Sykkelkopp Skrevet 20. september 2019 #61 Skrevet 20. september 2019 Det har ikke noe å si. Bare ikke altfor dyrt, med mindre du er rik. Er en ting så ta imot noe fra en med millioner, en annen med førskolelærerlønn. Jeg hadde egentlig foretrukket ingen "romantisk middag ute" i starten i det hele tatt. Heller noe sånt som lage middag hos en av partene. Du kan fint legge opp til det uten at det impliserer sex. Kan evt ta det på dagtid i helgen og si du skal noe senere på kvelden om du virkelig vil gni det inn. 1
SoWhat? Skrevet 22. september 2019 Forfatter #62 Skrevet 22. september 2019 På 20.9.2019 den 18.49, Chantielle skrev: Nå forventer jeg et lite referat etter daten altså,hvor dere endte opp med å spise Referat Det ble en kjempehyggelig kveld, vi dro til en by ikke så langt unna, på Egon der. Spiste baconsnurret indrefilet, og det smakte godt det! Syns det var koselig der, og fin stemning på stedet 😄 veldig bra! 1
Chantielle Skrevet 22. september 2019 #63 Skrevet 22. september 2019 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Referat Det ble en kjempehyggelig kveld, vi dro til en by ikke så langt unna, på Egon der. Spiste baconsnurret indrefilet, og det smakte godt det! Syns det var koselig der, og fin stemning på stedet 😄 veldig bra! Takk for referat Så supert at det ble en så hyggelig kveld! Fortsatt lykke til
SoWhat? Skrevet 22. september 2019 Forfatter #64 Skrevet 22. september 2019 10 minutter siden, Chantielle skrev: Takk for referat Så supert at det ble en så hyggelig kveld! Fortsatt lykke til Takk 🙂 1
Loff77 Skrevet 22. september 2019 #65 Skrevet 22. september 2019 På 20.9.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev: Er ikke Egon et ok sted da? Ikke for dyrt,og ikke for 'billig'. Få en 'bås' hvor man kan få sitte mest mulig uforstyrret,dersom det er mulig. Anonymkode: bab69...c28 Nei Egon og Big Horn er ikke ok for en god biff, spør du meg 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #66 Skrevet 11. mars 2020 På 20.9.2019 den 17.48, SoWhat? skrev: Hjemme hos... blir for intimt på stadiet vi er. Jeg kan fint ha sex sånn uforpliktende. Trenger ikke gifte meg med ham for det liksom 🙂 men han og meg er ikke der. Dessuten, han er politistudent, og vil ikke lage noe dilemma for noen 🙂 Ps. Bor sånn at folk røyker hasj utenfor kjøkkenvindu mitt 🙂 tysk politistudent? Anonymkode: 796ee...23e
HalldirV2 Skrevet 11. mars 2020 #67 Skrevet 11. mars 2020 På 20.9.2019 den 16.53, SoWhat? skrev: Hvis en dame ber dere ut på middag? Hva er det beste da? Jeg dater en som er student og jobber på kaffebar ellers, så han har ikke så god råd. Vi har møttes og har oftest gått turer. Har tatt kaffe og en øl eller vin etter det. Jeg har aldri spandert middag på en mann, for har aldri vært aktuelt. Jeg tenker som regel at den som ber ut, den spanderer. Han kjøpte lunsj første gang da han ba meg ut. Så har jeg kjøpt når jeg har bedt ut. Men fordi han ikke akkurat vasser i penger, så vil jeg liksom gi noe ekstra. Jeg spiser selv på ganske dyre restauranter, men er ikke sikker på at han liker det. At jeg spanderer for mye.. Så vel. Hvor spiser vi? Det blir i morgen ettemiddag/kveld. I Oslo om det hjelper:-) Jeg tror han gir ganske langt faen i hvor dere spiser, det som er av interesse er at han får tid sammen med deg. Hvorfor ikke lage noe sammen? Du er jo ganske glad i å lage mat ettersom jeg husker?! Så hyggelig at du dater, forresten 😊
Gjest Vegansucks Skrevet 11. mars 2020 #68 Skrevet 11. mars 2020 Sikkert McDonald’s og Peppes pizza 😂
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #69 Skrevet 18. mars 2020 Helst hjemme. Jeg er ikke kjempekomfortabel på restaurant, synes ofte det koster mer enn det smaker, og er ikke så glad i å sitte ved bordet i evigheter. Hvis det er uaktuelt å lage noe sammen (skjønner meg fortsatt ikke på denne frykten for at den ene kanskje vil ha sex - er jo bare å si nei?), ville jeg foreslått noe street food, type Illegal Burger eller Koie Ramen, og heller gå en tur etterpå. Anonymkode: d8892...b0d
Hr. Aktiv Skrevet 18. mars 2020 #70 Skrevet 18. mars 2020 På 20.9.2019 den 16.53, SoWhat? skrev: Hvis en dame ber dere ut på middag? Hva er det beste da? Jeg dater en som er student og jobber på kaffebar ellers, så han har ikke så god råd. Vi har møttes og har oftest gått turer. Har tatt kaffe og en øl eller vin etter det. Jeg har aldri spandert middag på en mann, for har aldri vært aktuelt. Jeg tenker som regel at den som ber ut, den spanderer. Han kjøpte lunsj første gang da han ba meg ut. Så har jeg kjøpt når jeg har bedt ut. Men fordi han ikke akkurat vasser i penger, så vil jeg liksom gi noe ekstra. Jeg spiser selv på ganske dyre restauranter, men er ikke sikker på at han liker det. At jeg spanderer for mye.. Så vel. Hvor spiser vi? Det blir i morgen ettemiddag/kveld. I Oslo om det hjelper:-) Jeg vil spise hjemme. Jo dyrere restauranter jo minde lyst har jeg til å dra. Så for meg er ikke lykken i hvor mye penger du har eller vil bruke for det blir så overfladisk, men den kjærlighet og atmosfære du selv klarer å skape igjennom den personligheten du har. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå