Gå til innhold

Åndenes makt - sant eller usant?

Arba

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på alternativmesse engang og betalte 500 for å bli "lest" i 30 min. Jeg hadde akkurat mistet noen jeg var veldig glad i, og var heilt sjokkert/overbevist om at dette var ekte. Ser nå når jeg ser tilbake på det mange år etterpå at den klarsynte fisket info ut av meg på finurlige måter jeg ikke var obs på selv. I tillegg så jeg på folkehelseopplysningen hvor mye av det med coldreading gikk igjen. Jeg ønsket så sterkt at det var ekte at det gjorde sikkert ikke jobben til den "klarsynte" så vanskelig..

Anonymkode: a146b...b15

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har opplevd mange lignende ting som jeg har sett i Åndenes makt. Både hørt stemmer, sett ting osv.

Anonymkode: 3c358...e71

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på alternativmesse engang og betalte 500 for å bli "lest" i 30 min. Jeg hadde akkurat mistet noen jeg var veldig glad i, og var heilt sjokkert/overbevist om at dette var ekte. Ser nå når jeg ser tilbake på det mange år etterpå at den klarsynte fisket info ut av meg på finurlige måter jeg ikke var obs på selv. I tillegg så jeg på folkehelseopplysningen hvor mye av det med coldreading gikk igjen. Jeg ønsket så sterkt at det var ekte at det gjorde sikkert ikke jobben til den "klarsynte" så vanskelig..

Anonymkode: a146b...b15

Jada, det er bare vrøvl fra ende til annen.

Anonymkode: 44564...0cd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror helt klart på dette, og har opplevd mye uforklarlig selv. Jeg var tvilende til sånt tidligere, men etter å ha opplevd merkelige ting selv, så er jeg sikker på at det finnes mye mellom himmel og jord som ikke alltid kan forklares. 

Anonymkode: 76bf0...6a8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som vet når neste sesong av Åndenes Makt begynner? Dette er et av de beste programmene på TV. Jeg elsker denne serien.

Anonymkode: ed37d...37d

De får ikke spilt inn noe pga at regjeringen har bestemt seg for å stenge Norge.

Anonymkode: c4a87...08e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noe kan være sant. Jeg har selv opplevd uforklarlige ting. Som at feks klær hopper av en bestemt knagg, bilde på veggen har beveget seg eller at ting har ramlet ned uten logisk forklaring osv

Anonymkode: c8be8...6c3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe kan være sant. Jeg har selv opplevd uforklarlige ting. Som at feks klær hopper av en bestemt knagg, bilde på veggen har beveget seg eller at ting har ramlet ned uten logisk forklaring osv

Hadde jeg ikke sett slike ting skje med mine egne øyne så hadde jeg heller ikke trodd det om noen andre fortalte meg at de hadde opplevd uvanlige ting. Så forstår godt at folk som ikke har opplevd "overnaturlige hendelser" ikke tror.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.4.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Det er litt ensformig når spøkelsene alltid er enten en avdød slektning (bestefar eller noe sånt), noen fra krigen eller noen fra 1800-tallet. Det er akkurat som de ikke vet at det bodde folk her i andre tider. 

Kunne de ikke dratt opp en gammel steinaldermann, det hadde vært artig. 

Anonymkode: e1600...d4f

Eller en som daua i 2010 som snakket om extensios og brunkrem😂

Anonymkode: 38a11...a93

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært med i produksjonsteamet, og det skjer ting som man ikke kan forklare. Og nei - det er ikke filmtriks.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, Bikbokelsker said:

Jeg har faktisk vært med i produksjonsteamet, og det skjer ting som man ikke kan forklare. Og nei - det er ikke filmtriks.

Det er dette folk sier, de sier ikke at det er fake. Har sett det blitt kommentert i andre tråder også, at de vet at den og den episoden var ekte f.ex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå tvert i mot at Tom alltid prøver å finne logiske grunner til fenomenene og fremstår som litt skeptisk. Jeg tror på mye av det 

Anonymkode: a9dca...f5f

Se på videoen til Tjomlid. Hvor prøver Tom å finne logiske grunner? Han hopper jo rett på "ÅJA, OVERNATURLIG!" Ikke en eneste skeptisk celle i kroppen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2020 den 13.16, Hoppetaujenta skrev:

Jeg oppgir hverken alder eller yrke, men tror at det er sant. :jepp: Så mange mennesker fra alle lag av befolkningen
over hele verden kan ikke unisont ha skrevet under på at de skal lyve og aldri fortelle noen at de løv... 
                                                                                                                   ...løvde. Har løvet. :laugh: Jeg trenger kaffe. 

Hvorfor skulle de skrive under på at de skal lyve?

Se på videoen fra Tjomlid, du. Han forklarer hvordan det henger sammen. De trenger ikke lyve engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 18.47, Oida skrev:

Du er rimelig drøy i din omtale av andre mennesker. Er alle du er uenige med "mindre begavede"? Å hva med Tjomlid, er han kanskje et geni?

Han trenger ikke å være et geni for å tilbakevise Åndenes makt-søppelet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Glem Tjomlid, han er bare en hater. Fortell meg heller at dette er arrangert og at denne damen spiller....? 

Avskyelig. Tenk å misbruke mennesker i sorg på den måten. Eier han ikke skam?

Legg også merke til at han kommer med ekstremt generelle uttalelser. Barnum Statements.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 18.4.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev:

De av dere som skriver at alt er løgn og sprøyt, hvordan kan dere påstå det? Alle har jo sine meninger og opplevelser av forskjellige ting. Om jeg opplever en unormal hendelse så skal jeg bare avfeies fordi spøkelser/gjenferd ikke finnes eller er tull ifølge dere? 

Anonymkode: aad30...0b6

Det er løgn og sprøyt fordi det er motbevist og avslørt mange ganger. Hvor mange kjente "medier" har ikke blitt tatt på fersk gjerning i juks? Fra Lisa Williams til Sylvia Browne og alle de svindlerne der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2020 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd mange lignende ting som jeg har sett i Åndenes makt. Både hørt stemmer, sett ting osv.

Anonymkode: 3c358...e71

Og hvordan vet du at det er noe "overnaturlig"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 2.02, AnonymBruker skrev:

Jeg tror helt klart på dette, og har opplevd mye uforklarlig selv. Jeg var tvilende til sånt tidligere, men etter å ha opplevd merkelige ting selv, så er jeg sikker på at det finnes mye mellom himmel og jord som ikke alltid kan forklares. 

Anonymkode: 76bf0...6a8

Men hvis du påstår at det ikke kan forklares, hvordan kan du da slå fast at det er noe "overnaturlig"?

Hvorfor motsier dere dere selv hele tiden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Du også: Hvordan vet du at det er noe "overnaturlig"?

Hørt om vind for eksempel? Trekk? Smådyr?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...