Gå til innhold

Hvor vil menn spise middag?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er jo deg vedkommende er interessert i :) For min del hadde det holdt med hva som helst egentlig. En helt grei restaurant, eller bare hjemme der du disker opp og steller til. For det er deg vedkommende vil ha, ikke mat :) Greit med en tur på restaurant med det er jo ikke hovedmålet her :) Det er faktisk deg! Tenk slik i stedet for å imponere med dyre restaurant besøk. Men vil du smelle av noen tusen? Fortell han dette da og at du spanderer. Fremdeles er det deg han vil ha og ikke mat :)  

Takk. Men er ikke det at jeg vil imponere! Jeg er ikke der. Han vet at jeg bor på østkanten og hvor livet er LITT mer uten alle normer. Han har vært positiv til det. Jeg trives her. 

Vil bare glede ham egentlig  🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som en flott date.  Hadde valgt ett sted som du har lyst å prøve selv og sagt til daten at du ønsker å spanderer siden du inviterte og valgte spisested, så blir det ikke noe dilemma når regningen kommer.

Har ikke noe Oslo forslag, men så ut som mange fine plasser i listen som ble linket til før her. Er han glad i mat så kan det jo ikke gå galt på en ordentlig restaurant! 

Anonymkode: bf997...484

• Liker 1
Skrevet

Steak house 

Anonymkode: 4eecf...5cf

• Liker 1
Skrevet

Hva med en klassisk fransk bistro som Le Benjamin eller Chez Colin? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Egon et ok sted da? Ikke for dyrt,og ikke for 'billig'. Få en 'bås' hvor man kan få sitte mest mulig uforstyrret,dersom det er mulig.

Anonymkode: bab69...c28

Har aldri vært der, men jeg tenkte på det! Vet om en koselig Egon ikke langt unna. Det er sånn harrystempel, men vi ler begge av sånne fordommer. Vi ler mye av fordommer Mao. Så kanskje det hadde vært midt i blinken 😄

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Har aldri vært der, men jeg tenkte på det! Vet om en koselig Egon ikke langt unna. Det er sånn harrystempel, men vi ler begge av sånne fordommer. Vi ler mye av fordommer Mao. Så kanskje det hadde vært midt i blinken 😄

Ja,hvorfor ikke,da kan dere le av fordommene samtidig :laugh:

edit : Var ikke meningen å skrive som anonym i mitt første svar til deg. Meg som surrer og klikker feil :P uansett,håper dere får en fin kveld!

Endret av Chantielle
Skrevet
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Hva med en klassisk fransk bistro som Le Benjamin eller Chez Colin? 

Hei! Jeg er italiener. Vi går ikke på franske restauranter! Haha. Men wtf  Kanskje jeg skal gjøre det. Bare fordi jeg ikke er selvhøytidelig  😄

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Chantielle skrev:

Ja,hvorfor ikke,da kan dere le av fordommene samtidig :laugh:

Nettopp! Vektskåla vipper dithen. Han liker mennesker, er ikke fordomsfull og vrang. Hadde ikke data han ellers heller da men... kanskje vi går dit? Avslappende og fint regner jeg med. Ikke bedre enn det  🙂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Nettopp! Vektskåla vipper dithen. Han liker mennesker, er ikke fordomsfull og vrang. Hadde ikke data han ellers heller da men... kanskje vi går dit? Avslappende og fint regner jeg med. Ikke bedre enn det  🙂

Nå forventer jeg et lite referat etter daten altså,hvor dere endte opp med å spise  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke folk bare respektere at hun ikke vil ha hjemmedate nå? Selv om sex ikke er farlig så betyr ikke det at alle har lyst til å bli satt i den posisjonen at de må si nei fordi enkelte forventer det.

Hvorfor spør du ikke han hva han liker? Da er det lett å finne et sted med greie priser. Trenger ikke å gå på Egon eller McDonald's bare fordi man har dårlig råd. Jeg gjorde aldri det da jeg var student siden det finnes mange steder med normale priser og som har 100 ganger bedre mat.

Jeg er dessverre ikke kjent i Oslo.

Anonymkode: 782ef...3a8

Skrevet
8 minutter siden, Chantielle skrev:

Nå forventer jeg et lite referat etter daten altså,hvor dere endte opp med å spise  :fnise:

Det skal du få 🙂 jeg gransker hodet mitt. Det står nå mellom Elgstuen og Egons ! Mange fine forslag her, en del kjent og noe ukjent. Nå liker jeg denne fyren godt fordi han er tvers igjennom sympatisk. Så alle forslag her = noe å vurdere videre om vi fortsetter. Noe jeg tror. Men det er ikke sånn at det blir ekteskap 🙂 ever. 

Men livet er øyeblikk. Og de skal vi ta vare på

Egon eller Elgstua? Tja.... 😄

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk bare respektere at hun ikke vil ha hjemmedate nå? Selv om sex ikke er farlig så betyr ikke det at alle har lyst til å bli satt i den posisjonen at de må si nei fordi enkelte forventer det.

Hvorfor spør du ikke han hva han liker? Da er det lett å finne et sted med greie priser. Trenger ikke å gå på Egon eller McDonald's bare fordi man har dårlig råd. Jeg gjorde aldri det da jeg var student siden det finnes mange steder med normale priser og som har 100 ganger bedre mat.

Jeg er dessverre ikke kjent i Oslo.

Tror det er vanlig med hjemmedate. Vi er bare ikke der. Tusen takk for støtte likevel 👍

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det skal du få 🙂 jeg gransker hodet mitt. Det står nå mellom Elgstuen og Egons ! Mange fine forslag her, en del kjent og noe ukjent. Nå liker jeg denne fyren godt fordi han er tvers igjennom sympatisk. Så alle forslag her = noe å vurdere videre om vi fortsetter. Noe jeg tror. Men det er ikke sånn at det blir ekteskap 🙂 ever. 

Men livet er øyeblikk. Og de skal vi ta vare på

Egon eller Elgstua? Tja.... 😄

Elgstua har jeg vært på mange ganger,fint sted det også :jepp:  God mat osv. Men jeg synes også at det er litt lite 'intimt' om du forstår hva jeg mener,liten mulighet til en noe mer privat sfære,kan være litt støyende. Uansett,lykke til! :)

Skrevet
1 minutt siden, Chantielle skrev:

Elgstua har jeg vært på mange ganger,fint sted det også :jepp:  God mat osv. Men jeg synes også at det er litt lite 'intimt' om du forstår hva jeg mener,liten mulighet til en noe mer privat sfære,kan være litt støyende. Uansett,lykke til! :)

Ok. Da blir det Egon. Liker intimt ❤️ Men samtidig ha folk rundt seg. Så, har vi det fint der, noe jeg regner med, så inviterer jeg til Elverum neste gang ❤️

Tusen takk for svar alle som har gitt tips. Det fine med slike tråder når folk vil svare, er at andre får ideer også. Thank you! 

Tror jeg vil besøke en fransk restaurant. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Da blir det Egon. Liker intimt ❤️ Men samtidig ha folk rundt seg. Så, har vi det fint der, noe jeg regner med, så inviterer jeg til Elverum neste gang ❤️

Tusen takk for svar alle som har gitt tips. Det fine med slike tråder når folk vil svare, er at andre får ideer også. Thank you! 

Tror jeg vil besøke en fransk restaurant. 

Gjør det :jepp: Lykke til :)

Skrevet
Akkurat nå, Chantielle skrev:

Gjør det :jepp: Lykke til :)

Takk! 

Skrevet
11 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror det er vanlig med hjemmedate. Vi er bare ikke der. Tusen takk for støtte likevel 👍

Nei, ble bare litt irritert når folk fortsatte å mase om det.

Håper det blir en fin date i hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ble bare litt irritert når folk fortsatte å mase om det.

Håper det blir en fin date i hvert fall :)

Ja 🙂 de har vel gode erfaringer da. 

Tusen takk 🙂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Egon et ok sted da? Ikke for dyrt,og ikke for 'billig'. Få en 'bås' hvor man kan få sitte mest mulig uforstyrret,dersom det er mulig.

Anonymkode: bab69...c28

Egon? EGON???

Egon er en av Oslos desidert dårligste restauranter. Sjekk alt av matanmeldelser, tripadvisor og lignende, svært mange som er meget misfornøyd. Les f.eks denne anmeldelsen:

http://www.nattogdag.no/restaurantanmeldelse/helmaks-nei-du/

Egon er nok det siste stedet jeg ville tatt med meg en voksen på date. Greit om man er 17 og alternativet er McDonalds, men ellers nei. 

Frokostbuffeten er bra på Egon Byporten, men det er ikke veldig relevant i sammenhengen ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...