Gå til innhold

Hvor vil menn spise middag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis en dame ber dere ut på middag? Hva er det beste da? Jeg dater en som er student og jobber på kaffebar ellers, så han har ikke så god råd. Vi har møttes og har oftest gått turer. Har tatt kaffe og en øl eller vin etter det. Jeg har aldri spandert middag på en mann, for har aldri vært aktuelt. Jeg tenker som regel at den som ber ut, den spanderer. Han kjøpte lunsj første gang da han ba meg ut. Så har jeg kjøpt når jeg har bedt ut. Men fordi han ikke akkurat vasser i penger, så vil jeg liksom gi noe ekstra. Jeg spiser selv på ganske dyre restauranter, men er ikke sikker på at han liker det. At jeg spanderer for mye.. Så vel. Hvor spiser vi?  Det blir i morgen ettemiddag/kveld. I Oslo om det hjelper:-) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser aller helst hjemme til henne eller meg i ro og mak med hjemmelaget mat, stearinlys og litt godt å drikke. 

Restauranter er oppskrytt. 

Anonymkode: 57ace...f2c

• Liker 7
Skrevet

Inviterer du til middag hjemme, kan det fort tolkes dithen at du er klar for sex. 

Finn ut hvilken mat han liker og velg en restaurant deretter kanskje? 

Anonymkode: 42598...1d0

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser aller helst hjemme til henne eller meg i ro og mak med hjemmelaget mat, stearinlys og litt godt å drikke. 

Ja, jeg ser den. Men jeg helt klar for sånn intim hjemmedate 🙂 sånn at vi er ikke helt der. Men etterhvert 🙂 kanskje... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja, jeg ser den. Men jeg helt klar for sånn intim hjemmedate 🙂 sånn at vi er ikke helt der. Men etterhvert 🙂 kanskje... 

Sånn svar på dette: Vet ikke hvordan univers dere lever i, men hjemmedate betyr absolutt ikke sex. Hvis det er det dere er redde for, så kan man jo avklare det på forhånd.

Ingenting slår en hjemmedate. Man lager mat, spiser og koser seg, og takker for seg. Fungerer ganske fint det. ;) 

Angående restaurantspørsmålet ditt, så kan jeg ikke hjelpe deg. :P 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inviterer du til middag hjemme, kan det fort tolkes dithen at du er klar for sex. 

Nettopp. Vi er ikke helt der enda! 🙂

Biff eller? Er usikker. Han er ikke veganer. Han liker god mat. Og der stopper det. Vil liksom gi litt ekstra, fordi han fortjener det. Han jobber hardt. Med både oss og jobb og studier 😄 men jeg vil ikke overdrive heller. Jeg er veldig usikker her. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn svar på dette: Vet ikke hvordan univers dere lever i, men hjemmedate betyr absolutt ikke sex. Hvis det er det dere er redde for, så kan man jo avklare det på forhånd.

Ingenting slår en hjemmedate. Man lager mat, spiser og koser seg, og takker for seg. Fungerer ganske fint det. ;) 

Angående restaurantspørsmålet ditt, så kan jeg ikke hjelpe deg. :P 

Hm. Nei. Men liksom, det blir litt for intimt for meg nå i denne settingen. Vil ut et koselig sted i første omgang 

Skrevet

Aller helst på senga, tilberedt oppå kona som bord, skulle man noen ganger tro ut ifra oppførselen til mange :fnise:

nei, de vil vel helst slappe av hjemme tenker jeg.

Anonymkode: 6f2b3...056

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etterhvert 🙂

Skrevet

McDonald's.

Anonymkode: f458f...0ea

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For sex er jo megafarlig, ikke sant?

Anonymkode: ae35d...85f

• Liker 1
Skrevet

En vanlig restaurant. Kanskje tusle litt rundt i byen/ tettstedet å finne et sted? 

Anonymkode: 24e00...44a

• Liker 1
Skrevet

Hva med en av pizza-stedene som alltid får god omtale som Lofthus Pizza på øvre Torshov/Sandaker?  

Anonymkode: 72504...a7c

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

McDonald's.

Nei? Litt mer avansert 😄

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei? Litt mer avansert 😄

Skulle ikke menn få bestemme her? Hæ?   😉

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med en av pizza-stedene som alltid får god omtale som Lofthus Pizza på øvre Torshov/Sandaker?  

Anonymkode: 72504...a7c

Det kan være en god idé. Men jeg er italiener og pizza blir så typisk. See? Bør ikke markere meg så veldig om du skjønner? 

Ps. Spist der selv da 👍

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei? Litt mer avansert 😄

Spurte min mann og fikk det svaret 😂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Skulle ikke menn få bestemme her? Hæ?   😉

Riktig! Så kom med en idé Jerry! 🙂 hvor ville du spist? 

Skrevet

Middagsdate hvor dere lager middag sammen hos han eller deg. Ville ikke dratt noe dyrt sted, du kommer alltid til å måtte betale når dere drar på dyre steder siden han ikke har råd, tenker det er greit å spare pengene til det er mere seriøst. Både for din lommebok sin del, men også så ikke han føler seg presset til å måtte legge seg på det nivået når det kommer til pengebruk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...