Gå til innhold

Hvor vil menn spise middag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For sex er jo megafarlig, ikke sant?

Anonymkode: ae35d...85f

Handler ikke om det. Sex er helt ok. Vi har bare ikke kommet så langt. Sånt skjer 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Riktig! Så kom med en idé Jerry! 🙂 hvor ville du spist? 

Blir utenfor Oslo.  Kro.  Rikelig og rimelig og god mat....

Mortens Kro på Gjelleråsen.

Elgkroa på Elverum.

Tiur'n på Koppang.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vanlig restaurant. Kanskje tusle litt rundt i byen/ tettstedet å finne et sted? 

Anonymkode: 24e00...44a

Ja. Det går. Men han fortjener det litt planlagte 🙂 for det er det vi har gjort hittil. Bate spontant. Jeg vil liksom gi ham litt ekstra. Han jobber og studerer døgnet rundt. Og har avsatt tid til meg. Så nå vil jeg gi ham noe ekstra når han først har fri en helg 🙂

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Blir utenfor Oslo.  Kro.  Rikelig og rimelig og god mat....

Mortens Kro på Gjelleråsen.

Elgkroa på Elverum.

Tiur'n på Koppang.

Åh! Elgkroa på Elverum elsker jeg så mye! Så rart du kom med den 😄 blir noen timer da. Nå fikk jeg en idé. Be han dit, og hotell etterpå! Det hadde vært noe. Men ikke samme hotellrom

Så vet ikke... haha. Tåpelig problemstilling her nå. Kan jeg bestille rom? Blir litt rart eller?  Hm. Kan jo ikke bestille hvert sitt rom?? Men å være der hadde vært skikkelig romantisk 🙂

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Åh! Elgkroa på Elverum elsker jeg så mye! Så rart du kom med den 😄 blir noen timer da. Nå fikk jeg en idé. Be han dit, og hotell etterpå! Det hadde vært noe. Men ikke samme hotellrom

Så vet ikke... haha. Tåpelig problemstilling her nå. Kan jeg bestille rom? Blir litt rart eller?  Hm. Kan jo ikke bestille hvert sitt rom?? Men å være der hadde vært skikkelig romantisk 🙂

Nei, ikke finn på å bestille rom. Det blir faktisk veldig rart, ihvertfall når du bestiller to rom.

Anonymkode: f458f...0ea

Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du/dere kan dra litt oppover...til Rena.  Hotell, campingplasser og andre sove-og spisesteder. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke finn på å bestille rom. Det blir faktisk veldig rart, ihvertfall når du bestiller to rom.

Anonymkode: f458f...0ea

Ja det er det. Kan jo ikke det. Samme hotellrom = jeg har lurt ham i en felle. Jeg er litt rar. Til opplysning. 

Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Du/dere kan dra litt oppover...til Rena.  Hotell, campingplasser og andre sove-og spisesteder. 

Det hadde vært noe. Han har fri hele helgen for første gang. Han er tysk, og vil sikkert sette pris på å se mer av Norge! Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at Elverum traff hjertet mitt da jeg kom til Norge. Veldig rart du nevnte dette. Jeg kom fra Italia og det var en av de første stedene jeg var. Elsker Elverum! Nå må jeg tenke. Vil ikke fri til ham akkurat. Enda 😄

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det hadde vært noe. Han har fri hele helgen for første gang. Han er tysk, og vil sikkert sette pris på å se mer av Norge! Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at Elverum traff hjertet mitt da jeg kom til Norge. Veldig rart du nevnte dette. Jeg kom fra Italia og det var en av de første stedene jeg var. Elsker Elverum! Nå må jeg tenke. Vil ikke fri til ham akkurat. Enda 😄

Hehe.   Takk for historien.   😊

Du finner nok ut av det, skal du se.   Lykke til.

Skrevet (endret)
30 minutter siden, batcat skrev:

Middagsdate hvor dere lager middag sammen hos han eller deg. Ville ikke dratt noe dyrt sted, du kommer alltid til å måtte betale når dere drar på dyre steder siden han ikke har råd, tenker det er greit å spare pengene til det er mere seriøst. Både for din lommebok sin del, men også så ikke han føler seg presset til å måtte legge segr på det nivået når det kommer til pengebruk. 

Hjemme hos... blir for intimt på stadiet vi er. Jeg kan fint ha sex sånn uforpliktende. Trenger ikke gifte meg med ham for det liksom

🙂 men han og meg er ikke der. Dessuten, han er politistudent, og vil ikke lage noe dilemma for noen 🙂

Ps. Bor sånn at folk røyker hasj utenfor kjøkkenvindu mitt  🙂

Endret av SoWhat?
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall satt stor pris på å bli bedt med på indisk, thai eller sushi. Helst ikke husmannskost eller biff. Evt. er også burger på et godt sted innafor (ikke billigkjedene men noen som serverer ordentlig hjemmelaget burger medium stekt). 

Men tysk? Hmm. Hadde nok vurdert indisk da, vet at tyskere spiser mye av det (er bøttevis av indiske restauranter i Berlin for eksempel). 

Anonymkode: 100a0...ef7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ihvertfall satt stor pris på å bli bedt med på indisk, thai eller sushi. Helst ikke husmannskost eller biff. Evt. er også burger på et godt sted innafor (ikke billigkjedene men noen som serverer ordentlig hjemmelaget burger medium stekt). 

Men tysk? Hmm. Hadde nok vurdert indisk da, vet at tyskere spiser mye av det (er bøttevis av indiske restauranter i Berlin for eksempel). 

Å? Hm det visste jeg ikke! Er en god indisk restaurant i nærheten. Problemet er at jeg ikke er så glad i indisk mat selv ;-D men jeg spiser jo. Og dette er for hans skyld mest av alt. Det må jeg hinte på. 

Skrevet
19 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hehe.   Takk for historien.   😊

Du finner nok ut av det, skal du se.   Lykke til.

Takk ☺️

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Å? Hm det visste jeg ikke! Er en god indisk restaurant i nærheten. Problemet er at jeg ikke er så glad i indisk mat selv ;-D men jeg spiser jo. Og dette er for hans skyld mest av alt. Det må jeg hinte på. 

Jeg ville nok gått et sted jeg likte maten selv, en date merker jo fort om du synes maten er god eller ikke og det blir fort litt kleint om du ikke synes det er spesielt godt men bare dro dit for hans skyld. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok gått et sted jeg likte maten selv, en date merker jo fort om du synes maten er god eller ikke og det blir fort litt kleint om du ikke synes det er spesielt godt men bare dro dit for hans skyld. 

Jo. Men jeg spiser jo indisk mat. Syns bare det blir litt mye krydder og greier. Jeg vil gjøre noe for hans skyld. Han fortjener det 🙂 han har besøkt meg når jeg jobber natt. Han kom med kaffe og mat da jeg jobbet to døgn i strekk. Vi spiste på talet av komtorbygningen. Mest romantiske ever. Han fortjener noe ekstra syns jeg  🙂

Skrevet

Det er en del gode og rimelige asiatiske i Oslo sentrum, som f.eks. Lille Saigon og Rice Bowl.

Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Nettopp. Vi er ikke helt der enda! 🙂

Biff eller? Er usikker. Han er ikke veganer. Han liker god mat. Og der stopper det. Vil liksom gi litt ekstra, fordi han fortjener det. Han jobber hardt. Med både oss og jobb og studier 😄 men jeg vil ikke overdrive heller. Jeg er veldig usikker her. 

Hvordan er din økonomi?

Menn flest foretrekker biff har jeg fått inntrykk av.

Anonymkode: 4eecf...5cf

Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Hvis en dame ber dere ut på middag? Hva er det beste da? Jeg dater en som er student og jobber på kaffebar ellers, så han har ikke så god råd. Vi har møttes og har oftest gått turer. Har tatt kaffe og en øl eller vin etter det. Jeg har aldri spandert middag på en mann, for har aldri vært aktuelt. Jeg tenker som regel at den som ber ut, den spanderer. Han kjøpte lunsj første gang da han ba meg ut. Så har jeg kjøpt når jeg har bedt ut. Men fordi han ikke akkurat vasser i penger, så vil jeg liksom gi noe ekstra. Jeg spiser selv på ganske dyre restauranter, men er ikke sikker på at han liker det. At jeg spanderer for mye.. Så vel. Hvor spiser vi?  Det blir i morgen ettemiddag/kveld. I Oslo om det hjelper:-) 

Det er jo deg vedkommende er interessert i :) For min del hadde det holdt med hva som helst egentlig. En helt grei restaurant, eller bare hjemme der du disker opp og steller til. For det er deg vedkommende vil ha, ikke mat :) Greit med en tur på restaurant med det er jo ikke hovedmålet her :) Det er faktisk deg! Tenk slik i stedet for å imponere med dyre restaurant besøk. Men vil du smelle av noen tusen? Fortell han dette da og at du spanderer. Fremdeles er det deg han vil ha og ikke mat :)  

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er din økonomi?

Menn flest foretrekker biff har jeg fått inntrykk av.

Anonymkode: 4eecf...5cf

Grei økonomi.  Har også inntrykk av det 🙂

Skrevet

Er ikke Egon et ok sted da? Ikke for dyrt,og ikke for 'billig'. Få en 'bås' hvor man kan få sitte mest mulig uforstyrret,dersom det er mulig.

Anonymkode: bab69...c28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...