Gå til innhold

Kan jeg avlive naboens katt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor slapp dere den inn? Katten kommer alltid der den får komme inn, eller får mat

Anonymkode: b2891...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor slapp dere den inn? Katten kommer alltid der den får komme inn, eller får mat

Anonymkode: b2891...3f1

Den gikk inn selv da døra var oppe. Katter gjør sånt, det gjør mine nabokatter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser du sier det, men dette er jo heller ikke relevant, all den tid katta det er snakk om går inn til naboene og forsyner seg.

Anonymkode: 2a1c9...14a

"heller ikke". Så da er du enig i at ditt eget innlegg var irrelevant. Som jeg sa, hadde vært fint om du kom med relevante innlegg, bare et forslag. 

Anonymkode: 87584...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøkensina skrev:

Jo det er nettopp det det er. Det er jo i katters natur å gå hvor de vil når de er ute, tror du at du kan trene det ut av de? :klo: 

 

TS du høres veldig barnslig ut med en repeat-knapp på hvor mye du vil drepe katter. Vet eieren av de tre kattene som bor hos deg at du tenker sånn? Synes oppriktig synd på vedkommende når du ikke kan håndtere et enkelt problem bedre enn dette. 

Min mann er klar over at jeg ikke liker kattene ja. Men jeg respekterer de og er ikke stygg med de, det holder for han.

Anonymkode: 0bc65...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er skikkelig lei en katt som sikkert bor i nærheten et eller annet sted. Den er konstant hos oss, i sommer var den inni huset daglig og gikk å la seg i sengen vår. Det nytter ikke å jage den, den kommer alltid tilbake. Har hatt det gående i over ett år og er drittlei. Kan jeg ta katten med til veterinær og få den avlivet?

Anonymkode: 0bc65...e4c

Kan naboen ta med dine katter til veterinæren og avlive de? 

Anonymkode: 2832a...7c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...