukte du kremen, sprayen eller skummet?

jeg har skummet og hater den. den gir skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile
brukte du kremen, sprayen eller skummet?

jeg har skummet og hater den. den gir skjolder.

Jeg har bare prøvd skummet, og bortsett fra at det er litt klin er det den beste selvbruneren jeg har hatt. Har aldri opplevd å få skjolder av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Forresten så opplevde jeg ikke noe klin på badet' date=' som du nevner Lilith ;) Kanskje det er lettere å grise med skummet, eller så var jeg uhyre forsiktig?[/quote']

Det var sprayen som laget klin på badet, ikke skummet. Naturlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ST. TROPEZ WHIPPED BRONZE MOUSSE 120ml

Our price: £20.00

Members price: £17.00

Er det den her som er så fantastisk?? Lurer på å bestille, men har ikkje lyst å bestille feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
ST. TROPEZ WHIPPED BRONZE MOUSSE 120ml

Our price: £20.00

Members price: £17.00

Er det den her som er så fantastisk?? Lurer på å bestille, men har ikkje lyst å bestille feil :ler:

Exactly! Og den er skummelt sjokoladebrun når du smører den på, men når du vasker den av etter min. 4 timer, er du blitt pent brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly! Og den er skummelt sjokoladebrun når du smører den på, men når du vasker den av etter min. 4 timer, er du blitt pent brun.

Ah-haa! Thank you :-)

Er lei av å vere bleik, hatar solarium og det er alt for lenge til eg kan ligge ute i hagen. Så eg trur eg prøvar den der!! (Men då skyldar eg på dokke om eg ikkje er fornøgd altså!! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly! Og den er skummelt sjokoladebrun når du smører den på, men når du vasker den av etter min. 4 timer, er du blitt pent brun.

Litt dumt spørsmål, men; hva gjør du i de 4 timene? Er den, som visse andre selvbrunere jeg har prøvd, klebrig hele tiden, eller kan man gjøre noe annet enn å "stå modell" mens den tørker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke kjøpt på parfymerier. Det er så overpriset. St.Tropez fins overalt på nettet. Til og med hjemmesiden deres selger til greie priser.

Parfymeriet som jeg var innom solgte St. Tropez (skum) til 500 kr. Vil ikke si det er overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Petzl: jeg antar at tørketiden ikke er på 4 timer, men at selvbruneren helst skal sitte på kroppen så lenge for at fargen skal sette seg skikkelig. Jeg pleier å ta på selvbruner om kvelden, la den tørke i ti/femten minutter og så ta på meg en svær pysj og sove med selvbruneren over natten. Works like a charm! :)

Usannsynlig kul avatar, forresten. Smashing Pumpkins er helt genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymeriet som jeg var innom solgte St. Tropez (skum) til 500 kr. Vil ikke si det er overpriset.

Hver sin smak. Jeg syns 500 kr er mye penger, og hadde ikke brukt så mye når man får kjøpt en stor flaske med skum eller krem på hjemmesiden deres for halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri piri

føyer meg til på listen med st tropez frelste!:hjerte:

kjøpte skummet på LF her forleden, og er superfornmøyd! (og det ble ikke toll engang :-) )

har bare prøvd skummet, gidder ikke teste spray pga søl, men har noen testet kremen vs skummet? lurer på resultat og farge på kremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...